Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ładowacz JD 583 kosztuje 7000 Euro, tylko nie wiadomo czy mozna taki zalozyć do Serii 5M

 

Można w tej wersji skonfigurować ten sprzęt ponieważ ja zrobiłem przedpłatę właśnie na JD 5080 M w wersji COMFORT z ładowaczem JD 583 u dilera JOHN DEERE. Traktor za 30000 euro a ładowacz za 28 tyś, oczywiście netto

 

ja biore 5 M w specyfikacji comfort bez klimy do tego belka wielootworowa i 6sztuk obciążników i radio i nachwile obecną wychodzi mi to 29000 euro netto! jakie ceny wy macie i za co ?

 

Ja też biorę JD 5080 M COMFORT w specyfikacji z klimą, skrzynia 16/16 z hydraulicznym rewersem, siedzenie boczne, lampy szerokokątne, radio, pneumatyka i cała reszta co występuje w tej wersji. Bez obciążników ponieważ będzie z turem JD 583. Zrobiłem już przedpłatę na ten traktorek za 30 tyś euro netto

 

ja na początku grudnia zamawiałem to ma być w połowie lutego:D

 

Adrianos

Ty przypadkiem nie bierzesz tego jelonka w Żabinie Karniewskim skoro jesteś z kurpi

Opublikowano

mój braciak miał brac tego 5080M comfort ale jak go dokładnie obejrzeliśmy to zmienił zdanie,ponieważ na kazdym podzespole było Made in China cena była przyzwoita bo 150tys a za orginalnego johna trzeba dać 220tys o tej samej mocy

Opublikowano

szczerze redbull to ci powiem że też kukałem na to, ale nie Made in China nie znalazłem, przynajmniej na podzespołach, które mnie interesowały! myśle że JD nie robi głównych podzespołów u ciapatych ani u chińczyków ( nie mówie o jakimś włączniku czy kogucie) JD ma dobrą opinie i myśle że Made in China w "M" mogło by ją popsuć całej marce!

Opublikowano

mój braciak miał brac tego 5080M comfort ale jak go dokładnie obejrzeliśmy to zmienił zdanie,ponieważ na kazdym podzespole było Made in China cena była przyzwoita bo 150tys a za orginalnego johna trzeba dać 220tys o tej samej mocy

 

:rolleyes:

Możesz konkretnie powiedzieć gdzie i na czym? Abym zwrócił uwagę przy oględzinach

Opublikowano (edytowane)

TAK mówią china, argentyna problem tkwi w cenie bo ni jak pasuje do jd dla konkurencji to wyzwanie jak by na to nie patrzec tj jd a oni dbają o swoją marke nie sądze zeby zeszły na psy

 

Ortografia po raz 3.

Edytowane przez krolikNH
Opublikowano

No ale jeżeli to prawda że na podzespołach tak jest napisane ;) to wolę jednak Zetora...

W tym tygodniu przedstawiciel ma przyjechać z JD, to wolałbym się dowiedzieć czy rzeczywiście tak jest...

To odprawię do w drzwiach....hehe :D

Opublikowano

ja jako przyszły posiadacz marki john deere nie chciałbym mieć tylko logo dobrej firmy ale i ciągnik, mam nadzieje że marka JD nie pozwoliła by sobie na takie buble. jak już wcześniej gdzieś na forum pisałem to marka porshe też wypuściła wersie boxter dla biedniejszych i jaki sukces odniosła. SUPER!

 

 

DO ADAMJ1234

MOŻESZ napisać dlaczego zdecydowałeś na DF AGROFARM 410 bo ja stoje przed takim porównaniem!!!!!!!

Opublikowano

właśnie byłem umówiony dzisiaj na oglądanie ale jak wstałem rano i zobaczyłem termometr to odechciało mi się. Dopiero onejże go jak odpuści mróz. Stoi w grawicie w lublinie tylko wersja całkiem mechaniczna, ja chciałbym lepszą skrzynie 32/16 i tak ogólnie się przymierzyć do niego jaki komfort. Miałem kupować zetora ale nie pasuje mi komfort.

