Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pytanie do użytkowników. Jak używać tego podnośnika? (regulacja siłowa), po co to jest?

 

jest to rgulacja siłowa podnośnika czyli w jednym położeniu tej wajchu podnośnik jest elastyczny a pługi kopiują teren a w drugim położeniu pługi są sztywne nie ruszają się

Opublikowano

nam zamiar kupić nowy ciągnik biore pod uwage JD 5070M powiedzcie mi jakie atuty ma ten ciągnik i mankamenty, niedociągniecia. czy warto zapłacić te kilkanaście tysiecy wiecej od konkurencji np. case jx 70 ( klima, obciążniki przód, skrzynia 20x12 40km/h, pompa 61 l/min) kosztuje ok. 110 tyś brutto a JD 5070M kosztuje w podstawowej wesji 118tys. brutto jak sądzicie warto zapłacić te wiecej za JD?

Opublikowano

Witam. Juz od pewnego czasu śledze wypowiedzi użytkowników tego forum zarówno właścicieli ciągników 5M oraz tych któży jeszcze sie "nie przekonali" do tych ciągniczków, ale przecież nie każdy musi kochać John Deere'a. B) Ogólnie to od 9 miesiecy jestem uzytkownikiem Johna 5070M Comfort. Napukałem nim już ponad 450 mtg ze wszystkim co dało się pod niego podczepić.Więc coś na jego temat mogę juz powiedzieć ponieważ 95% jego przebiegu jest moją zasługą :D Mamy gospodarstwo o powierzchni ponad 60 ha z czego 50 stanowia grunty orne więc miał gdzie się sprawdzić. Gdy go kupowaliśmu miał za konkurentów New Hollanda TD oraz Case JX, ale te ciagniczki są o wiele słabsze konstrukcyjnie i ich parametry techniczne też są gorsze. Myśle że New Holland T5000 lub Case JXU to odpowiednia konkurencja dla 5M bo 5R to troche inna bajka :P Więc ENDURAK91 zastanów sie nad tym 5M. Mój ciągniczek pracuje z pługiem UG 4 skibowym o szerokości 1,8 m plus konkretna kolczatka i radzi sobie z tym bez problemu przy predkości 6-8 km/h (gleba 3,4,5 klasa), spalanie w granicach 12-16 l/hektar w zależnosci od warunków, ogólnie to lubi "zjeść" ale John Deere to nie jest ciagnik do rekeracyjnej jazdy po polu, on potrzebuje obciążenia więc wtedy jego spalanie przekłada się na bardzo efektywnie na ilość wykonanej pracy poktórej można z uśmiechem zaglądać do zbiornika :D Do tego pracuje jeszcze z brona tależową 3m półzawieszaną :blink:, kosiarką, zgrabiarką karuzela STOLL 4,2m, agregat uprawowy 3m, przyczepy HL i inne zabawki. Nie zawiódł mnie nigdy, zero najmniejszej awarii, a co do chińszczyzny to jestem pewien że jakość JD została zachowana. Komfort jazdy jest bardzo dobry, ciągnik jedynie podskakuje przy szybkiej jeździe po nierównościach ale do transportu jest OK. Wszystko działa jak należy, pompa o wydaj. 96 l/min to poprostu bajka, skrzynie trzeba wyczuć i jest gitt, rewersik super sprawa, zero przecieków, tylko paliwo lać i jechać B) Mam jeszcze inne ciagniki oczywiscie marki URSUS ale teraz JD przejął pałeczkę i on pracuje i czejka na większego braciszka bo cos nam się ten PROW w wielkopolsce ciągnie ;[ Osobiscie polecam tego małego siłacza nawet jako ciągnik główny do gospodarstw 20 ha, bo nawet samochody z burakami które nie mogły ruszyć na lodzie nie stanowiły dla niego problemu. :blink:

Opublikowano

no u mnie to miałby być jako pomocniczy na 40ha. jak możesz to powiedz ile kosztuje taki JD 5070M klimą i skrzynią 40km/h bo w standardzie jest chyba 30km/h? no i to tyle bo pneumatyki nie potrzebuje.

