Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Deren

MF 255 obroty

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Deren    0

hej nie wiem co sie dzieje z moim ciągnikiem z rana gdy zimny i pojade w pole to chodzi na pełnych obrotach a gdy troche się zagrzeje to spada do 21tys. Obr/min a na liczniku jest 25tys Obr/min co może być nie tak.

Prosze pomóżcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wolf19   
Gość wolf19

To że 25 tyś obrotów to nie realne osiągnięcie...

 

Ja juz to 2,5 tys obr/nim :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli na obrotomierzu jest 2,5tys to skąd wiesz że spada do 2.1tys

nie możliwe żebyś miał na sprawnym obrotomierzu obroty 2.5tys bo regulator nie puszcza wyżej niż 2350(o ile dobrze pamiętam)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Deren    0

bo u mnie jest skala co 100 obrotów a gdy on sie troche zagrzeje to staje się słabszy :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Ale w jakim sensie zagrzeje?

Rozgrzeje się do temperatury pracy czy zagrzeje ponad zalecaną temperature?

Wskazówka wchodzi na czerwone pole czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

W moim jak jeszcze kiedyś dział obrotomierz to też szedł na 25 ale mniejsza o to, dziwny ten twój przypadek, a sprawdzałeś też jak się zachowuje silnik przy gaszeniu, tzn wyciągnij ssanie na zimnych silniku zaraz po odpaleniu tak z 1,2 - 1,5 tyś obr i obserwuj jak silnik gaśnie oraz w ten sam sposób sprawdz to na rozgrzanym silniku, czy tak samo swobodnie gaśnie czy po wyciągnięciu ssania szybciej się zatrzymuje ciepły? ale jeśli twierdzisz ze temperatura nie rośnie dalej i silnik się nie grzeje i nie ma obcych odgłosów, to może kont wtrysku ktos przestawił na pompie, lub cos innegiz układem paliwowym, a jak ze spalaniem nie wzrosło ostatnio, czy nie spadło? a może masz przytkany przewód paliwowy, lub pekniętą rureczkę, lub inne uszkodzenie? było coś grzebane przy silniku czy samo tak się zrobiło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Masz coś z układem paliwowym, najprawdopodobniej zapchała ci się rurka idąca od baku do skraplacza. Kiedy go odpalisz (po nocy) ma dostateczną ilość paliwa, aby chodził normalnie, kiedy się rozgrzeje (wypali część paliwa) słabnie, bo nie dostaje takiej ilości, jakiej potrzebuje. :D Odkręć prawą rurkę od skraplacza i mocno w nią dmuchnij (np. sprężarką) powinno się lać z niej pełnym strumieniem, a nie kapać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deren    0

na zimno 2.5tys obr/mn a po 2h pracy w kosiarce rotacyjnej obroty schodzą do 2tys i giną wolne obroty i gaśnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Objawy idealnie pasują do tych z posta wyżej - z autopsji :D I jeszcze nie reaguje na gaz i ciężko zapala?? A co jakiś czas dostaje "pałera" i wkręca się na wyższe obroty bez dodawania gazu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Czytaj dokładnie posty! Odkręć prawą rurkę od skraplacza wody i mocno w nią dmuchnij (aż zabulgocze w baku). Jeśli to nie pomoże to odkręć skraplacz i w środku powinna zostać rurka z otworkiem na dole, ten otworek może być zapchany (oczyść), odpowietrz ciągnik i powinien chodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deren    0

o i jescze traktor nie równo chodzi :/

 

a moze cos z pompą wtryskowa jak myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

Silnik padł... :D a poważnie to zrób to co pisał @wsk dwa posty wyżej, przy okazji wymień też filtr paliwowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

To co napisałe @Wsk tez jest możliwe, wtedy wtystarczy przedmuchać ten czarny oplastikowy przewód, ale i należało by sprawdzić czy w kraniku w baku nic nie ma, ale również trzeba by zwrócić uwagę na pompeczkę podającą, nie wiem czy to się zrobiło po jakiejś naprawie czy samo z siebie, bo mój fergi często nie może dojść do siebie po jakiejś naprawie, miałem raz tak że mechanik za mocno wkręcił rurkę tą plastikową i pękła lekko głowiczka od pompoczki w miejscu gdzie się wkręca przewód i były podobne objawy, innym razem wpadł jakiś syf ale w głowiczce, ale to co napisałeś pasuje mi do mojej sytuacji sprzd roku, ferdek zimny odpalał ok ( zaraz po wymianie zapieczonych wtryskiwaczy) chodził normalnie z 10-15 mtg a potem jak poszedł w robotę w rotacyjną niby normlanie ale jak zaczynałek kosić na 2H w miękkiej łące tak gasł, a nastepnego dnia coraz gorzej, dokręcanie przewódów nic nie dało z baku paliwo szło i dalej zimny odpalał ok a w ciężkiej robocie gasł i na zaciąg były problemy odpalić, co się okaząło ojciec na szybko poskładał pompkę podającą bo objawem był przybywający olej i podejrzewalićmy membranę a lało z wtryskiwaczy, no i dokładnie nie wsadził tego bolczyka ktory jest zespolony z membraną w odpiwednie miejsce i membrana pracowała na półgwizdka, więc może coś nei tak być z pompką podającą u Ciebie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deren    0

ok zrobiłęm to co pisaliście i nadal go muli

a wtryskiwacze mam symbol A36 a mi sie wydaje że powinny być A35 czy to może być przyczyna tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rumcajs9    6

sprawdź te wtryskiwacze możliwe że są zapieczone mi też tak się mulił w rotacyjnej i jeszcze na dodatek miałem załamany ten czarny wężyk od paliwa rano palił dobrze a później to było go nawet ciężko zapalić jak się rozgrzał dokładny symbol końcówki to dsl 150 a38

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×