 

 

A TAK WOGULE NA JAKICH CZĘŚCIACH KOLEGA WIDZIAŁ TE NIEPOKOJĄCE NAPISY.

Opublikowano

ja jako przyszły posiadacz marki john deere nie chciałbym mieć tylko logo dobrej firmy ale i ciągnik, mam nadzieje że marka JD nie pozwoliła by sobie na takie buble. jak już wcześniej gdzieś na forum pisałem to marka porshe też wypuściła wersie boxter dla biedniejszych i jaki sukces odniosła. SUPER!

 

 

DO ADAMJ1234

MOŻESZ napisać dlaczego zdecydowałeś na DF AGROFARM 410 bo ja stoje przed takim porównaniem!!!!!!!

 

Zdecydowało o tym kilka czynników: po pierwsze nie mieli na placu JD serii M, do którego mógłbym wsiąść i dokładnie go obejrzeć, a to trochę jak kupowanie kota w worku, tylko katalogi i broszury to nie wszystko, (np. w NH to miałem dach nad samą głową) po drugie kupiłem już jednego JD w ubiegłym roku i mimo to diler daje mi taka sama ofertę cenową jak każdemu innemu, więc uważam że nie prowadzą żadnej polityki lojalnościowej dla swoich klientów, mogli by dorzucić coś od siebie np. w dodatkowym wyposażeniu a tu nic, po trzecie chyba trochę chciałem wypróbować też inne marki a Agrofarm mi się podoba, dodatkowo za Agrofarmem przemawiało to, że go widziałem, wsiadłem, odpaliłem, mogłem dokładnie obejrzeć i porównać do innych co oglądałem (zetor, NH td5040, Lamborghini R3) wypytać o szczegóły itd. Wyposażenie Agrofarma i JD 5080M prawie takie samo, w Agrofarmie miałem dodatkowo 3 parę hydrauliki, biegi pełzające, szyberdach, oraz podnoszenie i opuszczanie Tuza oraz załączenie wałka z zewnątrz co się przydaje, odchylane błotniki, obroty na wałku 540 i 1000 oraz ECO, w JD był rewers elektrohydrauliczny ale nie ma sterowania tuzem z zewnątrz (za dopłatą 1500 Euro) wałek oroty 540 i 540Eco, szyberdach za dopłatą. Co do chińszczyzny się nie wypowiem bo jak piszę nie widziałem ciągnika, diler chciał mnie ciągać do Poznania do John Deera na obejrzenie modelu ale nie miałem za bardzo chęci i postanowiłem wziąć Agrofarma, który stoi do odbioru na placu a na JD trzeba czekać . Mam JD 6930 Comfort a to zupełnie inny ciągnik porównywalny do serii R a ta niestety o 10 000 Euro droższa, wiec nawet nie próbowałem porównywać tych ciągników i nie za bardzo było do czego się odnieść. Podobało mi się również Lamborghini to samo co Agrofarm tylko srebrny ale diler miał biedniejszą wersję na placu a na nowy to już trzeba czekać i byłby droższy od Agrofarma. To z grubsza tyle co zadecydowało, oczywiście musisz jeszcze uwzględnić jak daleko masz do dilera co ma znaczenie przy serwisie. No i koszt serwisu też przemawia za Agrofarmem. Ostatnio JD za sam dojazd do przegladu policzył mi 2,5 za km ;) jakby qr** tirem jechali bo po tyle to płaciłem za przywóz wapna. Co do tej skrzyni 32/16 to zobacz o ile jest droższa od 16/16 reverse, bo masz tam tylko jeden półbieg który nie wiele daje, więc nie wiem czy jest sens dopłacać za skrzynie może w zamian lepiej wziąć EHR.

Opublikowano

DZIĘKI ZA WYPOWIEDŹ z tą skrzynią jest tak że w grawicie w lublinie powiedział mi 31550 euro netto ze skrzynią 16/16, hydraulika 94 litry, a w Zamościu za to samo tylko skrzynia 32/16 i hydraulika 74 litry, siedzenie pneumatyczne cena 31950euro netto. co do tej hydrauliki to nie wiem ale z rozmowy wynika że w lublinie zbierają jak najwięcej chętnych na jednakowe wyposażenie może było by taniej dla nich zamówić?

