Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

marko jakim cudem może ci wciagać opary skoro wentylator tak chodzi że wydmuhuje powietrze przez chłodnice a nie ciagnie z niej. co do zuzycia oleju to jest drastycznie duże i albo czeka cię remoncik albo wymiana turbo co jedno i drugie pociagnie koszty zobacz czy wali olej odmą jak nie to raczej turbina do wymiany najlepiej sciag tłumnik i sprawdx czy nie zaolejony jest wylot spalin. jezeli turbo jest koniec to wymontuj ja sobie i napraw o ile sie da bo jak sie rozpadnie to skończy silnik na amen :mellow:

Opublikowano

nowy silnik na dotarciu nie powinien wciagnąć połowy pojemności skrzyni korbowej, jak swojego docierałem to nie wziął nawet 0,5l a teraz w ogóle nie dolewam od wymiany do wymiany. jeżeli ma na gwarancji to niech serwis coś robi bo coś nie jest teges. kumpel w 7441 też bało na 100 mtg po 3-4l, w końcu rozkręcili silnik serwis i wyciagają tłoki pierścienie git ale tuleje tak wymacane jakby zrobiły ze 4tyś mtg, cały silnik poszedł na gwarancji nowe tłoki pierścienie i tuleje

Opublikowano
nowy silnik na dotarciu nie powinien wciagnąć połowy pojemności skrzyni korbowej

W którymś temaci to samo napisałem tylko nie wiem w którym bo kolega @bercikoo skopiował ten post i wkleił chyba w kilkunastu tematach a na koniec jeszcze swój o tym założył.

Gdzie ty go kupiłeś że masz taki serwis dobry?

Opublikowano

swojego 7341 przebieg 1450mtg kupiłem w miechowie na serwis nie narzekam na ciagnik tym bardziej, kumpel też tam kupił, szczęście że gwarancja jeszcze była a zagroził im że już zadnej maszyny tam nie kupi, a sporo sprzętu z tamtąd wziął także wyboru dużego nie mieli, ogólnie mówiąc to teraz żałuje że go wziął miał 7711 mówi że teraz dołożyłby przodek i śmigałby dalej

Opublikowano

Nie napisałem do kogo to pytanie ;) Chciałem zapytać @bercikoo gdzie ten serwis jest :P

 

Ja na swojego dilera nie mogę narzekać. Polecił mi go @Lukasz5714 i cena tam była niższa niż w tym którym brałem wszystkie maszyny. I w ten sposób zmieniliśmy dilera.

Opublikowano

Nawet w to nie wierzę aby coś takiego z tym olejem było możliwe.... tak jak mówię na 100mth to podzieje się ale 1/5-1/4litra, ale nie tyle... Gdyby szły takie ilości to by Ci gdzieś wizualnie wyrzucało albo płynu by znacznie przebyło.... musiał bys byc ślepy, żeby tego nie widziec... bajki to my, ale nie nam....

Opublikowano

Wrzuc na galerie tego zetora bo coś mi się wydaje, że masz ale chyba kolo od roweru na drucie.... ( acha podaj dilera od którego kupiłeś zawsze ta informacje można zweryfikowac....) chcesz to ci pomogę jeśli diler cię olewa, zadzwonię do urzędu kontroli konsumenta nie problem...

Opublikowano

marko jakim cudem może ci wciagać opary skoro wentylator tak chodzi że wydmuhuje powietrze przez chłodnice a nie ciagnie z niej. co do zuzycia oleju to jest drastycznie duże i albo czeka cię remoncik albo wymiana turbo co jedno i drugie pociagnie koszty zobacz czy wali olej odmą jak nie to raczej turbina do wymiany najlepiej sciag tłumnik i sprawdx czy nie zaolejony jest wylot spalin. jezeli turbo jest koniec to wymontuj ja sobie i napraw o ile sie da bo jak sie rozpadnie to skończy silnik na amen :mellow:

 

w sumie to masz rację i sam tak myślałem ale koleś ze serwisu powiedział ze w 8441 wentylator wciąga te opary do siebie a nie wydmuchuje

Opublikowano

Stara proxima od nowej różni się tym że , nowa ma przedni napęd włączany na przycisk , silniejszą pompę , lepsze oświetlenie i większe obciążeniem na przedzie no i oczywiście jest piękniejsza od starej proximy :)

Opublikowano

Witam.

Mam pytanie(właściwie kolega pracujący w państwowym gospodarstwie rolnym) do posiadaczy tych właśnie modeli zetora. Mianowicie jak wiadomo pracownicy takich gospodarstw mają zawsze nadwyżki paliwa.I tu kolega ma problem ponieważ w zakładzie tym posiadają 2 ciągniki proxima85 bodajże z 2009 lub 2010 roku oraz kilka johndeerów, valtry i NH. Jak wiadomo ciągniki te tankowane są z jednego zbiornika i podczas spuszczania paliwa z wszystkich ciągników kolor spuszczanego paliwa jest taki sam jak paliwa tankowanego do nich , natomiast w obu zetorach jest ono barwy czarnej co bardzo intryguje kolegę ponieważ nie wie czy może to paliwko wlać do swego autka bez obawy o silnik.A więc pytam co może być przyczyną takiego zabarwienia skoro zbiornik jest plastikowy i oba ciągniki mają już ponad rok.

Opublikowano

Jeżeli byłby to złodziej, który okradł konto jakiegoś zakładu ,co nie płaci za towar dostarczony przez rolników to bym mu chyba pomógł.A z drugiej strony to pozazdrościć takiej uczciwości normalnie szacun.. OgrodnikPPL Filemon2.Oby słowa były czynami...bo pisać można różne rzeczy.

Opublikowano

Kiedys marzyłem o Proximie 85 jednak teraz mam sporo watpliwosci co do decyzji zakupu.... Znajomy jezdzi w zakładznie komunalnym Proxima 85 i uznał ze to straszny szrot w 10 miesiecy zrobili nim 800mth i wypił wtedy 20l oleju !! Co chiwle ma jakies drobne awarie, dzis z nim gadałem to mowil, ze padł przedni naped. Poprostu nie da sie go właczyc...

 

 

Opublikowano

Jak miło czytac takie pierdoły... dziwne, że użytkownicy nie mają takich problemów tylko piszą to tu ci co słyszeli od znajomego , szwagra kolegi...itp... to forum to już upada coraz bardziej na psy, kiedyś to było forum do wymiany informacji a teraz jest do rozpowszechniania plotek... Wacek jak się nie włącza przedni napęd to albo padł bezpiecznik, od elektrozaworu, albo po prostu gdzieś nie łączy... padł cały układ napędowy od a do zet???...weź się zastanów co piszesz.... Paśc to mógł koń, albo pies... Co do spalania oleju, to do pierwszego przeglądu ok 80mth spaliła mi jakąś cwiartkę do pół litra oleju, teraz ma 300mth i nie robię żadnych dolewek (spadek jest minimalny). Teraz Proxa ma 300 więc trudno powiedziec co jest warta, na razie jednak dobrze i w miarę wygodnie się nią pracuje, wiec myślę, ze jak korzystałem ze stajni zetora, i korzystam to i będę korzystał dalej...b Pozdrawiam słuchających: kolegów... szwagrów.. taty Marcina itp....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v