Polecane posty

lambogrand    27

Witam zacząłem przygotowywac bizona do akcji zmienilem pas z młocarni bo w zeszlym roku sie w rzepaku niezle przypalil, problem to za niskie obroty na młócarni mam max 800 obrotow na pszenice to bedzie za malo. Próbowalem regulowac to na dolnej regulacji tej ze sprezyna mam tak jak ma byc ustawione 98mm ale naciagalem na tej gornej i jest problem bo juz o podajnik ziarnowy sie opiera ta lapa , jak to jest u was z obrotami?

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

może masz zużyte talerze od młocarni albo odrzutnika. Sprawdź, czy nie maja karbu w miejscu, gdzie chodzi pas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lambogrand    27

ok sprawdze a jest to mozliwe zeby nowy podajnik ziarnowy byl blizej niz stary bo zmienilem blachy i brakuje miejsca na regulacje mlucarni bo opiera sie o podajnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lambogrand    27

nigdy nie mialem wiecej niz 850 obrotow talerze wygladaja na dobre, ogladalem u sasiada tez ma naciagniete pod sama blache a ma niecale 1000 obr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a pas równo wchodzi na całym obwodzie kół

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

na mój gust założyłeś odwrotnie ten "kabłąk" w którym jest łożysko oporowe, jest on niesymertyczny i przy założeniu odwrotnym moim zdaniem może być tak, że regulacji zabraknie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekp    0

Kupiłem bizona do remontu. Po wymianie łozysk na bębnie i odrzutnikach, pist tarcz ruchomych i nowego pasa mocarni nie był więcej jak 750 obrotów. Próbowałem już wszystkiego by je zmienić -naprózno. Zawsze po rozkręceniu dwignia obcierała o tarczę młocarni. jakież było moje zdziwienie kiedu zmierzyłem grubośc dzwigni kątowej , któraz zminia rozchylenie tarcz kiedy okoazało się że jest zbyt gruba. Stary włąścciel wymienił ją na nową. Po zfrezowaniu ok 1,2 cm pas wychodz na wierz koła odrzutnika i obroty są 1,1 tys. Zwracajcie uwagę a jakość części zamiennych. te nowe to same buble

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lambogrand    27

u mnie pas na kole odrzutnika jest co najmniej 0.5 cm w srodku kola. marekp a ty zfrezowales ta dzwignie od regulacji recznej zeby blizej podchodzila do bebna mlucarni??? bo mi jak krece korbka zeby dzwignac obroty to przy 800 drze o tarcze rzepak teraz skosze ale na pszenice musze cos z tym zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekp    0

Tak chodzi o tą dzwignie kątową. Mieści sie ona za talerzem młocarni i wkręca sie w nią śrubę regulacji obrotów.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rumcajs9    6

też mam taki problem w zeszłym roku miałem problem z obrotami młocarni w bizonie zo56 kupiłem nowy pas i nadal to samo tylko 900obr i jak podkręcę tą kolbkom do ustawiania obrotów to trąca mi ten 'bolczyk' (wypust nie wiem jak się to fachowo nazywa.) do ustawiania napięcia pasa trąca o szajbę proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A próbowałeś regulacji z drugiej strony? Przy 2 kole? U mnie było to samo i pomogła wymiana pasa. Podobno są 2 rodzaje tych pasów: krótszy i dłuższy ale nie wiem ile w tym prawdy.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro170225    1

Prawdopodobnie łożysko oporowe jest rozwalone. Pas na odrzutniku powinien wystawac 0,5 cm poza koło i wtedy bedzie ok 1200 obrotów :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrols    0

