Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co do latajacej dzwigni rozdzielacza to najprawdopodobniej poluzowały sie sruby pod gumowym mieszkiem.

Co do rewersu polecam sprawdzic stan oleju plus regulacja zapadki. Rewers chodzi jednakowo ciezko gdy ciagnik jest zimny i rozgrzany?

Opublikowano

witam na zime wymienialem filtry paliwa czy mozliwe żeby jiz byly zabrudzone bo jak odpale to z pompy wtryskowej slychac tykanie po przegazowaniu ustaje i po odpaleniu obroty faluja po przegazowaniu mija po przekreceniu kluczyka slabo slychac pompke takie same objawy mialem przed poprzednią wymianą.

Opublikowano (edytowane)

koledzy regulacja zapadki pomogla. Kolego sprawdz czy wszystkie uszczelki do filtrow siedza prawidlowo ja tak kiedys mialem to po zgaszeniu silnika slychac bylo syczenie przy filtrach  tak jakby powietrze dostawalo sie do ukladu  i objawy podobne przy ponownym odpaleniu po jakims czasie tykanie pompy 

Edytowane przez dawido22
Opublikowano

mam taki problem z moim FT675dt grzeje się płyn więc wyjąłem termostat ale to nic nie pomogło dalej sie grzeje i tak jakby brakowało mu mocy, macie jakieś pomysły co mu może być?

Opublikowano (edytowane)

Brak mocy to filtr paliwa lub powietrza. Grzeje się to umyj chłodnice pożądanie nie tylko przedmuchaj . A propo nie wiem jakie macie paliwo ale ja wymieniłem filtry paliwa po 1000mth i były czyste .... Nie było sensu nawet ich wymieniać ale sumienie mnie gryzło

Edytowane przez zkordalski
Opublikowano

 

kolego redbul zrob jak mowi kolega zkordalski a jezeli to nie pomoze to pytam czy pali normalnie i czy nie dymi na siwo badz niebiesko i temperature lapie maxs czy nie  bo nie wiem czy wiesz ze jest zabezpieczenie przegrzania i jezeli bedzie wysoka teperatura a dokladnie nie wiem przy ilu stopniach on sie wlacza i daje sygnal do pompy wtryskowej  ale jezeli bedzie mocno wysoka temperatura to nie bedzie mial mocy ale gdy spadnie powinno byc ok chyba ze czujnik sie zawiesil

 

 

Opublikowano

Witam :)

Może pomożenie ? Otóż z  Farmtracu 675dt jest nast. problem . Podczas pracy z napędem pod odpowiednim obciążeniem ( nie jest przeciążony ) są takie momenty dosłownie na sekundę ,dwie że traci uciąg . To nie silnik ,ponieważ nie schodzi z obrotów ,nie ma też żadnych niepokojących dźwięków ,ani ze skrzyni ,ani z przedniego napędu . Może ktoś się już z tym spotkał ? Z góry dziękuję ,za wszelkie wskazówki . 

Opublikowano

Szczerze nie wiem ,ponieważ tylko na napędzie to zostało zaobserwowane ,bez napędu nie robił . 

Opublikowano

No coś takiego ...jak usunąć tą usterkę ? ]

Druga sprawa ,czy nie może też być przyczyną sprzęgło ?

 

 

Opublikowano

W mechanicznym przeniesieniu napędu miejscem chwilowej utraty napędu jest raczej właśnie sprzęgło. Zęby omykające się zgrzytałyby jak niezsynchronizowana skrzynia.

Opublikowano

Żadnych zgrzytów nie ma. Jak zatem wyregulować sprzęgło ? Ciągnik współpracuje z turem ,ma 950 motogodzin . 

Opublikowano

Bym obstawał ze sprzęgło ,bo bez napędu to raczej koła by się poslizgna ,a z napędem to zaparty na 4kola to sprzęgło ma ciężej i może się ślizgać ,bo gdyby w przekładni to by było zgrzyt słychać albo metaliczny stukot .
O ile pamiętam to masz ciągnik z turem to sprzęgło swoje dostaje ,a z ciekawości ile masz mtg.

Opublikowano

Napisałam wyżej ile .....czy to już po sprzęgle ?

Przy tak małej liczbie motogodzin ? 

Opublikowano (edytowane)

No fakt nie zauwazylem.
Ale mi się przypomniało też tak miałem był za maly luz na łożysku oporowym troszkie poluzowalem i to tej pory jest ok.

Edytowane przez robert1226
Opublikowano

To zdarć jeszcze jak to fachowo zrobić ,a będę wdzięczna ? :)

Opublikowano (edytowane)

Jeśli sprzęgło by ślizgało to ciągnik przy pierwszym lepszym obciążeniu by stawał i by było to widoczne. Skoro koła stają na sekundę dwie a potem dalej ciągnął to nie jest to sprzęgło... - tylko oczywiście kwestia czy stają same przednie koła, czy cały ciągnik

 

W moim przypadku o ile mnie pamięć nie myli była pęknięta sprężyna przez co zęby zazębiały się tylko częściowo (sprzęgło kłowe w przystawce od napędu) i jak ciągnik dostał ciągłego obciążenia to po prostu przeskoczyło bez żadnego zgrzytania, tylko było lekkie walnięcie czuć.

 

Co do ustawienia sprzęgła to w instrukcji jest to opisane, ogólnie w tym ciągniku jest to ciężko zrobić, bo nie można wyczuć zbytnio luzu (odstępu łożyska oporowego od łapek)

Edytowane przez Ursusc385
Opublikowano

To zdarć jeszcze jak to fachowo zrobić ,a będę wdzięczna ? :)

Przepraszam za pytania ale jak ty swuj post wyslalas ja jeszcze pisalem .

Z lewej strony za zbirnikem paliwa jest taki pręt z nakrętką na środku trzeba go tak poluzowac aby łożysko oporowe miało minimalny luz .

Opublikowano

 

 

Jeśli sprzęgło by ślizgało to ciągnik przy pierwszym lepszym obciążeniu by stawał i by było to widoczne. Skoro koła stają na sekundę dwie a potem dalej ciągnął to nie jest to sprzęgło... - tylko oczywiście kwestia czy stają same przednie koła, czy cały ciągnik

Powiem inaczej .....dziś Mąż wybierał ziemię turem z napędem i nic nie zauważył że jest problem z uciągiem ....problem na miejsce w pracach polowych . 

 

Gdzie się znajduje owa sprężynka ,to  sprawdzimy czy faktycznie ona nie powoduje problemu?

 

Opublikowano

Dostać się do tego, to trzeba spuszczać olej ze skrzyni i odkręcić przystawkę od przedniego napędu, która jest zamocowana od dołu skrzyni. Ręki nie dam sobie uciąć, że w waszym przypadku jest to samo, ale miałem podobny problem i to było powodem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



    • Przez goldnick
      Witam jak naprawic silnik po spaleniu elektroniki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v