Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niby tak-ale (i tu zacznę bronić tego rozmiaru :D )-mam też takie w swoim ciągniku-co prawda ciągnik ma parę koni mniej-i dzięki takiemu rozmiarowi oprócz prac wszelakich mogę wykonywać też prace w których szersze ogumienie jest niemile widziane tj. opryski.

Oprócz rozmiaru ogumienia (teoretycznego) trzeba też patrzeć na jego rzeczywiste rozmiary-gdy kupowałem swój ciągnik miałem do wyboru Pirelli, Firestone i Goodyeara-mimo tych samych teoretycznych wartości rozmiarów w praktyce opony różniły się szerokością jak dzień z nocą-wybrałem Goodyeara DT 806 i w dalszym ciągu (a minęło ponad sześć lat ) jestem zadowolony-ciężko znaleźć pracę w której tej oponie zabrakłoby trakcji.

Opublikowano

Zgłaszał ktoś z Was albo były jakieś akcje serwisowe na te sworznie na odciągach bocznych, te co łącza odciąg z ramionem tylnego tuza? Bo nie wiem czy zgłaszać na serwis, czy dać sobie z tym spokój i dotoczyć nowe sworznie na odpowiedni wymiar?

Opublikowano

W tamtym roku wujek za JD 5080 M zaplacił 120 tys. Wyposarzenie to podstawowe, rewers mechaniczny, klimatyzacja, sersze opony, brak obciążników. Jedną z wad jaka były to niedziałająca jakaś pompka wspomagająca od paliwa i ciągniczek sie dusił. Usterka została naprawiona i Jd śmiga aż miło :)

Opublikowano

Witam

po dniach otwartych w Agro-efekt w Sycowie mały niesmak

cena za 5080r 3sekcje hydrauliki+szyberdach+adaptacja jd do tura,pozatym standart

171tyś netto + tur583msl 3sekcje 21tyś netto=192tyś netto do negocjacji

5080m 3sekcje hydrauliki+szyberdach+adaptacja jd do tura+fotel pneumatyczny+siedzenie pasażera+EHR+pompa hydrauliczna 94l +wom 540/540e/1000 cena 165tyś netto + tur583msl 3sekcje 21tyś netto=186tyś netto do negocjacji

Pozdrawiam

 

PS. chyda z deere'a spadli

Opublikowano

JD 5100M 350 h przepracowane i pojawia sie kolejna usterka. Mianowicie po silniku leje sie olej chyba ze sprezarki prawdopodobnie poszedl uszczelniacz oring czy jakos teraz pozostaje zadzwonic i dowiedziec sie czy to podlega gwarancji skoro juz rok minal. Pozdrawiam i mysle ze za jakis czas znow dam o sobie znac ze cos mi znow padlo ;P

Opublikowano

Witam czy w JD 5100M jest w standardzie EHR, hamulce do przyczepy i 4 półbiegi? Bo byłem dziś na wystawie w Bratoszewicach (łódzkie) i diler powiedział mi za 5100m 179brutto w standardowym wyposażeniu a nie wypytałem się go dokładnie jakie jest to wyposażenie <_<

Opublikowano

Mi sie wydaje ze w gałce półbiegów były 4 przełożenia abcd czy 1234 mam jeszcze pare pytan

-czy w m-ce trzeba przełączać biegi i półbiegi z sprzęgłem czy tez nie trzeba naciskać sprzęgła?

-czy jeżeli w m-ce jest zwykły rewers to jest on przy kierownicy i czy do neigo trzeba tez uzywac sprzegła?

i-le kosztuje ehr i czy do ehr trzeba uzywac sprzegła?

Opublikowano

1,2,3,4 to są biegi główne. Biegi i grupy zmieniasz ze sprzęgłem, a półbiegi (Hi, Low - skrzynia za dopłatą). Rewers w 5M jest zawsze przy kierownicy. EHR jakiś czas temu kosztował 1600 euro netto.

Opublikowano

Aha no to te półbiegi były abcd. To nawet z mokrym sprzęgłem (zanurzonym w oleju) muszę wciskać sprzęgło do zmiany biegów? I czym rózni sie EHR od rewersu w podstawowej wersji M'ki?

Opublikowano

W m-ce 1,2,3,4 to są półbiegi a przełożenia główne to A,B,C,D. W przypadku rewersu mechanicznego w pulpicie na wysokości sprzęgła masz dźwignie, którą po zatrzymaniu się i wciśnięciu sprzęgła wybierasz kierunek jazdy.

Opublikowano (edytowane)

Czyli rewers elektrohydrauliczny jest w standardzie? A klimatyzacja, radio, sterowanie tuz z błotników są w standardzie? I czy 179k brutto za 5100m to dobra cena napewno cos jeszcze dało by sie utargować to 9tys

 

nie wiecei ile trzeba dopłacic zeby miec

Przekładnie PowrReverser zamiast Przekładni SyncReverser czy są one do wyboru w standardzie?

Edytowane przez ravo95
Opublikowano

Czy cena 155tys netto w wersji COMFORT jak za ten ciągnik 5100M to dobra cena? Bo wołałbym ciągnik bardziej mechaniczny jakim jest M'ka.

Czy lepiej dołożyć te 20tys netto i kupić R'ke w której jest pełno elektroniki ale i komfort pracy jest lepszy. I czy Cena M'ki jest stosunkowo dobra do jakości? Bo mimo tych bredni że ten ciągnik jest Chiński słyszałem ze jest to dobry ciągnik bardziej mechaniczny od R'ki.

Opublikowano

Czy cena 155tys netto w wersji COMFORT jak za ten ciągnik 5100M to dobra cena? Bo wołałbym ciągnik bardziej mechaniczny jakim jest M'ka.

Czy lepiej dołożyć te 20tys netto i kupić R'ke w której jest pełno elektroniki ale i komfort pracy jest lepszy. I czy Cena M'ki jest stosunkowo dobra do jakości? Bo mimo tych bredni że ten ciągnik jest Chiński słyszałem ze jest to dobry ciągnik bardziej mechaniczny od R'ki.

Według mnie lepiej dołożyć do eRki na pewno nie pożałujesz, przede wszystkim masz wygodną skrzynię. Jak dla mnie eMka nie jest warta swojej ceny jeżeli chodzi o wyposażenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v