Tez miałem kiedyś z tym problem. Usterką okazał się wygięty barczyk ( w katalogu ramię górne i dolne). Wydawało się proste, ale jak kupiłem nowe i porównałem to okazało się, że stare jest nakręcone. Objawem było, iż przy próbie podkręcania obrotów te ramiona tarły już o tarczę i nie można było osiągnąć żądanych obrotów. Po wymianie tych ramion sprawa polepszyła się, ale jeszcze musiałem pas wymienić na nowy i teraz mogę uzyskać około 1100 obrotów. Obroty bębna są zależne również od max. obrotów silnika jakie masz ustawione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dante0001    0

witam miałem w tym roku podobny problem miałem max 600 obrotów na młocarni i byłem u sasiada podejrzec niby wszystko było identycznie a on miał 1150 max dziwne prawda?? i wiecie co było?? miałem orczyk na odrzutniku odwrotnie przykrecony zamieniłem i teraz mam max 1300 obrotów a pas wychodzi ok. 0.5cm za szajbe odrzutnika pozdrawiam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzych2007    0

Ja jak miałem bizona to też nie można było osiągnąć większych obrotów niż 850, pas wychodził na zewnątrz,. Przyczyną był nawalony obrotomierz, zle wskazywał obroty. Po wymianie zegara wszystko byo OK.


Ursus 1014, c-385, c-360, MTZ-82, DT-75, koparka Białoruś, Agregat Rabe Werk 250, Claas Mercator 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rumcajs9    6

ja swój problem naprawiłem miałem orczyk na odrzutniku odwrotnie przekręcony teraz jest 1100 tylko mam drugi problem coś mi stuka właśnie nie wiem gdzie na niższych obrotach nie tylko jak już przekroczy 1000 to słychać metaliczny stuk nie wiem co to stuka .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez artur1295
      Witam
      Czy wicie może albo moglibyście sprawdzić w swoich gniotownikach jakie macie w nim obroty i wymiary kół pasowych. bybłby wdzięczny poniewaz sam buduje i potrzebowalbym te informacje 
      moje walce maja 150mm średnicy i 300mm długie i czy uciagnie je silnik 5,5kw oba beda napedzane
      i jeszcze jedno pytanie walce lepiej gladkie czy rowkowane 
    • Przez kubatedi
      Żyto Dańkowskie Diament
      Co dac na pierwsze skracanie?
      1.Moduss start
      2.Medax max
      Co będzie bardziej skutneczne ?
    • Przez Arektoma
      Witam tak jak w tytule co może być przyczyną? 
      Same antares II 1997r. silnik chłodzony powietrzem na elektrycznym regulator obrotów. Faluje obrotami od 500-750 na biegu jałowym, po dodaniu gazu w zakres 1500 i więcej problem ustępuje. Wymienione i wyregulowane rozpylacze na nowe, zawory również ustawione co prawda nie wiem jaki powinna być wartość ustawienia zaworów ale ustawiłem 0.35mm na zimnym wszystkie równo. Pompka zasilająca paliwo sprawdzona oraz wyczyszczona. Odpala po 2-3 obrotach rozrunika za każdym razem czyli moim zdaniem normalnie. Jest mała zależność jak był mróz tak około minus 7 to falowanie było zdecydowanie mniejsze a jak złapał lekko wyższa temp. To wracał do zakresu jak pisałem wcześniej. Błagam pomocy 😉
    • Przez hurlimannD70
      Kupiłem cały bęben młocarni do bizona czyli z cepami ale bez osi. Jest to nowy oryginalny produkt z fmż Płock. Leżał w stodole 30 lat , zastanawiam się czy dawać go do wyważenia . Na jednej ze środkowych tarcz przykręcone są blaszki jest ich chyba 5 sztuk w kupie. Wygląda jak by był kiedyś w fabryce wyważany ale nie jestem pewien. A do wyważenia musze jechać ponad 250km . Czy takie bębny składane w fabryce były sprzedawane wyważane ?? Czy ktoś mi podpowie ?
    • Przez El_Polako
      Witam, 
      Po odpaleniu mój T25 od razu wchodzi na maksymalne obroty i jedyna opcja aby go zgasić to odcięcie paliwa lub wyciągnięcie odprężnika. Regulacja cięgnem które idzie do pompy nic nie daje.  Gdzieś natknąłem się na informację, że prawdopodobnie coś się przycięło w pompie wtryskowej. Czy ktoś może orientuje się jaka może być przyczyna i czy jest to skomplikowana naprawa. Z góry dziękuję za pomoc. 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj