Skocz do zawartości

John Deere 955-pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem a mianowicie pod kabiną jest takie duże koło pasowe na podwójny pasek i chyba napędza przenośnik pochyły na tym kole jest też sprzęgło kłowe,, , i właśnie jest strasznie duży luz tego koła tzn na boki sie chwieje tak o 2-3cm ???? nie wiem czy tak ma być czy wymagana jest naprawa????? pozdrawiam

Opublikowano

Trzeba to naprawić i gdzie tylko możesz przerabiaj na normalne łożyska aby mieć z tym spokój . Ja w swoim 970 to co możliwe przerabiam , bo części oryginalne to straszny wydatek. :wacko:

Opublikowano

No właśnie, jak najszybciej przerabiać na polskie łożyska. Ja zacząłem inwestować w ogrinalne, ale jak mam płacić za jedno małe głupie łożysko 100-120 zł to mnie szlak trafia. Podobne polskie są po 30-40 zł :wacko:.

Opublikowano

przed sezonem sobie robie z miom jaśkiem takie małe naprawy i właśnie zauważyłem że jak jest zbiornik na olej hydrauliczny od niego odchodzą 3 węże jeden idzie do pompy, drugi gdzieś ciągnie się do przodu kombajnu a trzeci jest zaślepiony....... nie wiem właśnie od czego on może być......proszę o poradę...

Opublikowano

W moim niema korka w misce tylko przewód zaślepiony tak na wysokości wariatora . A jeszcze ważne sprawdzenie!!!! zobacz czy młocarnia maże pracować na maxymalnych obrotach tak na 1200-1300 i bo jeśli nie wykręci tych obrotów to pasek do wymiany . W przenośniku pochyłym są trzy drewniane ślizgi od łańcuchów mogą być starte jak i drewniane napinacze od łańcucha zbożowego . :lol:

Opublikowano

kolejne pytanie mam.....od czego jest takie pokrętło z tyłu kombajnu nad tylnią osią .....na podziałce jest jakiś zółw i zając????? regulacja sit ????

Opublikowano

Na pewno regulacja obrotów dmuchawy ,gdy kombajn chodzi dopiero tym kręć a zobaczysz efekt .Do owsa dasz na żółwia do pszenicy na zająca .i jeszcze ustaw kąt podmuchu pod sita dwoma klapami, od tego zależy czystość i straty ziarna.

Opublikowano

jak napiąc łańcuch przenośnika pochyłego???? jak mam byc napięty żeby był dobry???aha jak go kupiłem to ten niemiec chyba kosił bobik bo były resztki i wydaje mi się że on obniżył przenośnik slimakowo palcowy???????czy trzeba go podniesc do koszenia pszenicy i spółek ????

Opublikowano

ok w poniedziałek będe naciągał ten łańcuch a mam jeszcze jedno pytanko......mógłbyś powiedzieć jak trzeba ustawić klapy na pszenicę a jak na mieszankę?????mile widziane zdjęcie....... :P

Opublikowano

Na to niema schematu ustawienia ,jest dużo zależności np. pochylenie sita dolnego, górnego otwarcie sit, ilość wiatru na sita ,A ja mam na środkowym wytłoczeniu tak kosze wszystkie zboża. Dzisiaj wykosiłem 1,5ha pszenicy i idę spać . :P

Opublikowano

ale i dolną klapę i górną na środku????bo ja dziś zaczołem pszenicę i miałem bardzo duży problem z ustawieniem wiatru bo bardzo niefajnie mi czyścił tą pszenicę(dużo takich drobnych zanieczyszczeń :) ).......jak masz ustwione otwarcie dolnego a jak górnego sita........aha od czego jest migająca czerwona lampka w kabinie bo po 2 h kombajnowania zaczęła się migać :angry: proszę o pomoc..........

Opublikowano

Co do czystości ja stosuje taką zasadę że kombajn jest od koszenia a nie od czyszczenia wole mieć trochę zanieczyszczone niż wydmuchane na pole . Co do lampki to która migała pierwsza jest od hamulca ręcznego i od filtra powietrza gdy jest zabity to zaczyna świecić ,druga od ciśnienia oleju w silniku, a zielona od ładowania.A jeszcze rada poszukaj instrukcji koszenia od bizona tam jest opisane jak ustawić sita ,wiatr , to mądra pomoc w ustawieniu kombajnu a wtedy sam rozgryziesz te ustawienia. :):):):)

Opublikowano

ile mniej więcej będzie kosztował pas napędzający młucarnię oraz motowidła do mojego 955 bo w zimie bede musiał wymienić ....jaki dealer ma najlepsze ceny ??????

Opublikowano
ile mniej więcej będzie kosztował pas napędzający młucarnię oraz motowidła do mojego 955 bo w zimie bede musiał wymienić ....jaki dealer ma najlepsze ceny ??????

poszukaj Polskich zamienników ja do 970 napęd przenośnika pochyłego znalazłem z stomil-sanok .

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v