Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przed chwilą dzwoniłem do dealera John Deere i dowiedziałem sie że wersja 100 konna 5100M w wersji Comfort z elektrohydraulicznym reversem i klimatyzacja w standardzie kosztuje 33500 euro netto.

Gość JohnDeere6030
Opublikowano

Po dzisiejszym kursie euro to wychodzi 142 tys. netto :D A w tym modelu co pytałeś, był EHR czy mechaniczny TUZ ? :)

Opublikowano

Dane z cennika:

 

JD 5070M Compact - 25290 Euro

JD 5080M Compact - 25990 Euro

JD 5070M Classic - 28990 Euro

JD 5070M Comfort - 30880 Euro

JD 5080M Classic - 29790 Euro

JD 5080M Comfort - 31550 Euro

JD 5090M Classic - 31790 Euro

JD 5090M Comfort - 33200 Euro

JD 5100M Classic - 32690 Euro

JD 5100M Comfort - 34670 Euro

 

Ceny netto.

Opublikowano

Troche dużo za EHR sobie życza. Ciekawe jak tam z innym wyposażeniem. Bardzo mało informacji jest jeszcze w internecie.

 

Klima jest w wyposażeniu droższej wersji Comfort.

Opublikowano

W wersji Comfort jest dodatkowo elektrohydrauliczny rewers przy kierownicy, klimatyzacja, pompa o większym wydatku. EHR jest za dopłatą 1500 euro netto.

 

Z tego co mówił mi dealer seria 5M może co najwyżej posiadać rewers hydrauliczny - a nie elektrohydrauliczny.

Opublikowano

W wersji podastwowej jest rewers mechaniczny a w wersji Comfort jest elektrohydrauliczny. Albo Ty nie jesteś poinformowany albo ja sie nieznam ale rewers hydrauliczny to to samo co elektrohydrauliczny.

Opublikowano

Z tego co wiem to istnieją dwa typy rewersów:

- mechaniczny (chyba nie musze rozpisywać się jak działa)

- elektrochydrauliczny (czasem nazywany elektrychny), działa on na takiej zasadzie: przy kierownicy masz dzwignie która popychasz do przodu lub do tyłu w zależności gdzie chcesz jechać. W wyniku popchnięcia dzwigni zostaje wysłany impuls elektrychny do elektrozaworu (cewka), trzpień w elektrozaworze przesuwa się (otwiera) umożliwiając przepływ oleju do siłownika któru steruje tym co człowiek steruje w rewersie mechanicznym.

Opublikowano

Kolego a gdyby elektrozawór zastąpić zwykłym zaworem sterowanym linką i tą linkę podłączyć do dźwigienki przy kierownicy to zamiast rewersu elektrohydraulicznego otrzymamy rewers mechaniczno-hydrauliczny. Zwykłe rewersy mechaniczne nie mogą być stosowane pod obciążeniem. Za to rewers hydrauliczny nie zależnie od tego czy jest sterowany mechanicznie czy elektrycznie może działać pod obciążeniem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez raku71
      Witam , czy ktoś mógł by powiedzieć coś na temat żywotności i jak się sprawują skrzynie po kilku latach użytkowania . Słyszałem różne opinie od mechaników, a chciałbym usłyszeć od użytkowników . 
    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v