Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
yogism

Ciągniki TYM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie


farmer120ha    2

Czasy gdy Koreńskie pojazdy robiły u nas karierę się skończyły.Ich atutem morze być pewnie tylko cena ,a co za tym idzie niestety "słaba jakość".Wątpie by w naszym kraju coś takiego skusiło rolników.Polski rolnik woli kupować maszyny zachodnie.

Zrobią jakś krótką serie i za parę lat po części do korei....He :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

damian1992    72

Widziałem takie coś na wystawie w Szepietowie, wygląd to on miał nie najgorszy i podobno dobre wyposażenie ale nie zaglądałem do środka :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


koses    2

dwa tygodnie temu oglądałem go na rynku w chożelach i ogulnie fajny traktor z bogatym wyposarzeniem tylko kosztował ponad 170 tys więć jak na około 100 konny ciągnik to sporo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Avendrion    39

Stylistycznie te ciągniki są świetne :) ciekawe jak z awaryjnością. Może ma ktoś dokładniejsze informacje o nich? :D Przydały by się też jakieś zdjęcia bo na razie mało tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



benek    0

MODEL T 433 CAB T 503 ST T 603 ST

 

Silnik Perkins stage IIIA 404C-22 404C-22 404C-22T

Moc silnika KM / kW 42,7/31,4 50,7.37,3 58/43

Ilosć cylindrów 4 4 4

Pojemnosć skokowa ccm 2216 2216 2216

Wtrysk paliwa pośredni pośredni pośredni

Sprzęgło Jednotarczowe suche Jednotarczowe suche Jednotarczowe suche

Skrzynia biegów Synch./mechaniczna Synch./mechaniczna Synch./mechaniczna

Liczba biegów 16/16 16/16 24/24

Prędkość maksymalna km/h 33,4 33,4 35,5

WOM obr/min 540 540 540/1000

Pojemnośc zbiornika paliwa 60 l 60 l 70 l

Zasilanie elektryczne 12V/65A 12V/65A 12V/65A

Udżwig - tylny zaczep w kg 1300 1300 1937

Długosć w mm 3590 3590 3722

Szerokość w mm 1591 1591 1817

Rozstaw kół w mm 1935 1935 2100

Wysokosć w mm 2530 2530 2590

Opony przednie 8,0-16 9,5-18 9,5-20

Opony tylne 13,6-24 13,6-28 14,9-28

Cieżar w kg 2090 2090 2440

Minimalny promień skrętu w mm 3352 3352 3815

MODEL T 603 PS T 903 PS T 1003 PS

 

Silnik Perkins stage IIIA 404C-22T 1104-44T 1104-44T

Moc silnika KM / kW 58/43 89,1/66,5 99,2/74,0

Ilosć cylindrów 4 4 4

Pojemnosć skokowa ccm 2216 4400 4400

Wtrysk paliwa pośredni bezpośredni bezpośredni

Sprzęgło Wielotarczowe mokre Wielotarczowe mokre Wielotarczowe mokre

Skrzynia biegów Synch./rewers Półbiegi Półbiegi

Liczba biegów 24/24 32/32 32/32

Prędkość maksymalna km/h 35,5 40 40

WOM obr/min 540/1000 540/750/1000 540/750/1000

Pojemnośc zbiornika paliwa 70 l 125 l 125 l

Zasilanie elektryczne 12V/65A 12V/80A 12V/80A

Udżwig - tylny zaczep w kg 1937 3110 3110

Długosć w mm 3722 4110 4110

Szerokość w mm 1817 2232 2232

Rozstaw kół w mm 2100 2300 2300

Wysokosć w mm 2590 2718 2718

Opony przednie 9,5-20 13,6-24-8PR 13,6-24-8PR

Opony tylne 14,9-28 16,9-34-8PR 16,9-34-8PR

Cieżar w kg 2440 3685 3685

Minimalny promień skrętu w mm 3815 3700 3700

 

tu macie opisane je

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

farmer25    0

Witam!

Słyszeliście o nowych ciągnikach rolniczych TYM??Może ma ktoś już taki sprzęt??Jeśli tak to jak się sprawuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



wlodiw    2

TYM TRACTORs na krajowym rynku

 

Firma Tym, z siedzibą w Seulu, założona została w 1960 roku i ma prawie pięćdziesięcioletnie doświadczenie w projektowaniu, produkowaniu i dystrybucji najwyższej jakości ciągników i wyposażenia rolniczego.

 

Wszystkie traktory z fabryki TYM korzystają z najlepszych osiągnięć branży przemysłowej.

