kamil5421

Co sądzicie o New Holland T6030

Polecane posty

pawel93    1

Ja tak spytam z ciekawosci ile warzy NH T6030?

Ciekawe jak by sobie radził z uprawowo siewnym 4m?

Igorass jaką masz skrzynie w NH?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david85    3
Obowiązkowo klimatyzację - w tej kabinie bez klimy nie idzie wysiedzieć nawet w pochmurny dzień, może napiszę Ci co ja mam w swoim a czego nie ma w postawowej specyfikacji: fotel pneumatyczny, klimatyzacja, siedzenie instruktora(pasażera) z pasem bezpieczeństwa, haki tylnego zawieszenia kat.3, sterowanie podnośnikiem spoza kabiny, komplet obciążników na przód.

klima w serii new holland T6000 jest w standardzie nie musisz dopłacać, a fotel pneumatyczny jest bardzo wygodny na pewno warto dopłacić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33
Ja tak spytam z ciekawosci ile warzy NH T6030?

Ciekawe jak by sobie radził z uprawowo siewnym 4m?

Igorass jaką masz skrzynie w NH?

 

Waży z kompletem obciążników niecałe 6000 kg, skrzynię mam 16x16 EC Co do uprawowo siewnego to myślę że z półzawieszanym by chodził, @przemek99 ciąga taki zestaw 1224 a to przecież porównywalnej wielkości ciągniki.

Co do klimatyzacji to nie będę się upierał, ale jeszcze za czasów TS-A z przezroczystą naklejką, klmatyzacja nie była w standardzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Jaką skrzynię najlepiej wybrać: synchro command, electro command czy dual command? Ile kosztuje dopłata do biegów pełzających?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja tak spytam z ciekawosci ile warzy NH T6030?

Ciekawe jak by sobie radził z uprawowo siewnym 4m?

Igorass jaką masz skrzynie w NH?

 

5400 coś takiego jak się nie myle :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Snajper    0

Tak 5400 kg ale to jest masa minimalna IMO bez obciążników a z dodatkowym balastem grubo ponad 6T będzie :)

Jaką skrzynię najlepiej wybrać: synchro command, electro command czy dual command? Ile kosztuje dopłata do biegów pełzających?

 

A skrzynie najlepiej najlepszą czyli Electro Command chyba ze decydujesz sie na wersje PC lub RC z silnikiem z czterema zaworami na cylinder

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

A skrzynie najlepiej najlepszą czyli Electro Command chyba ze decydujesz sie na wersje PC lub RC z silnikiem z czterema zaworami na cylinder

A czym różnią się te skrzynie oprócz ilości biegów i dlaczego sugerujesz, że do wersji 4 zaworowych brać inne skrzynie?

EDIT:Ile kosztuje pierwszy przegląd wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych w t6030?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzechu    254

Nie ma takiej możliwości żeby do 4 zaworowej wziac electro dual czy synchro , mozna tylko range albo power , tak samo w druga strone.

 

Pierwszy jak i moze drugi przeglad najczesciej da sie utargowac gratis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Nie ma takiej możliwości żeby do 4 zaworowej wziac electro dual czy synchro , mozna tylko range albo power , tak samo w druga strone.

 

Pierwszy jak i moze drugi przeglad najczesciej da sie utargowac gratis

A ile kosztują następne przeglądy?Podczas 1 i 2 przeglądu wymiana materiałów eksploatacyjnych też gratis?Ile wynosi dopłata za biegi pełzające do skrzyni synchro, elektro i dual command i czym różnią się od siebie te przekładnie?Czym różnią się od wersji delta wersje plus, elite i range command?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czym różnią się od siebie te przekładnie?Czym różnią się od wersji delta wersje plus, elite i range command?

 

Tutaj masz plusa: http://www.agrohandel.com.pl/zdjecia/specyfikacja/T6000_Plus.pdf

Tutaj masz delte: http://www.agrohandel.com.pl/zdjecia/specyfikacja/T6000_Delta.pdf

Tutaj elite: http://www.agrohandel.com.pl/zdjecia/specyfikacja/T6000_Elite.pdf

 

Poruwnaj sobie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Zanim ty pomyślałeś o tej broszurze, to ja już ją miałem z jakiś miesiąc. Mi nie chodzi o dane techniczne, czy zdjęcia,lecz o to, jak w rzeczywistości wygląda praca takim ciągnikiem z konkretną przekładnią. Sama jej nazwa nie wiele mi mówi.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Jaki model case jest bliźniaczy do new hollanda t6030?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Czy w wymienionych przeze mnie wcześniej maszynach t6020 też da radę?Czy różnica w spalaniu pomiędzy t6020 i t6030 będzie duża? Czy nadaje się do pracy z ładowaczem?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

T6020 ma bodajrze 114 km, więc różnica z T6030 całe 3 km. Jestem świeżo po przepracowaniu kilkudziesięciu godzin tym ciągnikiem, jako że tyle pochłonęło przygotowanie pól i siew ozimin i powiem szczerze że coraz bardziej mnie ten ciągnik rozaczarowuje :)

Podam oceny tego ciągnika w poszczególnych, stworzonych przeze mnie kategoroiach:

 

Jakość wykonania - 5

Komfort pracy - 5

Stosunek mocy deklarowanej do rzeczywistej - 3+

Precyzja sterowania/prowadzenia - 3=

Spalanie - 3

Widoczność z kabiny - 4

 

Gdyby ponownie stanął przed wyborem ciągnika, prawdopodobnie bym go nie kupił :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Jeszcze napisz ile punktów w każdej z kategorii mógł ten ciągnik zdobyć-bo tak to nie wiadomo czy jest to skala 5,10 a może 100-stopniowa :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Niestety nie pracowałem tym NH więc o większości parametrów nie mogę podyskutować ale jeżeli chodzi o wykonanie i to że Twoim zdaniem zasługuje na 5 to w takim razie mam pytanko-ile punktów dostałby za wykonanie np.Fendt Vario 412 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Nie mam pojęcia, może dostałby 7 porównywałem głównie z kilkoma modelami JD, Same, DF i obecnie produkowanymi Zetorami.

Wiadomo że ta ocena jest subiektywna, ale nie stwierdziłem na gruncie wykonania żadnych niedoróbek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Tak się właśnie zastanawiałem-bo swego czasu sporo czasu :) podczas jednej z wystaw poświęciłem na przyjrzenie się jakości wykonania poszczególnych marek- no i właśnie NH nie brylował w tym porównaniu (igorass-to oczywiście nie jest żadna osobista wycieczka tylko stwierdzenie faktu)-kiedyś już o tym pisałem co prawda ale się powtórzę-IMHO na samym szczycie jest Fendt i JD-niestety dopiero potem cała reszta.No i znów się powtórzę (a poniektórych wkurzę :))-dalej jestem święcie przekonany że Case jest jednak lepiej wykonany (szczególnie w kabinie) niż NH.EOT :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Może brązowa tapicerka lepiej przemawia :) Nie no żarty żartami, ale co do NH jako firmy to ja zauważyłem że im większy ciągnik tym lepiej z ich jakością. Faktem jest natomiast ze każdy na co innego zwraca uwagę, ja na przykład mam zastrzeżenia do innych rzeczy w tym ciągniku, jakość jest dla mnie okej, może ktoś inny stwierdzić ze jakość do bani a na przykład nigdy nie jechał tak dobrze prowadzącym się ciągnikiem. Ogólnie dyskutując na forum o tym czy innym ciągniku musimy brać poprawkę na sporą dozę relatywizmu, bardziej wiarygodne są testy i porównania ciągników na przykład w prasie branżowej, chociaż i tutaj 100% obiektywizmu bym się nie spodziewał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Czy warto dopłacić 13tys zł za reduktor biegów pełzających i tym samym podwoić ich liczbę z 16 do 32?Co o tym sądzicie?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj