Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przez to że został zamknięty mój temat na forum kontynuuję go tutaj.

A o to foto symbolu na przednim i tylnym moście.

 

Przez to że został zamknięty mój temat na forum kontynuuję go tutaj.

A o to foto symbolu na przednim i tylnym moście.

post-20949-126591247554_thumb.jpg

Opublikowano

widocznie jakiś chinol się zakręcił i zapomniał napisu nabić, a ja już myślałem że tylko NH tak "spadł na psy" że wiązki elektryczne chińskie montuje a tu się okazuje że jelonek wcale nie lepszy

Opublikowano

to jak zauwarzyłes ten przeciek to napewno dzwoniłes na serwis jelonka to naprawili to usterkę i co dokładnie ocenili wada fabryczna czy wymiana jakiego uszczelnienia................... czy cos innego

Opublikowano

albo sami nie wiedza co jest i czekajaa na konsultacjee lub jakiegoss specaa muj tatusiek to by im doradził do oleju dozucic smatu przecieki raz dwa zginą i smarowanie bedziee :D

Opublikowano

zaraz wrzuce fotkę do galeri całego ciągnika tak więc licze na komentarze:P a wieczorem wrzuce dużo więcej fotek:D teraz idę mieszać krowom:> (nowym jelonkiem) a i co do mostu to jest made in china, więcej nic nie zauwarzyłem silnik jest made in france

Opublikowano

A więc po Moim małym dochodzeniu opartym o własny JD 5M i Forumowicza "Adrinanos" stwierdzam że ciągniki JD seri 5M maja tylny i przedni most napedowy Made in China! Chciałbym aby rolnicy byli tego świadomi przy zakupie a nie tak jak ja dowiedziałem się po zakupie i to na Forum A F.

Poprzez ten wpis nie chce odradzać zakupu tych ciągników bo to że maja mosty z chin nie oznacza że są awaryjne.

Opublikowano

Hm najpier wszyscy mówili o przednim teraz czytam o tylnym ciekawe co jeszcze z chin się znajdzie. Tak przy okazji ja dokupił bym do tego ciagnika ehr ta dźwignia sterowania podnosnika fajnie wyglada ale z racji tego że jest krótka bardzo cięzko sie nią operuje. Żeby nie było ze się czepiam podobalo mi sie wbudowanie manometru o wiele lepiej niz w mf.

Opublikowano

była taka promocja do końca roku 2009(chyba:P)

 

miałem kilka pw co deo spalania w tych ciągnikach i sobie policzyłem, wyszło mi 7,2 litra na godzine przy średnim obciążeniu poziomie

Opublikowano

była taka promocja do końca roku 2009(chyba:P)

 

miałem kilka pw co deo spalania w tych ciągnikach i sobie policzyłem, wyszło mi 7,2 litra na godzine przy średnim obciążeniu poziomie

Promocja była do 16 grudnia.A te 7,2 litra na motogodzine to mało czy dużo w porównaniu do innych?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v