Skocz do zawartości
johny4050

bezpieczniki w JD

Polecane posty

johny4050    0

Mam pytanie, gdzie mogą się znajdować bezpieczniki w JD bo nie bardzo wiem gdzie ich szukać?

z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

najpierw napisz w jakim modelu... w tych nowych jest pod plastikową klapką na błotniku .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny4050    0
najpierw napisz w jakim modelu... w tych nowych jest pod plastikową klapką na błotniku .

jest to model 4050 '88r

 

Mam JD 4050 1988rok i nie bardzo wiem gdzie szukać bezpieczników

może ktoś wie gdzie to mogę znaleźć proszę o pomoc dzieki!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grzecho106    0

Bezpieczniki znajdziesz po prawej stronie od kierownicy na pulpicie będziesz chyba musiał zdjąć taki plastik on jest na pół dzielony i pod tym plastkikiem będą bezpieczniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

siedząc w ciagniku, po lewej stronie na błotniku masz taką zasłonkę plastikową? najlepiej jakbys zrobił fotki wnetrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bede    0

witam,

Potrzebuje pomocy dotyczacej DJ 1640 z kabina sg2 Ile powinno byc przekaznikow ?

W tej chwili jest dwa ale nie dziala obrotomierz,kierunkowskaz oraz awaryjne.

czy nie jest to wina braku trzeciego przekaznika?

Z gory dzieki za podpowiedz.

post-58560-0-05433400-1352806448_thumb.jpg

Edytowano przez Bede

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati145    0

John deere 3650, jedna listwa znajduje sie przy kierownicy, zaraz pod zegarami, tylko trzeba osłonę zdjąć.... a wie może ktoś czy jest więcej takich w moim ciągniczku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fredi    0

chejka,mam problem z moim Jonym 6330 rok 2010,podpiołem duży rozrzutnik kolegi do wożenia kukurydzy,jak się potem dowiedziałem pod rozrzutnikiem miał złączony kabel na krótko bez izolacjii,podczas wożenia kukurydzy w nocy przy zapalonych wszystkich świateł nastała ciemność,znikły wszystkike światła,poświetlenia,wycieraczki,działają światła stop,,kirunkowskazy,radio,nawiew,stan motogodzin,podświetlenie zmiany półbiegów.Proszę o pomoc,,bezpieczniki są całe,gdziei czego mam szukać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek1995    0

witam posiadam jd 1640 86rok z turem kabina sg2 i nie widzę wogóle bezpieczników w okolicach zegara .... gdzie jeszcze mogą się znajdować ? i dodam że mam problem z obrotomierzem  raz działa wszystko a za chwile przestaje . co to może byc ? co sprawdzać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Milosz27    177

Jak raz dziala obrotomierz raz nie to pierwsze moze byc stacyjka od odpalania jak przestanie dzalac lekko poruszaj pokretlem od stacyjki jak to nic nie da to musisz wyciagnac cala konsole z obrotomierzem i rozebrac cala aby dostac sie do plytki bo napewno poobrywaly sie luty i raz laczy raz nie. Przerabialem to u siebie tez mnie wkurzalo ze co chwile nie dzialal i nie wszystko dzialalo jak powinno podswietlenia itd. teraz jest jak nowy. A bezpieczniki powinny byc po lewej stronie zegara taka cenka plytka. Najlepiej wyciagnij odpal i lekko poruszaj zlaczami z dolu zegara jak bedzie jakas reakcja to masz odpowiedz czyli oberwane luty.

Edytowano przez Milosz27

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×