Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam mały problem odnośnie wymiany oleju w wspomaganiu w tym ursusie tzn głownie chodzi mi o to jakiego płynu używacie w swoich ursusach do wspomagania i jak należy to zrobić? Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi

Opublikowano

do swojego 4514 zeszłego roku wlałem BOXOLU i chodzi dobrze a przy wymianie to najlepiej po wlaniu częściowo świeżego oleju odkręcić jeden wąż przy siłowniku ale ten gdzie olej powinien zostać wypchnięty z siłownika przez wtłaczany drugim wężem kręcąc kierownicom ito samo zrobić z drugim przewodem . Moim zdaniem to najlepszy sposób aby pozbyć się starego oleju . pokręcić parę razy kierownicą i spuścić znowu ten olej i zalać całkowicie świeżym .

Opublikowano

Witam , czy w Waszych ursusach jest tez coś takiego że poniżej tysiąca obrotów silnika ciężko jest pokręcić kierownicą ? przy wyższych obrotach jest lepiej ale wraz np w ursusie 3512 to się kreci paluszkiem i bez znaczenia jakie są obroty nawet na najmniejszych to kręci się leciutko.

Opublikowano

W 4514 z 1995r też tak mam, obstawiam za małą wydajność pompy, albo źle dobrany orbitrol do tej pompy, w ogóle ciężko zrobić szybko kilka obrotów [np przy cofaniu z przyczepą] co czasami jest uciążliwe.

Opublikowano

A nigdzie na przegubach ani na siłowniku nie ma luzów? Zbieżność jest ok?

 

Jeżeli jest sytuacja taka że siłownik sam się mimowolnie wsuwa i wysuwa to albo nieszczelności wewnątrz siłownika albo walnięty orbitrol.

Opublikowano

panowie po wymianie tulei na sworzniu wspomagania mam problem w lewą strone wspomaganie działa w drugą nie czy może być zapowietrzony układ wspomagania ? dodam że luzowane były węże od siłownika

Opublikowano

Czy w ursusie 4512 z 1994 powinno byc fabryczne wspomaganie? Kupilem ciagnik i wlasnie bez wspomagania, czy to fabryczne, czy cos bylo w nim kombinowane?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v