 

TYM oferuje szeroką gamę produktów - moc silników rozciąga się od 23 do 100 koni mechanicznych. Większość modeli wyposażona jest w ogrzewane kabiny i klimatyzację. Niektóre posiadają hydrostatyczną skrzynię biegów.Ładowarki i koparki dostępne są do każdego typu ciągnika.

 

TYM jest prężną i ciągle rozwijającą się firmą z dynamicznym oddziałem R & D powstałym, aby pomagać w sprzedaży.TYM odpowiada potrzebom wciąż zmieniającego się rynku.

 

Na rynku amerykańskim firma pojawiła się po raz pierwszy w 1999 roku wypuszczając swoje traktory pod marką Mahindra,później Millenium i Skorpion. Następnie, przez kilka lat ich sprzedażą zajmowało się OEM.

Pod swoją nazwą Tym rozpoczął sprzedaż w USA w 2001 roku. Rok później pojawiła się na rynku kanadyjskim.

 

We wrześniu 2004 roku z połączenia TYM i TYM-USA powstała firma DBA TYM TRACTORS działająca na amerykańskim rynku.TYM posiada i zarządza dwoma centrami dystrybucyjnymi w Stanach Zjednoczonych: w Redmont, powstałym w 2001 r, i w Wilson, najnowszym, mierzącym 10 000 metrów kwadratowych obiekcie, gdzie mieści się siedziba główna.

 

TYM inwestuje nie tylko w rozwój technologiczny swoich produktów , lecz również w działalność serwisów dystrybucyjnych na całym świecie.W Ameryce Północnej TYM jest obecnie najszybciej rozwijającą się firmą w swojej branży.

 

To tyle wyczytałem o tej firmie w necie i to jest cytat z www.rolnictwo.agro

 

Tutaj może sobie obejrzeć dwa filmiki: TYM TRACTORs na krajowym rynku - rolnictwo.agro.pl

 

Oglądałem TYMa na wystawie w Sitnie i cóż za tańsze pieniądze, postawił bym go w jednym szeregu co FOTON, Kioti...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



farmer25    0

cena jest podobno na poziomie 178000,00 zł za 100kM i wyposażenie ciągnika, jakość wykonania,

niezawodność jest porównywalna z McCormickiem CXem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



Widziałem je na AgroShow i rozmawiałem z przedstawicielem handlowym i mówił że rolnicy, którzy go zakupili nie mówią złego słowa na maszynę,ale to normalne, że zachwalają reprezentowany produkt. Siedziałem w tych ciągnikach i uważam iż trochę mało miejsca w środku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

TYM to dość ciekawy ciągnik, kabina nie odbiega od zachodnich przodowników w dziedzinie ciągników. Stylistyka maski jakaś taka typowo dalekowschodnia. Silnik i przekładnia w tych większych odpowiada standardom, ale podnośnik i rozstaw osi, jakoś nie pasuje mi do 100KM maszyny. Chyba, że tratujemy 1OO koni ze wschodu, jak 80 koni z zachodu. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Piasek186
      Witam ! dałem do regeneracji pompę wtryskową perkinsa 4cyl , kiedy ją przywiozłem i podłączyłem ciągnik nie chciał odpalić tak jakby nie dostawał paliwa ale czasami ruszy tzn nie odpali ale słychać jakby dostał paliwo. Wszystko odpowietrzone i przedtem była podłączona w ten sposób że 4 i 3 przewód był zamieniony ale chodził normalnie od początku ... zadzwoniłem więc do takiego majstra i powiedział żeby założyć je normalnie . Ale cały czas jest to samo nie chce odpalić . proszę o pomoc
    • Przez MiRol
      Piszcie wszystko co wiecie o tych ciągnikach
    • Przez Dori
      Hej, 
      Może wy się orientujecie, czym można pociągnąć przyczepę ważącą koło 8 ton? Czy to musi być ciągnik rolniczy? 
      Wiecie jakie przepisy to regulują?
      Być może to banalne pytanie, ale nie mam na ten temat pojęcia, przyda się każda wskazówka gdzie szukać informacji.
    • Przez tomaszek_135
      Co myślicie na temat ciągników international. Zamierzam kupic jakiś ciągnik w przedziale od 70 do 90KM a ostanio wpadło mi takie ogłoszenie :http://otomoto.pl/international-886-A260838.html . Co myslicie na ich temat? Jak z awaryjnością, spalaniem i dostępem do części?
    • Przez benio1967
      Witam,kupiłem taki ciągnik 1694 i potrzebuję informacji o tych ciągnikach
×