Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mi m-ka zaczyna rdzewieć, nie jest dokładnie pomalowana, był mały wyciek oleju silnikowego przez nieszczelność uszczelniacza miedzy blokiem silnika a pompa paliwa. Ma razie nic poważniejszego się jeszcze nie ujawniło, jak się tylko gwarancja skończy to zaczynam modernizację <_<

Opublikowano

W którym miejscu wychodzi to rdza? :o ciężko mi uwieżyć w to że wychodzi ci rdza chyba że gdzieś wyrżnołeś a co do renowacji to chyba zdemontujesz opony i założysz narty

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja bym zgłaszał na gwarancji, po to jest żeby z niej korzystać!

Opublikowano

Na łączeniu skrzyni z ramą, w otworach na śruby jest tyle rdzy ze trzeba gwintownikiem gwint poprawiać, czarny uchwyt co trzyma głowiczki od hamulców już zaczyna korodować. Na razie nie jest źle zobaczymy co będzie jak zacznie się wysiewać nawozy i pryskać.

Opublikowano

Mam takie pytanko...Czy ktoś posiada wykaz wszystkich dostępnych opcji dla M-ki bo w ofercie dostałem tylko wykaz tych opcji które zawarte są w poszczególnych wariantach wyposażenia a potrzebna byłaby mi lista wszystkich opcji typu grzałka do bloku,oświetlenie dodatkowe,poszerzenie błotników itp. Myślę że każdemu by się taka lista przydała aby mógł spokojnie sobie wybrać opcje które potem będzie negocjował u dealera a nie robić to na spotkaniu z nim "na gorąco" Będę bardzo wdzięczny!!!

Opublikowano

5070M katalogowo 38340 euro tak mi powiedzieli na agrotechu

z tą ceną za 5070m to coś nie tak byłem wczoraj u dealera BIS to za 5080r powiedział mi 38340 euro katalogowo

Opublikowano

Przejżałem kilka ostatnich stron. Normalnie szok, ciagnki mają rok niektóre mniej i tu rdza tam cieknie, komuś jechac nie chce tylko hamuje, chińskie skrzynie. Tak sobie myślę, że marnie to wpłynie na wizerunek marki. Ludzie sami sobie i innym wmawiali, że to takie dobre bo jd, że kontrola jakości itd. A tu prosze. Strach pomyslec co będzie za 10 lat. Najśmieszniejsze jest to, żę to poprostu czysty marketing jest, wersja podstawowa jest tania, ale gdy się dokupi kilka dodatków cena jest mało mniejsza od serii 5r.

Opublikowano

Z 5 pewnie tez by dał radę orząc płcej albo jeżdżąc wolniej. A tak na poważnie problem pojawił by się przy podnoszeniu pługa a raczej przodu ciągnika. Ciężko racjonalnie komentowac takie posty.

Opublikowano

ja mam 5100m od marca wersja comfort zrobione 80godzin i jak narazie wrzystko jest spoko nic nie hamuje nic nie cieknie nic nie rdzewieje tak więc dziwią mnie te usterki u innych ale zobaczymy co będzie dalej pozdrawiam

Opublikowano

U mnie ojciec narzeka że mu ciężko wchodzi 4 półbieg, ja tam jako takiej różnicy nie widzę ale niestety coś popiskuje w skrzyni, niezależnie czy jest rewers na położeniu jazdy czy na neutralu. Strasznie mnie denerwuje ten wyjący podnośnik, niestety trzeba go cały czas po podniesieniu lekko cofnąć żeby przestał wyć ;[

Opublikowano

Serwisant był jak przegląd robił i z podnośnikiem nic nie zrobisz, nawet jak by go zabrali zobaczyć co w tej skrzyni piszczy to przez pewnie miesiąc ciągnika bym nie widział a niestety nie mogę sobie na to pozwolić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v