Opublikowano

Witam. Juz od pewnego czasu śledze wypowiedzi użytkowników tego forum zarówno właścicieli ciągników 5M oraz tych któży jeszcze sie "nie przekonali" do tych ciągniczków, ale przecież nie każdy musi kochać John Deere'a. B) Ogólnie to od 9 miesiecy jestem uzytkownikiem Johna 5070M Comfort. Napukałem nim już ponad 450 mtg ze wszystkim co dało się pod niego podczepić.Więc coś na jego temat mogę juz powiedzieć ponieważ 95% jego przebiegu jest moją zasługą :D Mamy gospodarstwo o powierzchni ponad 60 ha z czego 50 stanowia grunty orne więc miał gdzie się sprawdzić. Gdy go kupowaliśmu miał za konkurentów New Hollanda TD oraz Case JX, ale te ciagniczki są o wiele słabsze konstrukcyjnie i ich parametry techniczne też są gorsze. Myśle że New Holland T5000 lub Case JXU to odpowiednia konkurencja dla 5M bo 5R to troche inna bajka :P Więc ENDURAK91 zastanów sie nad tym 5M. Mój ciągniczek pracuje z pługiem UG 4 skibowym o szerokości 1,8 m plus konkretna kolczatka i radzi sobie z tym bez problemu przy predkości 6-8 km/h (gleba 3,4,5 klasa), spalanie w granicach 12-16 l/hektar w zależnosci od warunków, ogólnie to lubi "zjeść" ale John Deere to nie jest ciagnik do rekeracyjnej jazdy po polu, on potrzebuje obciążenia więc wtedy jego spalanie przekłada się na bardzo efektywnie na ilość wykonanej pracy poktórej można z uśmiechem zaglądać do zbiornika :D Do tego pracuje jeszcze z brona tależową 3m półzawieszaną :blink:, kosiarką, zgrabiarką karuzela STOLL 4,2m, agregat uprawowy 3m, przyczepy HL i inne zabawki. Nie zawiódł mnie nigdy, zero najmniejszej awarii, a co do chińszczyzny to jestem pewien że jakość JD została zachowana. Komfort jazdy jest bardzo dobry, ciągnik jedynie podskakuje przy szybkiej jeździe po nierównościach ale do transportu jest OK. Wszystko działa jak należy, pompa o wydaj. 96 l/min to poprostu bajka, skrzynie trzeba wyczuć i jest gitt, rewersik super sprawa, zero przecieków, tylko paliwo lać i jechać B) Mam jeszcze inne ciagniki oczywiscie marki URSUS ale teraz JD przejął pałeczkę i on pracuje i czejka na większego braciszka bo cos nam się ten PROW w wielkopolsce ciągnie ;[ Osobiscie polecam tego małego siłacza nawet jako ciągnik główny do gospodarstw 20 ha, bo nawet samochody z burakami które nie mogły ruszyć na lodzie nie stanowiły dla niego problemu. :blink:

żeś bracie puścil wodze fantazji :) pług 180 cm to mnie zastanawia

Opublikowano

No zgadzam sie atomik, ciekawe na jaką glebokosc kolega krone orze... a tak po za tym to widze ze nawet na lodzie ciagnie a inne nie daja rady no wiadomo jak john to nawet lud sie pod nim chyba topi...

Opublikowano

Ja dokładnie rok temu zapłaciłem 30200 euro netto za wersje comfort gdzie w standardzie jest klima, pneumatyka , opony continental, skrzynia 40km/h, rewers elektrohydrauliczny, poszezone błotniki (to musi być bo inaczej błoto na dachu) i oczywiście 500kg obciążnik (bez niego przód ma zero uciągu) i jeszcze siedzonko pasażera. Ale możesz ogolić go troche to wyjdzie taniej. U nas tez jest jako pomocniczy ale taki pomocniczy to najwięcej pracuje.

Opublikowano

byłem u dilera to mi powiedział że z klimą to już jest wtedy wersja comfort i oczywiście jeszcze kika rzeczy dohodzi w tej wersji no i cena jest znacznie wyższa. chyba niema możliwości dokupienia samej skrzyni i klimy?

