Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Każdy ma własne zdanie i nikogo na siłę nie co do swej racji przekonywać... @jaro ma racje zależy do czego porównać. Największą zaletą 5M jest silnik i "chyba" kabina wspólna z 5020. :) Poza tym taki SDF nie ustępuje Johnowi z ryżu. :) Sądzę, że JD chce trafić pod strzechy, jednak to trochę plami kreowany wcześniej wizerunek ciągnika do którego trzeba dojrzeć. :) Grunt to mieć świadomość za co się płaci. :)

Opublikowano

Tak się zastanawiam na ciagniku powinna byc jedna tabliczka a na niej napisane gdzie ciągnik wyprodukowano u mnie w mf jest w kabinie a na niej typ ciągnika made in great britain nazwa zakładu coventry wiem że na starszych jd też było made in france najczęsciej jest coś takiego w 5 m? Moze te tabliczki na mostach to nie miejsce produkcji mostu a całego traktora?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Masz jakieś kompleksy związane z tym ciągnikiem? :) Twoje wypowiedzi na temat tego ciągnika są bardzo emocjonalne. :)

Opublikowano

myśle że nie bardziej emocjonalne jak twoje... dla mnie to super ciągnik i już, tak jak już nie jeden pisał zależy z czego się przesiąść, to jak ja kupię fendta teraz to też mam się z ludzi pompować że mają jakiegoś SDFa składaka?? albo holanda TD gołego?? traktor to traktor ma pracować i już.@bobek a co do kompleksów to być może Ty cierpisz na jakieś... ja zakompleksiony nie jestem tylko śmieszą mnie opinie ludzi którzy tymi traktorami nic nie robili, ja mam porównanie pamiętam jeszcze jak mieliśmy same explorera (nówkę kupiliśmy) i jaki to jest szrot... a nie jeden kto robi nim 2000mtg rocznie będzie go chwalił. ja mogę dużo powiedzieć o JD5080M bo zrobiłem nim już prawie 300mtg a Ty jaką miałeś styczność z tym traktorem??

 

PS. 5720 też pare motogodzin zrobiłem;D i to co się udało zaoszczędzić na tym traktorku będzie wykorzystane przy zakupie drugiego, głównego traktora w gospodarstwie, FENDT POWER

Gość Profil usunięty
Opublikowano

@Adrianos

Jak już pisałem, to mam świadomość użytkowanych maszyn i ich jakości... :) Skoro decydujesz się na Fendta to liczysz się z tym, że tani nie jest. :) Ja się z ludzi nie pompuje, tylko ubolewam nad świadomością wyboru. :) Nie pracowałem 5M i nie mogę mieć zastrzeżeń do pracy tym ciągnikiem...

Opublikowano

Tak więc, już wiesz kolego Bobek_Farmer monopol na wypowiadanie się o ciągnikach, a już broń Boże krytykowanie maja tylko i wyłącznie posiadacze danych ciągników :) wszyscy inni którzy dany sprzęt widzieli, pomacali lub ąż się przejechali po placu mogą co najwyżej się zachwycać :)

Ja swoim okiem (obiektywnym, bo wisi mi porównanie wewnętrzne JD) jak patrzyłem na 5M to zwróciłem uwagę, że w porównaniu do 5R wypada on mocno blado, poziomem to tak do JX, TDD i niżej niż wersje EKO-okrojone od SDF

Gość Profil usunięty
Opublikowano

...a ja w ramach solidarności z konkurencyjną marką podpisuje się obiema rękami pod drugim akapitem wypowiedzi kolegi Bogdana...

 

Dziękuje,

Dobranoc. :)

Opublikowano

Tak się zastanawiam na ciagniku powinna byc jedna tabliczka a na niej napisane gdzie ciągnik wyprodukowano u mnie w mf jest w kabinie a na niej typ ciągnika made in great britain nazwa zakładu coventry wiem że na starszych jd też było made in france najczęsciej jest coś takiego w 5 m? Moze te tabliczki na mostach to nie miejsce produkcji mostu a całego traktora?

Jak nic a może tylko troszkę wiesz o tym JD 5M to nie sugeruj miejsca produkci. Na ramie jest główna tabliczka odnosząca sie do miejsca produkcji MADE IN GERMANY ,wiem że niektórych martwi ten fakt ale tak jest. Prawda jest taka ze model ten odebrał klijentów SDF ,ZETOR ,NH i itp. Jeśli to niektórym nie wystarczy dodam fotke tej tabliczki na AF. Faktem też jest ze przedni most jest Made in China ale jest produkcja dla JD gdzie są stawiane tym mostom odpowiednie wymagania i parametry ktore musza spelniac. JD nie pozwolilby na wypuszczenie bubla. Obecnie nie ma żadnych sygnałów ze cos złego sie z tymi mostami dzieje. jeśli ktoś zna taki przypadek prosze to napisać na AF.

