Skocz do zawartości

Zetory dawniej, a dziś


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Orginalny lakier się podoba najbardziej bo to tzw. ''regóła'' i każdemu najbardziej się podobają orginalne kolorki, natomiast jak konstruktor wprowadzi kolorystyczną nowość to już mętalność się zmienia...

Opublikowano

Widziałem też pomarańczowe w Sitnie był 2 lata temu taki :) a te zielone Forterry i Proxy idą do drogowców i im daja kolory na zamówienie żeby się odrózniały od inych tak słyszałem :) Ale w obecnych kolorach Zetor najładniej wygląda super są te siwe felgi kurzu tak też nie znać na nich :D

Opublikowano

Ja mam model z 2008 roku kiedy jeszcze miały felgi o kolorze kości słoniowej i słyszałem gdzieś że forterra najlepiej wygląda calutka zabłocona. Raz byłem u znajomego żeby się wypytać o tego zetora bo dopiero przymierzaliśmy się do kupna i właśnie ta jego miała z prawej strony tyle błota, że ledwo było widać spod niego schodki. Chodziła w turze i codziennie ładowała pasze do paszowozu. Stąd to błoto.

Gość JohnDeere6030
Opublikowano

I kolejny dowód na to że nowe Zetory są do niczego :) Otóż niedaleko mojego miejsca zamieszkania, koleś kupił Proximę 8441 koleś narzeka, mówi że się ciągle psuje :) A co konkretnie się w niej psuje to nie wiem, ale mówi że wszystko po kolei :)

Opublikowano

Nie ma to jak konkretna wypowiedź... jak się dowiesz czegoś więcej to napisz bo to że się psuje wszystko po kolei to nic nie wnosi do tematu i to nie jest żadne uzasadnienie :) ? A od kiedy ją ma i ile mth ??

Gość JohnDeere6030
Opublikowano
Pewnie w jeden dzień spaliła mu się żarówka a w drugi bezpiecznik. A jak zetor taki zły to niech go sprzeda i kupi sobie fendt-a za 250k :)

 

To napewno nie takie awarie kolego :)

 

Nie ma to jak konkretna wypowiedź... jak się dowiesz czegoś więcej to napisz bo to że się psuje wszystko po kolei to nic nie wnosi do tematu i to nie jest żadne uzasadnienie :) ? A od kiedy ją ma i ile mth ??

 

Kupił go nie dawno :) więc godzin mu nie na stukał :)

Opublikowano

Pewnie twój znajomy miał pecha :) Ale gdybyś mógł dowiedzieć się jakie były te awarie to się z nami podziel. Pewnie ma ją z 2008r

@oFsik ma racje poleć mu Fendta albo JD będzie lepszy i ,,tańszy''

Gość JohnDeere6030
Opublikowano

Lepszy napewno będzie :) Ale czy tańszy to nie sądzę :) :)

Opublikowano

Nie zawsze droższe znaczy lepsze :) Ale pewnie tak jest jak mówisz. No ale nie porównujmy Fendta do zetora bo to trochę inne półki... Co do tego że nowe zetory są do niczego powstrzymałbym się z tą krytyką gdyż jak sam piszesz nie wiesz co dokładnie więc skąd możesz wiedzieć że to wina producenta a nie operatora ??

Opublikowano

HA ha śmieszne że nowe Zetory są do niczego ale głupota :D Może twój znajomy tak dba o ten ciągnik i tego się psuje bo ja mam Zetora i znajomi moi mają zetora i to nie jeden i nie psuja się im wogóle jak narazie.

Opublikowano

Oj tam koledzy. Każda marka ciągników co jakiś czas wyjdzie taki wadliwy model. Nie uwierzę w to że jest marka ciągników która każdy model zrobi idealny. Np jak JD zrobi 1 wadliwy model na 100 ciągników i trafie na ten 100 to w sumie mogę uważać ze JD to złom? W sumie mogę ale reszta takich egzemplarzy sprawuje się idealnie. Wiec patrząc na markę ciągnika nie można się wzorować tylko i wyłącznie opinią 1 użytkownika.

Jakieś 2 miesiaki temu gadałem z kumplem. Kupił sobie Same ze względu na to że słyszał opinie ze jest oszczędny na paliwie. Myślał początkowo o zetorze ale sąsiad ma zetora i mu nagadał że pali jak smok. I się nie dziwie że mu tak pali bo nie słyszałem żeby jego zetor chodził na niskich obrotach. Zawsze daje mu podłogę. Gdyby kolega tez lubił taka jazdę to i Same pewnie by mu dużo palił.

Opublikowano
wszystko co czerwone jest lepsze a ZETOR to juz najbardziej:) a co do porównania to co nowsze to zawsze lepsze

 

Nie powiedział bym że to co nowsze lepsze tzn jeżeli chodzi o to po zakupie tak. Tylko czy to co teraz produkują wytrzyma tyle co to co 30-40 lat temu produkowali. jak Cięzka seria Zetora i Ursusa? Gdzie 8011 mają po 30 i więcej również i mniej lat i smigają świetnie.

Opublikowano

Patrząc tak z dystansu czytając forum to nowe zachodnie złe bo za dużo elektroniki, ursus zły bo nie ma prawie elektroniki a zetor zły bo dużo palą tylko takim rolnikom co lubią wysokie obroty to i powinni lubić wysokie spalanie :) . A co do tematu to panowie nie przejmujmy się postami że znajomemu coś tam, gdzieś tam... nam potrzeba konkretów używając takim mocnych słów a nie samych ogólników nic nie wnoszących. Mnóstwo takich postów nie tylko w tym temacie w których nic nie wiadomo... :)

Opublikowano

'valtran111' bo jak sie źle użytkuje to się psuje po 2 latach albo sie nie dba . Niektórzy zapominają że w Zetorze jest mechaniczny rewers i skrzynia i na siłe bez sprzegła wrzucajo te biegi i je wyrzucajo a potem się dziwio że skrzynia siada i biegi sie walo. Wnich trzeba nacisnąć sprzegło i zachamować i wyrzucić bieg i tak samo jest z rewersem a nie na siłe bez sprzegła i bez chamowania je wrzucają i wyrzucają tak nie wolno w tej skrzyni bo się jeb** :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v