Opublikowano

Zastanawiam się nad kupnem JD 5080m, nie musi być full bez ehr z pneumatyką. Ile mnie może wynieść takie cudo (pośrednik JD powiedział mi 200tys brutto) i polecał mi MTZ za 100tys. Jak czytam Wasze ceny to trochę odbiegają od tej oferty. Dzwoniłem też do Nowego Sącza i tam powiedzieli mi 140tys brutto, tylko tam mam daleko.

Opublikowano (edytowane)

Dziś dzwoniłem do dilera JD i ceny wyjściowe netto jakie mi podał to:

JD 5070M Comfort 134000 zł

JD 5080M Comfort 139000 zł

JD 5080R Comfort 161000 zł

Ładowacz czołowy JD 583 28000 zł

Są to ceny wyjściowe i o żadne dodatkowe wyposażenie się nie pytałem jak też nie targowałem. Poprostu zadzwoniłem i zapytałem sie o ceny tych 3 konkretnych modeli, które mnie interesowały.

Oczywiscie gdyby sie pojechało do dilera na miejsce i negocjowało to napewno sporo można było by utargowac.

Edytowane przez sebastian264
Opublikowano (edytowane)

Witam, sądzie że te ciągniki JD serii 5M jakoś nie wyszły tak wielkiej firmie jaką jest JDale tonie znaczy że są złe oszwiśće według gustu rolnika.

Największy traktor tej serii to 80KM Model 5080M Compact i jego cena to ok.105 560 PLN + VAT

Więcej informacji na stronie http://www.deere.pl/pl_PL/campaigns/5series/index.html

Oczywiście jak najbardziej do ładowacza czołowego.

post-31189-0-59846700-1294940844_thumb.jpg

post-31189-0-87885000-1294940912_thumb.jpeg

post-31189-0-32390600-1294940938_thumb.jpeg

Edytowane przez szczepan222
Opublikowano

Witam, sądzie że te ciągniki JD serii 5M jakoś nie wyszły tak wielkiej firmie jaką jest JDale tonie znaczy że są złe oszwiśće według gustu rolnika.

Największy traktor tej serii to 80KM Model 5080M Compact i jego cena to ok.105 560 PLN + VAT

Więcej informacji na stronie http://www.deere.pl/pl_PL/campaigns/5series/index.html

Oczywiście jak najbardziej do ładowacza czołowego.

Chyba są większe z tej serii też...

Opublikowano

sory koledzy ale faktycznie pomyliłem sie ta cena to netto i chodziło mi o wersje comfart bo jak by nie patrzeć to jest już dobrze wyposażona. oczywiście bez tur i tuz na przód :P:P:P

Opublikowano

Witam, sądzie że te ciągniki JD serii 5M jakoś nie wyszły tak wielkiej firmie jaką jest JDale tonie znaczy że są złe oszwiśće według gustu rolnika.

Największy traktor tej serii to 80KM Model 5080M Compact i jego cena to ok.105 560 PLN + VAT

Więcej informacji na stronie http://www.deere.pl/pl_PL/campaigns/5series/index.html

Oczywiście jak najbardziej do ładowacza czołowego.

a gdzie zgubiłeś 5090 i 5100 ??? i niby dlaczego miały by nie wyjść JD ???

Opublikowano (edytowane)

Tak czytam te forum widze ze kazdy uzytkownik john deera 5m go chwali ale Ci co gdzies go widzieli albo gdzieś o nim słyszeli twierdza ze to badziewie i wogole. Ja wybieralem pomiedzy tym joh deerem a agrofarmem 410 i bede bral jaska przejechalem sie tym i tym i mi john duzo bardziej przypadl do gustu. A jak te ciagniki beda chodzily kazdy z nas bedzie wiedzial za kilka lat wiadomo nic teraz nie jest idealne i raczej nie znajdzie sie ciagnik w ktorym nie bylo by jakiegos detalu made in china.

Edytowane przez wilczek21
Opublikowano (edytowane)

Powiedzcie mi jeszcze jak dealer oferuje mi traktor za powiedzmy 140tys zł brutto to ile realnie można zjechać z tej ceny.

 

Słyszałem ze 10-15% da sie wynegocjowac

 

tak przy okazji zapytam orientuje się ktoś czy w wersji 5M wnętrze kabiny jest takie samo jak w wersji 5R ?

Edytowane przez tonyk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v