Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam właśnie zamawiam za dwa tygodnie 5070M . Miałem zamówić u Małoleprzego z Radomska ale mimo że byłem na targach w Kielcach i podałem mu dane nic nie przesłał po rozmowie telefonicznej też nic nie dotarło .Więc nie polecam . Biore w Załusinie . Pozdrawiam i mam nadzieje Ze skośnoocy dobrze poskładali te mosty . oby nie tak jak w ursusie hihi . :( Oglądałem podoba mi sie .

Opublikowano

wiesz biorę na PROW i tylko na65 km no a max 70 km mi przyznano , pneumatyczny fotel szyber dachowy przeszklony rewers elektrohydrauliczny klima pneumatyka obciążniki ,dodatkowe oświetlenie .No nie wiem ???? warto????

Opublikowano

Jeżeli już chodzi o DIESLA to jego wartość przy spaleniu wyrażamy w licznie cetanowej, oktany to ma benzyna. A co do łukoila to u mnie akurat mają tańsze niż inni tylko mają ten problem że u nich litr nie ma 1000cm3...

A ja myślałem że liczna cetanowa określa zdolność do samozapłonu paliwa , a liczba oktanowa określa hmm jakby to powiedzieć przbieg spalania . A teraz WIKI

Liczba oktanowa - liczba określająca odporność na niekontrolowany samozapłon paliwa silnikowego do silników z zapłonem iskrowym, który może powodować jego spalanie stukowe (detonacyjne). Dokładna wartość liczby oktanowej jest równa procentom objętościowym zawartości izooktanu w takiej mieszaninie izooktanu i n-heptanu, która wywołuje identyczną liczbę stuków w silniku testowym jak analizowane paliwo.[1]

Liczba cetanowa (LC) - wskaźnik zdolności olejów napędowych do samozapłonu. Jeden z podstawowych parametrów olejów napędowych, zależący od ich składu chemicznego.

 

Liczbę cetanową wyznacza się porównując czas zapłonu (zob. zwłoka zapłonu) dla paliwa wzorcowego i analizowanego oleju napędowego, stosując do tego celu specjalne silniki wzorcowe. Paliwo wzorcowe to mieszanka cetanu (heksadekanu, C16H34) - posiadającego bardzo krótki czas zapłonu i α-metylo-naftalenu. Gdy analizowany olej napędowy posiada własności takie jak czysty cetan ma on liczbę cetanową 100. Gdy posiada własności takie jak mieszanka 50:50 cetanu i α-metylo-naftalenu ma on liczbę cetanową równą 50.

Aha kolego a z tym że litr nie ma 1000cm3 to pół biedy lepiej mieć ciut mniej paliwa ale przynajmniej bez wody albo jakiegoś innego syfu

Opublikowano

wiesz biorę na PROW i tylko na65 km no a max 70 km mi przyznano , pneumatyczny fotel szyber dachowy przeszklony rewers elektrohydrauliczny klima pneumatyka obciążniki ,dodatkowe oświetlenie .No nie wiem ???? warto????

 

Jeżeli jest to cena brutto to warto. Ja zamówiłem 5100m w wersji comfort i nic dodatkowego nie brałem to ma mnie wynieść 33000 euro netto

Opublikowano

Nie to cena netto a mam 7 ha i hodowle wcześniej składałem na NH ale po rozmowie w serwisie i jak zobaczyłem ile ich stoi do naprawy to zrezygnowałem choć mam tylko 12 km do NH

 

wiesz jesli chodzi o moc to niczym sie nie różnią silniki 70,80,100 km jest tylko inna turbina i pompa paliwa nic innego nie jest zmienione chciałem 80 km ale nie przyznali.a cena pomiedzy 70 a 80 to tylko 2000zł

Opublikowano

co kto woli u nas postawiliśmy na JD seri 5m zależy co Ty uważasz za wysoki komfort, klima jest muzyka gra i dla mnie to już wysoki komfort,jedyne czego mi brakuje w tym ciągniku to półbiegi załączane elektrohydraulicznie ale u nas w robocie nie będą one potrzebne. cały ten "komfort" skrzynie "auto" mają i plusy i minusy to jest typowo mechaniczny ciągnik który już znalazł w polsce wielu klientów więc myśle że jak najbardziej JD trafiło z produktem

Opublikowano

typowo mechanicznym ciągnikiem był np c 330 myslę ze w 5m jest dosc dużó czujników czy elektroniki której awaria uniemożliwi jazdę. Oczywiście w tym przypadku przy limice mocy wybór było calkiem całkiem Jednak nie podlega dyskusji że cena 34 tys jest duz a w porównaniu z poziomem wyposażenia i moca 5425 za 37 tys euro.

Opublikowano

Wątpię żeby to co piszesz było prawdą-niby jaka elektronika w tym "M" jest ?-mechaniczna skrzynia,EHR jeno w opcji,może jakiś skromny komputerek tam jest-ale do naprawdę "zelektronizowanych" ciągników to mu równie daleko jak i owej C-330...

Opublikowano

Ja tu się zgodzę z ,,jaro'' wsiądźcie do MF-a do serii 54xx i powyżej czy fenda to tam zobaczycie prawdziwą elektronikę

W M-ce co elektronicznego jest to: rewers elektrohydrauliczny, włączanie napędu, włączanie wałka i chyba blokada tylnego mostu a reszta elektroniki to opcja

 

a propo MF-a słyszałem że jak by w razie nieszczęścia skrzynia siadła w nim to w jelonku za tę samą cenę można by było dwie zrobić

Opublikowano

Oczywiście że nie ma tyle elektroniki co 54xx czy 5r i wersja podstawowa mechaniczna jest dużo tańsza od mf 54xx w tym zgoda. Ale jest tam sporo czujników jakies zabezpieczenia przed odpaleniem na biegu np elektroniczne odcięcie paliwa przy pompie nie pamiętam aby ajkis drut trzeba było pociagnac i wiele inych. Tak więc w dzisiejszycz czasa powiedziec o nowym ciagniku że bez elektroniki to spora przesada.

Pisanie że za cene naprawy jednej skrzyniw mf mozna naprawić 2 w jd to poprostu głupota skrzynia jest tak złożonym echanizmem że koszty możesz porównac jesli w obu wymieniał bys tosamo. Z racji tego że sato inne konstrukcje porównac tego się nie da.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v