 

Tak więc, już wiesz kolego Bobek_Farmer monopol na wypowiadanie się o ciągnikach, a już broń Boże krytykowanie maja tylko i wyłącznie posiadacze danych ciągników :) wszyscy inni którzy dany sprzęt widzieli, pomacali lub ąż się przejechali po placu mogą co najwyżej się zachwycać :)

Ja swoim okiem (obiektywnym, bo wisi mi porównanie wewnętrzne JD) jak patrzyłem na 5M to zwróciłem uwagę, że w porównaniu do 5R wypada on mocno blado, poziomem to tak do JX, TDD i niżej niż wersje EKO-okrojone od SDF

Poziom to tak do JX, no nie bardzo. Osobiście znam przypadek jak kolega przyprowadził nówke JX i nie było miejsca z którego by nie ciekło a serwis przyjerzdzał i dokręcał srubki wiec z tym znakiem rowności JD = JX toszke nie bardzo ,wole już tego chińczyka jak to niektórzy piszą.

Opublikowano

no wiesz, na forum też jeden właściciel 5M (nie pamiętam który) już pisał że z przedniego mostu zaraz po przyprowadzeniu ciekł olej, więc taka informację można trochę ubarwić i już mamy zalanego olejem JD, tylko ni to jest do końca zgodne z prawdą ni to daje obraz wykonania danej serii, a tak swoją drogą to czym wg Ciebie @mbpiotr ten JD przewyższa JX, pół ramą czy możliwością DOKUPIENIA dodatkowego wyposażenia które jest w JX nie dostępne

 

 

EDIT

@b0gdan wyprzedziłeś mnie z tym mostem trochę

Opublikowano

Ta niepełna rama chyba każdy sie zgodzi że jednak jest zaletą o silniku to już nie wspomne to sprawa bezdyskusyjna, przekładnia mam tu namysli 16/16 Power Reverser 40km/h, kabina bardzo fajnie i solidnie wykonana.Porównując do JX.

Opublikowano

Miałem na myśli brutto-ale ile może kosztować ten 5M z ładowaczem-więcej niż owe 170 tys ?Gdybym miał wybierać między 5M a JX-em to jednak chyba wybrałbym JD (najwyżej przebiłbym napisy na mostach  :))

Opublikowano

Panowie dziś kolega moim zdaniem słusznie zauważył. W Chinach jest fabryka produkująca mosty do JD 5M ,ale czy opłacałoby sie tworzyć zakład produkujący tylko i wyłącznie mosty do 5m? Musi tam być również produkcja innych podzespolów do JD i nie koniecznie serii 5000 ale i może serii np 6000 (a te modele super sie sprawuja). Co o tym sadzicie?

 

Spojrzalem na ceny JD 5M jakie podano powyżej i myślę ,że sa troszke zawyżone (chyba ,że była podwyżka):

Cena mojego JD 5080 M Comfort (klimatyzacja ,przekładnia 16/16 Power Reverser,40km/h) + dodatkowe wyposażenie = 159 tys. brutto (na dzień dzisiejszy)

Dodatkowe wyposażenie:

* podgrzewacz paliwa

* spływ oleju z gniazd hydraulicznych

* siedzenie pneumatyczne

* obciążniki przód 500kg

* 4 lampy z przodu i 4 lampy z tyłu

* dodatkowe lampy narożne na masce

* wyłącznik prądu

* lusterka teleskopowe

* boczne osłony serwisowe

* akumulator 154Ah

* alternator 120A

* siedzenie pasażera

Opublikowano

nie chce mi się wertować całego tematu czy o tym już mowy nie było ale ostatnio zwróciłem uwagę na udźwig podnośnika... moim zdaniem stanowczo za mały jak na te moce ciągników... 3,6 t dla ciągnika 100KM??? przecież on będzie miał problemy czy z agregatem uprawowo-siewnym czy też z 4 obrotowymi... to jest wada która eliminuje te ciągniki dla małych i średnich gospodarstw jako główne konie robocze.. jeśli chodzi o resztę to osobiście innych wad nie dostrzegam. jako ciągnik pomocniczy to moim zdaniem idealny, a zwłaszcza do pracy z ładowaczem dzięki mokremu sprzęgłu i konstrukcji ramowej. a to są duże atuty tych ciągników. jako główny to trzeba dopłacić i wziąć z serii 5R bo tam jest już bardziej "cywilizowany" tylny tuz chociaż i tak wypada blado wśród konkurencji

Opublikowano

@mbpiotr a wiesz ile w podstawie kosztuje ten Twój Comfort bez Twojego wyposażenia, ale tak praktycznie oprócz obciążnika i ewentualnie lamp to by mi styknął taki JD do transportu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v