Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nieważne jaka firma olejarska,czy lotos,statojl,fusz,mobil,elf,ważna jest klasa lepkościowa,kolega wyżej alande lał klasy CC TO słabiutko,proponuję FALKO klasa CD,ja kupuję beczkami w klasie CG ileję wszędie;auta w TDI,ciągniki,kombajn. rozebrałem 3p i panewki po4000 mtg białe czyli ta cyna która jest na wyruwnanie nawet się nie zdarła.oleje już tej klasy nie powodują ściekania do czysta jak i dobrze uszczelniają na uszczelniaczach.nawet stara355 była sucha,ani kropli z niej nie spadło.za 180 kg oleju w hurcie dałem 1850 brutto z dowozem.

Opublikowano

@wiesmaq to co opiszujesz to klasa jakościowa :mellow:. 15w40 to jest oznaczenie lepkościowe.

 

A jaki olej konkretnie (producent i nazwa) za tyle kupiłeś i gdzie jeśli można wiedzieć :lol:.

Opublikowano

15w40 to zakresy temperatur naszego regionu,co i lebkości.nareszcie ktoś kto na klasy patrzy a nie na firmę.kupiłem w żukowie koło gdańska,taka niewielka hurtownia,trudni się goście bardziej zaopatrywaniem firm.załaduje zawiezie nie magazynuje,w detalu to ma 4 beczki w piwnicy i leje do baniaków ludziom.kupowałem latem teraz ci nie powiem musiałbym przedzwonić.jeszcze2wymiany i bedę musiał zamówić.kiedyś zamawiałem na firmowych stacjach LOTOSU,2,3 dni i już była.

Opublikowano

@deer nie napisze Ci teraz po ile bo nawet nie wiem bo to kierownik z mojej firmy kupuje i bierzemy od razu 60 litrów bo mamy mała beczke do tego oleju bo jeszcze do kilku wózków widłowych go lejemy z silnikiem DEUTZ bym musiał faktury poszukać a nie wiem czy mam ją firmie bo może być w biurze rachunkowym. a o co chodzi z tym r2, r3, r4?

@wiesmaq ja olej SUPEROL CC leje do URSUSA 902 i 360 zmieniamy co 250 mtg.

Opublikowano

SUPEROL CC też jest 15w40,do 360 może być FOLKO lepszy na korku spustowym będzie mniej opyłków,trochę sychszy silnik.a 4,5 lat temu to płaciłem 7 czy 8 zł.jak zamówisz 180 kg to jest 200 litrów to beczkę masz gratis,i z baniakiem nie latasz.w silniku zmieniasz co roku,czysty w beczce ze 4 lata może stać.kaszub pozdawia.

Opublikowano

ja za Rimułe płaciłem 13 zł. a mi beczka 200L niepotrzebna. mam hurtownie olejów niedaleko to wsio ryba. przy 60l też chyba beczka gratis ale mi lają pompą z 200l. SUPEROLA biorę ze sklepu bo też go dużo nie idzie. Dla mnie cena się nie liczy w kwestii olejów.

Opublikowano

jak tam wolisz,twoja sprawa,ale zklasą CC to daj se na luz,w instrukcji zetora stoi CD,a w360 CB to wymiana co 100 godzin była a norma do remontu 2000.więc im cyferka po C dalsza tym żywotność większa,a te oznaczenia z W inne jak 15w40 to albo na skandynawie albo włochy,afryka,jagby to namalować, zima W lato.to żeśmy se pogadali i jeden drugiego nie przegada.kaszub.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez marian508
      witam serdecznie z racji że mam do wymiany filtry i olej w skrzynie biegów w moim fergusonie 5445 rok 2005 mam pytanie jakie są tam założone filtry chodzi mi o nr katalogowe oraz ile filtrów tam jest najlepiej gdzie sie znajduja
    • Przez Farmer12256
      Jest zrobione zdjęcie jak jest widelec i w środku jest jakaś tuleja jak wyjąć tom tuleję z widelca Massey Ferguson 3080 
      Każdemu dziękuję za pomoc

    • Przez Pawlacz
      Witam mam problem z załączeniem się młocarni w kombajnie mf 34.Problem polega na tym że gdy kombajn jest odpalony i ma prawidłowe ładowanie powyżej 14v, siłownik elektryczny który napina koło napinające pas próbuje się wysunąć ale na tym koniec nie chce wysunąć się do końca. Jeżeli kombajn jest zgaszony wszystko działa poprawnie. Jeżeli po zapaleniu kontrolki jeszcze nie zgasną czasami uda się załączyć młocarnie ale nie zawsze da się ją wyłączyć. Młocarnie załącza się przez dwa przekaźniki które zamieniają bieguny w zależności od tego czy chcemy załączyć czy wyłączyć. Przekaźniki były zmieniane na nowe i bez rezultatu ale na 99% z nimi wszystko jest okej. 
    • Przez piotrbajka
      Witam. Przejrzałem wszystkie tematy na temat MF i droninborg i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem a mianowicie:
      Mam problem z rozebraniem koła wariatora młocarni. Próbuje zdjąć zewnętrzna tarczę koła bo z tamtad olej wycieka uszczelniacz padł. 
      Tarcza koła się przesuwa do brzegu tego wewnętrznego cylindra i słychać metaliczne stuknięcie i dalej nie idzie
      Czy tam gdzieś jest jakies zabezpieczenie ukryte czy trzeba to wszystko z osi zdjąć i wtedy się rozmonuje może ktoś to naprawiał i coś podpowie 
      Na logikę to to koło powinno się łatwo rozmontować żeby np wymienić pas ale nie idzie proszę o podpowiedź 
       
       


      Chodzi o to koło pasowe

    • Przez hopper5
      witam. mam problem z kosą w tym kombajnie. pęka co najmniej 2 razy dziennie.gdzie szukać przyczyny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v