johny4050

bezpieczniki w JD

Polecane posty

johny4050    0

Mam pytanie, gdzie mogą się znajdować bezpieczniki w JD bo nie bardzo wiem gdzie ich szukać?

z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

najpierw napisz w jakim modelu... w tych nowych jest pod plastikową klapką na błotniku .


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny4050    0
najpierw napisz w jakim modelu... w tych nowych jest pod plastikową klapką na błotniku .

jest to model 4050 '88r

 

Mam JD 4050 1988rok i nie bardzo wiem gdzie szukać bezpieczników

może ktoś wie gdzie to mogę znaleźć proszę o pomoc dzieki!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grzecho106    0

Bezpieczniki znajdziesz po prawej stronie od kierownicy na pulpicie będziesz chyba musiał zdjąć taki plastik on jest na pół dzielony i pod tym plastkikiem będą bezpieczniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

siedząc w ciagniku, po lewej stronie na błotniku masz taką zasłonkę plastikową? najlepiej jakbys zrobił fotki wnetrza


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bede    0

witam,

Potrzebuje pomocy dotyczacej DJ 1640 z kabina sg2 Ile powinno byc przekaznikow ?

W tej chwili jest dwa ale nie dziala obrotomierz,kierunkowskaz oraz awaryjne.

czy nie jest to wina braku trzeciego przekaznika?

Z gory dzieki za podpowiedz.

post-58560-0-05433400-1352806448_thumb.jpg

Edytowano przez Bede

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati145    0

John deere 3650, jedna listwa znajduje sie przy kierownicy, zaraz pod zegarami, tylko trzeba osłonę zdjąć.... a wie może ktoś czy jest więcej takich w moim ciągniczku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fredi    0

chejka,mam problem z moim Jonym 6330 rok 2010,podpiołem duży rozrzutnik kolegi do wożenia kukurydzy,jak się potem dowiedziałem pod rozrzutnikiem miał złączony kabel na krótko bez izolacjii,podczas wożenia kukurydzy w nocy przy zapalonych wszystkich świateł nastała ciemność,znikły wszystkike światła,poświetlenia,wycieraczki,działają światła stop,,kirunkowskazy,radio,nawiew,stan motogodzin,podświetlenie zmiany półbiegów.Proszę o pomoc,,bezpieczniki są całe,gdziei czego mam szukać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek1995    0

witam posiadam jd 1640 86rok z turem kabina sg2 i nie widzę wogóle bezpieczników w okolicach zegara .... gdzie jeszcze mogą się znajdować ? i dodam że mam problem z obrotomierzem  raz działa wszystko a za chwile przestaje . co to może byc ? co sprawdzać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Milosz27    177

Jak raz dziala obrotomierz raz nie to pierwsze moze byc stacyjka od odpalania jak przestanie dzalac lekko poruszaj pokretlem od stacyjki jak to nic nie da to musisz wyciagnac cala konsole z obrotomierzem i rozebrac cala aby dostac sie do plytki bo napewno poobrywaly sie luty i raz laczy raz nie. Przerabialem to u siebie tez mnie wkurzalo ze co chwile nie dzialal i nie wszystko dzialalo jak powinno podswietlenia itd. teraz jest jak nowy. A bezpieczniki powinny byc po lewej stronie zegara taka cenka plytka. Najlepiej wyciagnij odpal i lekko poruszaj zlaczami z dolu zegara jak bedzie jakas reakcja to masz odpowiedz czyli oberwane luty.

Edytowano przez Milosz27

Kupie Jonh Deere 6400, 6410, 6506, 6600, 6610.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mmajchrzak12
      Witam mam problem z John deere 6520 w czasie zmiany kierunku jazdy przód tył rewersem zmienia mi sam półbiegi z 1 na 2 jak dam rewers do przodu to podbije na wyższy jak jest na 1 półbiegu jak dam do tyłu to albo zejdzie na 1 półbieg albo nie jak dam przód to zmieni znów na większy dodam że to jest jak używam rewersu trochę to takie dziwne, może ktoś miał taki przypadek 
    • Przez SzymonJD
      Witam John deere 6330 przestały działać światła po przekątnej, tzn lewa tylna i prawa przednia ta połączona z kierunkowskazem. Czy ma ktoś może opis bezpieczników w tym modelu? 
       
      Pozdrawiam
    • Przez TheRolnikSweet
      Potrzebuje opinni john deere 7600 . Czy w nich wystepują skrzynie 35km/h ? Jak sie poznac czy jest wersja amerykanska czy europejska?

    • Przez tomaszrolnik98
      Witam
      Problem dotyczy dwóch ciągników, 6630 z 2007r oraz od niedawana 5100r z 2012r.
      6630 kupiony używany, niecały 1000mth, aktualnie 3000mth. Od początku na zimnym oleju ciężko wchodziły niskie zakresy - A, B i C. Zauważyłem, że kiedy po uruchomieniu ustawię rewers w pozycji do przodu a następnie wrócę na N ciągnik próbuje jechać do przodu przy próbie włączenia biegu z naciśniętym sprzęgłem. Ustawienie rewersu do tyłu kasuje problem. Po kilku minutach ciągnik się rozgrzewa i jest ok. Drugi problem to szarpanie, raz na może 500 zmian kierunku jazdy bez sprzęgła następowała natychmiastowa zmiana, bez sekundy zatrzymania. Wiosną wezwałem serwis od dealera, pomierzyli ciśnienia, faktycznie nie luzuje. Diagnoza - pokrzywione tarczki od któregoś ze sprzęgieł. Trzeba robić, bo jak tak zostanie może wysypać synchronizatory. Wzięli go do siebie, wyciągnęli skrzynię i wszystko było w niej w najlepszym porządku. Wymienili kilka części, które moim zdaniem wyglądały niemal idealnie. Wycena razem 11 000zł. Szarpanie najprawdopodobniej ustało natomiast już po 2 motogodzinach zauważyłem, ze nadal chce jechać przy załączaniu biegu. Serwis przyjechał, rozgrzali, pomierzyli, faktycznie nadal jest źle, trzyma ciśnienie na luzie. W najbliższym czasie biorą go w ramach gwarancji naprawy. Z tym wszystkim można by się pogodzić, jednak ostatnio 5100r, którego mam od nowości, jest świeżo po wymianie oleju i przy 1300mth przebiegu zachował się podobnie. Od razu po uruchomieniu i przy włączaniu biegu próbuje ruszać do tyłu. Trudno mi uwierzyć, abym w obu mało wyjeżdżonych ciągnikach na oryginalnym oleju John Deere doczekał się dwóch takich samych nietypowych awarii. Czy ktoś też tak ma? Może to normalne w tych ciągnikach?
    • Przez rafal987
      Witam mam john deera 6410 z 2001r mam problem z rewersem elektrochydraulicznym a mianowicie, gdy ciągnik stoi dłuższy czas wszystko jest ok. po pół dodziny jezdzenia zaczynają sie problemy gdy zrobie rewers na neutralny to pochwili rewers ginie i jest cały luźny jakby ciągnik był wyłączony (ale gdy rewers zmieniam szybo tył przód  to jest wszystko ok) mało tego po zgaszeniu ciągnika i ponownym zapaleniu rewers czasem wraca a czasem nie.zdarzyło już mi sie kilka razy tak że wogóle nie chciał odpalić tylko zaświeciły sie kontrolki po przekręceniu zapłonu i nic więcej. a przyszedłem po 2 godzinach to weszystko boło ok odpalił i był rewers. zamieniłem zewers, 4 małe przekaźniki kture znajdują sie w skrzynce bezpieczników i cały czas to samo. co to może być ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj