Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
chohlik10

Pomoc!!!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
chohlik10    0

Wie ktoś jak odpowietrzyć układ hydrauliczny w kombajnie JD 965?? Problem polega na tym że podnosi dobrze ale jak się chce spuścić heder to szybko opada i tak dziwnie skacze ;/ wydaje mi się że układ jest zapowietrzony? Problem jest odkąd mam tego Jelenia.

 

 

A pozatym to nie mam żadnych zastrzeżeń do tego kombajnu :rolleyes: w tym roku założyłem silnik Leylanda bo oryginał padł i nie dało się nic zrobić z nim... Było dużo przeróbek ale na szczęście wszystko teraz gra tylko żeby wszystko bigało w polu i będzie gites.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzelec    1

Nic nie trzeba odpowietrzać...Poprostu rozwaliło ci mosiężną kryzę na wylocie przy rozdzielaczu na siłowniki podnoszenia hederu. Miałem to w swoim 1055. Jeśli masz rozdzielacz 4-ro sekcyjny to należy odkręcić drugi od prawej od spodu wylot w rozdzielaczu(oznaczony literą D w zdjęciu z linka). pod nyplem powinien być mosiężny krążek z dziurką( na zdj. nr 14), który u mnie był rozwalony na dwie części. Tokaż dotoczył mi krążek z otworkiem fi 2 mm i działa jak nówka.Pamiętaj że krążek mósi mieć odpowiednią gróbość aby był dociśnięty przez nypel na ścisk bo inaczej szybko go rozwali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szczewko    31

A jaki jest sens wymieniac na silnik Leylanda??Cała przeróbka kosztuje pewnie tyle co remont silnika JD :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chohlik10    0

Sens jest taki ze silnik JD Jak już się znajdzie to są bardzo drogie i nigdy nie wiadomo czy się trafi na dobry? fakt ze kupujesz i wkładasz ale czasem jest dobrze coś poprzerabiać :) ja kupiłem silnik Leylanda SW400 za 2000 zł chłodnice oleju za 400zl no i musiałem zrobić redukcje żeby założyć oryginalną szajbe na pasy? Materiał miałem i utoczyłem to w domu? jest dużo przeróbek no ale cóż? silnik JD jak pytałem to w granicach 8-12 tyś. zł i niewiadomo co to będzie za silnik a jakbym miał utoczyć tą redukcje w zakładzie to gość powiedział mi 1000zł za takie coś?więc 2000+1000+400=3400zl trochę czasu kosztowały te przeróbki no ale 8 czy 12 tyś a 3400 zł to jest różnica i do tego Leyland mniej spali bo w tym sezonie to odczułem a jak przyjdzie zrobić remont takiemu silnikowi to na pewno wyjdzie taniej niż JD no i z częściami jest lepszy dostęp. Nie żałuje tego ze włożyłem takie sinik mimo tylu przeróbek... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Przemoo10
      Witam
      Zamierzam kupić john deere 2264. Panowie i Panie prośba do was, na co zwrócić największą uwagę przy zakupię pod względem mechanicznym jak i elektronicznym. Z góry dziękuję za porady. Pozdrawiam
    • Przez adasDrop
      Witam. Mam pytanko chce kupić kombajn jd 430 i znalazłem opcje za 8500 PLN i niby są tylko małe wycieki i chciałem się zorientować czy ta cena jest adekwatna do tego kombajnu
    • Przez piwoo11
      witam czy może ktoś już wymieniał pas na młócarni i może nakreślić jak to zrobić najkorzystniej. z tego co zauważyłem to chyba będę musiał zdemontować podajnik kłosowy o ile się nie mylę.
    • Przez darek8405
      Witam. Potrzebuje informacji na temat kombajnu john deere 940 bo mam taki model na oku i zastanawiam  nad jego kupnem , kombajn będzie użytkowany na 10 ha jaka jest jego wydajność, spalanie jak z awaryjnością i na co zwrócić uwagę  podczas zakupu jakieś słabe punkty tej maszyny?
    • Przez Łukasz1987
      Proszę o pomoc jd 2650 na zajcu tuz (podnosnik) szarpie nie chce podniesc ramion szarpie nimi, wspomaganie sie przycina na zółwiu działa hydraulika choc leko ramiona poszarpuje wspomaganie działa. ćisnienie na wyjściu przyczepy 160 bar a na korku w pompie z przodu obok filterka korek (17) ok 9 10 bar po włączeniu zająca spada do zera i sie podnosi podobnie z tuzem. Panowie co robic gdzie jeszcze pomiezyc cisnienie?
×