 

deutz mi też chyba się bardziej podoba ale serwis dalej 30km od JD i boję się o większą awaryjność. co sądzisz o tej awaryjności i jakie wyposażenie wziąłeś i ile dałeś za niego

Opublikowano

Gdzieś już pisałem ale nie pamiętam już gdzie więc jeszcze raz miałem ofertę na 5080M za 31 000 Euro netto skrzynia 16/16 power reverse z elektrohydraulicznym rewersem, Klima, obciążnik na przód 700 kg, dodatkowe światła robocze, 2 pary hydrauliki, zaczep transportowy automatyczny, siedzenie pasażera, skrzynka na narzędzia, reszta standardowa różnice Agrofarma opisałem wcześniej. To co warto wziąć to ten automatyczny zaczep i klima obowiązkowo, świateł roboczych też nigdy za wiele. Co do awaryjności to myślę że jeden i drugi powinny sprawować się bez zarzutów w końcu nowe i nie mają opinii awaryjnych, czas pokaże, i niby Agrofarm powinien mniej palić ale to też zależy od rodzaju pracy i operatora, Agrofarm skrzynia 20/20 cena 126 500 netto. Co do odległości 30 km to żadna odległość

Opublikowano

jeszcze jak możesz to napisz czy jest konieczne zamawianie wydajniejszej hydrauliki, ja do hydrauliki będę podłączał jakiś pług obrotowy trochę mam ciężki 4x40, rozsiewacz nawozu 1.5, i przyczepę wywrotkę, bo raczej agregatu uprawowo siewnego nie da rady 80KM. chyba że nadbudowany. i porównując JD i DF to JD można więcej obciążników założyć chyba. ziemię mam 3a, 3b.

 

jeżeli chodzi o bieg pod obciążeniem to ten jeden za mało ale jest. pozdrawiam.

Opublikowano

jeszcze jak możesz to napisz czy jest konieczne zamawianie wydajniejszej hydrauliki, ja do hydrauliki będę podłączał jakiś pług obrotowy trochę mam ciężki 4x40, rozsiewacz nawozu 1.5, i przyczepę wywrotkę, bo raczej agregatu uprawowo siewnego nie da rady 80KM. chyba że nadbudowany. i porównując JD i DF to JD można więcej obciążników założyć chyba. ziemię mam 3a, 3b.

 

jeżeli chodzi o bieg pod obciążeniem to ten jeden za mało ale jest. pozdrawiam.

 

Co do hydrauliki to Agrofarm ma 56l a JD 74l lub 94l nie wiem jak jest ze zwiększeniem hydrauliki w Agrofarmie i ile to kosztuje. Co do udźwigu to JD ma chyba 3600 a Agrofarm 4100 tyle w papierach a jak praktyce to pytaj tych co już pracują takimi ciągnikami, mój stoi jeszcze u dilera więc tu nic mi nie wiadomo czas pokaże.

 

Pestus123 jak masz zaliczkowany ciągnik to raczej diler czeka na kasę możesz co najwyżej dostać dokumenty by ciągnik zarejestrować i ubezpieczyć, wątpię by ktoś dał ci maszynę a potem szukaj wiatru w polu i kasy.

Opublikowano

tylko że ta hydraulika w 5M to jest wydatek łączny do hamulców, sprzęgła, wspomagania i wyjść zewnętrznych. \W DF jest podany wydatek tylko pompy do wyjść zewnętrznych. W JD jest tylko jedna pompa, a to spora wada, ale miało być tanio i jest ;)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Wie ktoś kiedy Agrofarm Profi Line wchodzi do sprzedaży w Polsce?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez raku71
      Witam , czy ktoś mógł by powiedzieć coś na temat żywotności i jak się sprawują skrzynie po kilku latach użytkowania . Słyszałem różne opinie od mechaników, a chciałbym usłyszeć od użytkowników . 
    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v