Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaro a co to mhr angry.gif

 

haha biggrin.gif

Ojej-co drugi post o tym traktuje-EHR to TUZ sterowany elektronicznie a MHR mechanicznie-mniej więcej biggrin.gif .

Co do serii M-istnieje popyt na tani ciągnik ?-no to macie biggrin.gif .Przecież JD (jak każda inna firma nie jest instytucją "non profit")-nie będę tu występował jako adwokat diabła-ale chciałbym podkreślić że inne firmy też tak robią-ba zdaje się że SDF już zbudował fabrykę w Chinach-możemy jedynie podziękować prof.Balcerowiczowi za to że trzy najczęściej powtarzane na świecie słowa to "Made in China" a nie "Made in Poland" biggrin.gif -vide słynne "schładzanie gospodarki" angry.gif .

Opublikowano

nie tylko SDF ma fabryki w Chinahch, CNH też a tam swoje fabryki, i dla przykładu dodam że jak kupowaliśmy części do forda to oryginał Made In Germany kosztował 300zł a inny oryginał Made In China kosztował 100zł, i teraz pytanie który byście wybrali?? bo jak nie chcecie 5M Made In China to jest jeszcze 5R

Opublikowano

Qazi-ta seria M nie przypomina przypadkiem tych modeli stojących w Grajewie ?(za ODR-em)-szczerze mówiąc jeszcze na żywo nie widziałem więc gdybać na temat tabliczek 'Made in China" nie będę-musiałbym najpierw porządnie obejrzeć żeby jakiekolwiek wnioski wyciągać...

Opublikowano

witam to ja wczoraj widziałem ten napis szkoda że nie przyszło mi do głowy żeby zrobić zdjęcie, ale taka jest prawda niby na innych częściach tego napisu nie zobaczyłem bo np. klimatyzacja jest z japoni i reszta to tak jak w innych JD.

Opublikowano

jak będę u dealera jd to się spytam o serie m z czego jest zbudowana mnie interesuje wersja r fakt jest droższa ale już ma wyposażenie dobre a serie m jakby wyposażyć dobrze to wyniesie tyle samo co r :D ale z ciekawości spytam sie o wersje m a jak co to zrobie foto komórką z tabliczki

Opublikowano

mi z kolei sprzedawca mówił że to most japoński tylko składany w chinach, ale w jego słowach nie było nic przekonującego. oglądałem dziś deutz fahr i on nawet do seri 5M nie dorównuję pod względem jakości wykonania. to tak jakby porównać audi z reno. Bez obrazy dla posiadaczy DF bo nic nie wiadomo czy ja nie będę miał takiego ciągnika.

Opublikowano

my czekamy na 5080m i po tej serii postów że to chiński składak dzwoniłem do sprzedawcy który nam go sprowadza i u mnie będzie carraro więc nie wiem jak to jest... mój to wersja comfort, ale przy zakupie nic nie mówiłem że chce carraro więc chyba standardowo taki wkładają, albo sprzedawca źle poinformowany

Opublikowano

Carraro ma śliczą fabrykę o nazwie Carraro China Drive Systems Co., Ltd.

No 11 Road, Qingda Industrial

Park, Jihongtan Subdistrict,

Chengyang District Qingdao

266111 Shandong Province

CHINA

zastanawiające jest tylko dlaczego inne modele maja mosty z Europy, a tu szukano oszczędności w chińskich produktach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v