Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.Niedawno kupiłem 70M Compakta. Jestem troche zdziwiony głosna praca pompy olejowej przy pracy z turem i dziwnym dzwiękiem przy ruszaniu dochodzacym spod kabiny od strony biegów. Czy to nornalne? Prosze o odpowiedz.

Edytowane przez krzywy1616
Opublikowano

U mnie tez jest ten hałas przy ruszaniu, wszystkie inne ciągniki nie wydaja żadnego odgłosu ze skrzyni przy ruszaniu a tu to jak się rusza pod obciążeniem to dźwięk zagłusza nawet prace silnika.

Opublikowano (edytowane)

Skrzynia ponoc też jest z chin więc pewnie tak musi być. A na poważnie to wszystko świadczy o jakości montażu i precyzji wykonania części. Kumpel ma polmota i tez mu skrzynia i pompa hydrauliki hałasuje.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

No skrzynia tez jest z chin tylko nie rozumiem jak sprzęgło może tak hałasować. Na wiosce są 6230P, 6930P, 7530P i 7730 i właściciele są z nich zadowoleni, żadnych niepokojących hałasów nie ma.

Opublikowano

No i john deere ma problem z glowy! nie musi odpowiadac za usterki bo jego uzytkownicy sami wiedza dlaczego tak jest! bo podzespoly sa robione w chinach i dlatego sie tak sprawuja! sluchajcie ja mam 100% chinczyka ciagnik za ok 80tys zl nie dlugo stuknie mu 1700 mth, skrzynia do tej pory niezle sie sprawuje, sprzeglo jak kazde suche trzeba uzyc troche sily, o silniku nie bede wspominal bo to jest najlepsza rzecz w tym ciagniku. Usterki jakie mialem to pierdoly za ktore placilem doslownie pare groszy. Chce tylko jednego niech on mi za te pieniadze zrobi te 4500-5000 Mth to potem jezeli zajdzie taka potrzeba to moge mu zrobic kapitalke silnika i znowu pojade dalej albo go sprzedam i kupie jakis nowy ciagnik niekoniecznie chinski. Nie mam nic przeciwko innym zachodnim markom tylko zeby ta cena byla troche przystepna. Kupujac ciagnik za cene 2 razy wieksza od fotona mam prawo wymagac chyba? czy nie?

Opublikowano

Nie rozumiesz magia słów john deere napisanych na masce robi swoje. Ludzie kase walą bo przecież to john deere, większy szpan niż zetor czy ursus sąsiada. A potem się z tym bujają. Ciekawe co będzie za 10 lat. Wystarczy cofnąć się kilka stron do tyłu, by poczytać jak ludzie sami siebie przekonywali, że przecież są kontrole jakości itd. I co gdzie ta jakość? Seria 5 m sluzy do przyciagniecia klienta, ktory nie moze kupic 5 r. A jesli ma jakas kase to sie go wali po rogach za dodatkowe wyposazenie i za 5 m placi prawie tyle co za 5r.

Opublikowano (edytowane)

Drodzy koledzy jeśli będziecie oglądali te serie nowe co wyszły miedzy innymi emki i do stu koni te typy to spójrzcie na nabite tabliczki na podzespołach, zobaczycie MADE i CHAINA. Są one składene w Niemczech a podzespoły wszystkie przychodzą z Chin. Osobiscie nie jestem za jeleniami ale słyszałem opinie kolegów którzy je mają i mówią że często się psują i przednie zwieszenia siadają. Dlatego one są takie tanie. Orginalny JOHN DEERE napewno by więcej przyszedł. Znajomy ma już serie 5M od 2 lat i ją sprzedał miesiąc temu bo mówił że na niego to by musiał mieć tysiące litrów paliwa, a ten ciągniczek to lekkimi rzeczami miał ciężko....

Edytowane przez pablos292
Opublikowano (edytowane)

pablos292 o tabiczkach made in china to już każdy na tym forum wie żadnej nowości nie wniosłeś w temat a opinia bo sąsiad ... bo znajomy... jak dla mnie jest nic nie warta! o co chodzi o przedni chiński most to szczerze jak narazie nie mam żadnych zastrzeżeń!

jadna wada w tej serii to opinia ludzi takich jak ty ,, zazdrosnych,,

ogólnie traktor jak każdy inny tej klasy nie ma szału i nie ma super rewelacji

Edytowane przez tofik420
Opublikowano

Jak by nie było ludzie mają jakies tam opinie a nie każdy ma styczność z forum. Wkońcu w tym temacie równiez sami właściciele opisują swoje problemy z tymi ciagnikami. To co tez nie wiedzą jaki ciągnik mają czy usterki im się przyśniły?

Opublikowano

Pewnie inne ciągniki nie mają żadnych wad i są idealne tylko seria 5M jest do niczego bo części są robione w Chinach,przez co te ciągniki są tanie i konkurencyjne do innych marek co sprawia że ludzie je kupują.A jak ktoś nie chce 5M niech sobie kupi zetora w tej samej cenie.

Opublikowano

hubertuss Mam do Ciebie prośbę ,możesz napisać dokładnie jakie wielkie problemy według Ciebie opisali użytkownicy JD 5M na forum ,które w tak wielkim stopniu przekreślają ten traktor. Podkreślam problemy z tym traktorem a nie napis Made in China.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

@hubertuss jest monotematyczny. biggrin.gif Używasz tych samych argumentów już od dłuższego czasu, ale nie podajesz konkretnych przykładów. wink.gif

 

Po przeczytaniu instrukcji do 5M ten ciągnik nie wzbudził mojego zaufania, mając takież same pieniądze do wydawania wybrał bym coś z innej stajni. smile.gif Za te pieniądze konkurencja oferuje podobne rozwiązania, ale sprawdzone, no i sprawa najważniejsza konkurenci to degustatorzy oleju napędowego. tongue.gif

Opublikowano

Po pierwsze nie napisałem, że go przekreślam czy coś takiego. Po drugie co za problem przeczytać sobie dany temat. Tu piszą sami urzytkownicy, oczywiście nie wszystkie ciągniki się psują. NIe wszyscy ich uzytkownicy mają dostęp do forum. Ale jest dość dużo różnych przypadków różnych awarii jak na ciągniki max 2-3 letnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez raku71
      Witam , czy ktoś mógł by powiedzieć coś na temat żywotności i jak się sprawują skrzynie po kilku latach użytkowania . Słyszałem różne opinie od mechaników, a chciałbym usłyszeć od użytkowników . 
    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v