Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

ja miałem problemy z obrotami 900 i ani jednego więcej. jakież było moje zdziwienie gdy po wymianie czujnika obr młocarni zobaczyłem na zegarze 1200 obr. wymieniłem wszystko przedtem pas talerze barczyk przekładnie kątową itd. dopiero czujnik załatwił sprawę

Opublikowano

jeżeli łożyska są w porządku i prowadnica trze o talerz przy zwiększaniu obrotów to najprostszym rozwiązaniem jest podkładka o grubości 0,5 cm pomiędzy kołem napędu młocarni a łożyskiem w tedy koło się odsuwa i prowadnica nie trze i spokojnie można nakręcić 1200 obr a chyba więcej nie potrzeba B)

Opublikowano

ja swój problem naprawiłem miałem orczyk na odrzutniku odwrotnie przekręcony teraz jest 1100 tylko mam drugi problem coś mi stuka właśnie nie wiem gdzie na niższych obrotach nie tylko jak już przekroczy 1000 to słychać metaliczny stuk nie wiem co to stuka .

Witam wszystkich! Ja mam problem z obrotami młocarni, bo były one zbyt niskie i nadal są. Bizona kupiłem ok miesiąc temu i nie wiem co jest przyczyną niskich obrotów. Na full obrotach silnika sięgają one ok 840. Podkręcałem korbką na pomoście, ale nie wiem ile można podkręcić, żeby coś nie "strzeliło". Pomoże ktoś, chodzi mi głównie o to jak wyczuć ile można podkręcić obroty.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

To się nazywa nadajnik obrotów młocarni, może jak najbardziej oszukiwać,ale nadajnik to nie wszystko mogą być jeszcze inne rzeczy.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano (edytowane)

Ja gadałem ze znajomym i mówił, że jak jest od tysiąca w górę to przy włączonej młocarni cepów praktycznie nie widać. A u mnie ich rzeczywiście nie widać.

Edytowane przez krolikNH
Opublikowano (edytowane)

Jesli temat nadal aktualny to Ja mogę coś doradzić bo też to przerabiałem rok temu ;) otóź nawet jesli masz nie sprawny licznik obrotów to sprawdz na kołach pasowych wariatora i ODRŻUTNIKA pas , mianowicie na kole ODRŻUTNIKA powinien wystawac kilka milimetrów ponad scianki koła pasowego - wtedy napewno masz ponad 1000obr.

U mnie obroty wariowały dlatego bo pękł spaw na takiej dzwigni która to reguluje (nie widac jej , jest za kołem wariatora , zeby wymienic trzeba zdejmowac wariator) kupilismy nową i tez była zle wykonana , dopiero w innym sklepie zakupiona częśc pasowała - od razu było widac różnicę ;) Warto tez dodac ze regulacjii predkosci obrotowej młocarni korbką reguluje sie tylko podczas pracy młocarni - nie powinno się tego robic na postoju gdy koła się nie kręcą bo własnie przez to pęka ta dzwignia od regulacjii .

Edytowane przez pawlus224
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

@pawlus224

1. co ma wariator wspólnego z obrotami młocarni

2.jeżeli już ma wystawać- to chyba na kołach odrzutnika a nie młocarni

3 jeżeli wystaje te 3mm to są pełne obr. młocarni około 1140obr/min

Edytowane przez MAT912
Gość Profil usunięty
Opublikowano

1. Z prawej strony nie ma żadnego wariatora, nie mąć- chodziło Ci o koła na wale odrzutnika słomy.

Opublikowano

a u mnie nie schodziły się talerze odrzutnika i nie można było uzyskać więcej jak 950 bez obciąrzenia a przyczyną były za długie śruby którymi było przykręcone talerze do piast odrzutnika i teraz 1150 mam przy obrotach silnika 2300 przy szerokości pasa 49mm

Opublikowano

 

Witam Wszystkich mam mały problem ze swoim bizonem zo56 otóż na wolnych tylko obrotach coś w silniku mi pstryka co to może być ????dodam ze żniwa odbyły się bez awaryjnie a w silniku tego nie było słychać do końca. jak postał  około miesiąca czasu bez odpalania po tym czasie     odpaliłem go i cos zaczęło pstrykać w silniku dość głośno ale tylko na wolnych obrotach 550 obr/min  a powyżej tych obrotów tego nie słychać  nawet na pełnych obrotach nic nie słychać. pomocy koledzy

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Rafał11
      Witam, mam takie pytanie jestem młodym rolnikiem i jeszcze nie mam doświadczenia w obsłudze kombajnu i chciałbym się dowiedzieć czy da się sprawdzić stan skrzyni biegów bez rozbierania. Wiem jakie te skrzynie są w bizonie  i chciałbym sprawdzić czy w trakcie żniw się nie rozsypie. Z góry dzięki za pomoc.
    • Przez Rolniczek95
      Witam Moje pytanie brzmi jak sprawdzic sprawnosc akumulatorow hydraulicznych? Zwazylem jeden i 3.2 kg a drugi 3.8 kg i tez chcialbym sie zapytac czy ten ciezszy nadawalby sie jeszcze do uzytku bo na tabliczce pisze 4kg ?
    • Przez kukum
      Witam , Czy jak pomieszam te dwa środki , to przypale roślinę ? albo z czym mogę pomieszać basagran żeby i tez jednoliścienne  zwalczyć ?
    • Przez daree
      Witam, aktualnie remontuje kombajn Bizon Sampo 2020. 
      Podczas składanie części pojawiły sie pewne wątpliwości. W zwiazku z powyzszym chcialbym zapytac czy na forrum jest ktos z wojewodztwa Lubelskiego u kogo można by podejrzeć pewne szczegóły dotyczące ememetów kombajnu ?
    • Przez koyack
      Witam wszystkich serdecznie. Szukam pomocy od kogoś kto być może miał taki sam problem jak ja. Mianowicie jestem posiadaczem ładowarki teleskopowej jcb 531 70 agri z 2010r z silnikiem 74.2 kw. Pompa wtryskowa rotacyjna delphi. Ładowarka nie chce wchodzić na obroty. Dochodzi do max 1500 i nic więcej. Ale do tych obrotów chodzi normalnie czyli ma siłę równo pracuje i prawidłowo zapala. Jakiś czas temu miala tylko problem z gasnieciem ale po wyczyszczeniu zaworu od gaszenia było ok. Co może być przyczyną nie wchodzenia na obroty?? Dodam że filtr paliwa nowy. Sprawdzone wszystkie węże czy nie łapie powietrza.  Brakuje mi pomysłu co to może być a jak wiadomo wyciąganie pompy z tej maszyny nie należy do najłatwiejszych. Za wszystkie rady serdecznie dziękuję. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v