Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mógłbyś "rolas78" wrzucić zdjęcie tego żubronia bez kabiny???

Żubronie sa 2 jeden z 2002 roku a drugi 2005. w tym starszym nie ma już kabiny bo drzewo złapało

Wczoraj się tak przyglądałem swojemu i zastanawiałem się jak on wygląda bez kabiny, tam chyba podłoga została a reszta jest wycięta?????:)

Opublikowano

Nie ma problemu, tylko nie w tym tygodniu, jestem na chorobowym do środy w przyszłym tyg więc postaram się zrobić mu zdjęcie jak będę i wrzucę. Tak jak pisałeś, sami wycinaliśmy kabinę.

Opublikowano

co do pojedynku pronar vs c 360 to stawiam na pronara chos nie w kazdych warunkach napewno w pracach polowych gdzie jest podmoklo naped 4x4 da o sobie znac i zubron bedzie szedl gdzie c 360 sie zaryje ale np w transporcie mysle ze 60 poradzi sobie lepiej od ruska ( 4 cylindry i wiekszy moment oczywiscie mowie o zdrowej 60 a nie padlinie ) ja swoja 60 ciagalem zestaw ktory teraz ciagam pronarem 82 sa ( nie zawsze dalo sie wrzucic 5 bieg ale szla , u mnie w galerii jest) mysle ze zubron by nie dal rady bo w koncu to 3 cylindry ale musialbym sie przekonac

Opublikowano

Dołożę sie do tematu:

Nie wiem jak żubroń ale VTZ 2048 do wielu operacji jest lepszy niż c360 - sprawdzam na codzień.

Nawet w pługu chodzi lepiej bo zamiast walczyć z blokadą załącza się przodek i jedziemy dalej.

 

Ale do rzeczy - czy ktoś z posiadachy żubronia z lewarkiem biegów z boku mógłby podesłać zdjęcia mechanizmu a przedewszystkim sterowanie rewersem?

Niestety w VTZ jast krótki lewarek z przodu i nie jest to zbyt wygodne - planuję przerobić

 

Z góry dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez sandrii
      witam mam taki problem nie potrafimy odkręcić tej śruby a moze się to wybija? zawleczka wyciągnięta i nic klucz udarowy nie daje rady nawet 
      jest to śruba to drążka zmiany biegów 


    • Przez sandrii
      Przychodzę z pytaniem jak te tuleje wymienić podobno trzeba tylko odkręcić drążek i wszystko pozdejmowac niby prosta robota ktos to robił w Pronar 82a? moze coś więcej powiedzieć na jakie tulejki wymieniał i cos przy okazji 
      chce je wymienić zeby ten drążek tak nie latał i biegi lepiej wchodziły 
    • Przez donmateo246
      Cześć, od dłuższego czasu zmagałem się z problemem oświetlenia przedniego, reflektorów. Niestety orginalne nie zdawały egzaminu. Nie były szczelne, a wilgoć oraz kurz doprowadzały do szybkiego łuszczenia się chromu na odbyłysniku. Niestety wymiana nie pomagała, ponieważ problem się powtarzał. Po przygodzie na przegląd udało mi się znaleźć motywację i opracować ramki oraz rozwiązanie pozwalające zainstalować zamienniki od firmy wesem, które są tańsze i szczelne. Jest to wydruk 3D jeśli ktoś ma problem podobny do mojego to chętnie pomogę.


    • Przez Krizh
      Witam, czy znajdzie się na Forum ktoś posiadający traktor Pronar Zefir 85 wraz z przednim tuzem? Potrzebuję zdjęć mocowania takiego elementu (czy tylko z przodu na 12 śrub czy też idzie jakaś ramka do tyłu traktora). Z góry dziękuję. 
    • Przez piotrkacz
      witam wszystkich kupiłem pronara 5135 czy ktos coś rzuci na forum co to za maszyna .ogólnie 2007 r 5135 silnik iveco

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v