Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak dla mnie to ten M 70 to wypas miałem do tej pory c330 więc przesiadka do jelonka to coś niesamowitego .Sporo pracy z turem i rewers elektrohydrauliczny to najważniejsze poza tym jak dla mnie to atut ze niema w nim tak dużo elektroniki co nie znaczy że mamy się cofać w technologi a jest ona związana z elektroniką . nie stać nas jeszcze i nie wiem czy będzie stać na przeglądy za 4 czy 7 lat tak jak jest to w innych krajach tam jest serwis to oni dbają o prawie wszystko . Do tak małego jak u mnie areału to wystarczy . A czy ktoś z was wie czy jelonek przystosowany jest do bio paliwa ??? a i jeszcze jedno czy do tego jelonka można założyć inny tur niż oryginalny i czy ma to sens ? Ale się rozpisałem pozdrawiam .

Opublikowano

Ja do swojego biorę tura z warfamy kupuję go u tego samego dilera co biorę ciągnik i gwarancja jest normalnie(rok na cały ciągnik i dwa lata na silnik i skrzynię)

Opublikowano

3,2 albo 2,8 nie pamiętam:D w każdym bądż razie ok 3metrów taka z unii zwykła talerzówka bez żadnych wałów

 

 

 

PS. ile kosztuje pierwszy serwis przy 100mtg, co serwis dokładnie wymienia, może ktoś pomóc z takim info?

Opublikowano

to tak będą ci wymienić filtry i oleje, z skrzyni, przedniego mostu i silnika, płacisz za filtry i oleje oraz za dojazd i robociznę. Ile kosztuje ten przegląd to nie wiem jak bylem u trzech przedstawicieli JD to tam każdy miał inne cenniki :)

Opublikowano

@Rafalo niestety nie był próbowany bo pole daleko i jedną beczką nie nadążaliśmy wozić, dlatego brat tależował ursusem4512 z taką małą tależówką, tata woził zetorem i naszą beczką a ja od sąsiada pożyczoną beczką (8tyś) i jelonkiem

Opublikowano

myślę, że ten dział będzie najopowiedniejszy. proszę szanownych użytkowników o podanie cen ciągników john deere: 5080 i 5090 wersji M oraz R (proszę też o podanie wszytskich możliwych standardu comfort/classic). Gdzie mogę znaleźć listę podzespołów jakie można dokupić lub wymienić ?

 

A więc mogę co nieco napisać o cenie 5080M, - 28262 EUR ( wszystkie ceny netto )

Za dopłatą:

- regulowane tylne felgi - 604

- tylne opony 16,9R34 - 760

- regulowane przednie felgi i opony 13,6R24 - 346+422

- przekładnia PR 16/16 - 1129, PR 32/16 - 1859

- WOM 540/540E/1000 - 324

- 2 pary gniazd hydrauliki SCV - 289

- haki na TUZ - 45

- klima i ogrzewanie - 1517

- siedzisko pneumatyczne - 420

- EHR - 1738

- pneumatyka 1 i 2 obwodowa - 2618

- zaczep rolniczy + transportowy - 355+489

- błotniki stałe - 334

- wydech na słupku - 362

- szyberdach - 272

- hydraulika 94L/min - 94

- wycieraczka tylnej szyby - 164

- kogut - 108

- katalog części - 100

- poszerzenie tylnych błotników - 98

- 4 reflektory robocze - 71

- obciążniki z podstawą - 1100

- ładowacz czołowy 583 - 7000

 

Ceny katalogowe, do negocjacji. 5080R z tego co pamiętam zaczynają się od 37000 EUR netto.

Opublikowano

jakbym doliczył ehr to już Claas axos 320cx w bogatej wersji wychodzi taniej

 

katalogu nie liczyłem (bo poco jak jest darmowy na stronie JD ale koguta tak, obciążników nie liczyłem ( bo tam są chyba tylko przednie podane a nie tylne), błotniki stałe też sobie darowałem i regulowane felgi sobie darowałem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v