Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego wyżej, zmiany o których mówisz dotyczą nowego modelu - proximy power 85, a koledze chodzi zapewne o zwykłą proximę 85,

Zmiany to są raczej kosmetyczne, nowa numeracja, miejsce na rejestrację w dachu kabiny i chyba możliwość zamówienia nowych kombinacji opon.

Opublikowano

Kolega @adikpl1 ma rację proxima 85 to starsza 8441 proxima 85 plus to starsza 8541 i nowy model proximy 85 power którą opisał @karol091193 co do opon to chyba jest tak jak było... a nie wiem jak było kiedyś ale teraz jest siedzenie grammera w standardzie za które trzeba dopłacić.

Opublikowano

Zwykła Proxima 85 jest to dawna Proxima 8441, czy upiększona? Różne są głosy i gusta, moim zdanie starsza była ładniejsza. A co do rewersu elektrohydraulicznego to ma go Proxima Power, która jest także deko dłuższa co może być korzystniejsze z tego względu że zwykła jest krótka, przez co mniej stabilna.

Opublikowano (edytowane)

85 ma więcej wyjść hydrauliki półbieg i rewers ręczny-czego 84 nie ma!

 

 

;)

Edytowane przez wsk125ccm
Cyt. poprzedniego posta.
Opublikowano
85 ma więcej wyjść hydrauliki półbieg i rewers ręczny-czego 84 nie ma!

 

 

:)

 

 

Aleś dał chłopaku mam taką na podwórku więc chyba wiem czym jeżdżę....... Są 3 wersje proximy, zwykła czyli dawna 8441, plus i power

Opublikowano

Kiedyś pisałem do jednego z dealerów jakie są różnice pomiędzy 8441 a 85. Odpisał, że różnią się nazwą,nowszą turbosprężarką i tym, że 85 ma siedzenie pasażera w standardzie oraz dodatkowe halogeny tylne.

P.S. Zaaktualizowano stronę zetora i tam pisze, że Proxima 85 ma w standardzie siedzenie Mars z pasami bezpieczeństwa.

Opublikowano

proxime 85 (szybka skrzynia z rewersem) mam ponad półtora roku w standardzie jest zwykłe siedzenie w opcji jest gramera choć cena nie jest adekwatna do jego funkcji bocznego siedzenia nie zamawiałem ale jest w ciągniku (widocznie standard ;) reflektory są pojedyńcze, wyjścia hydrauliczne są 3 w tym jedno zerowe :D po tym czasie urzytkowania naprawiłem tylko luz na łożysku w drążku kierowniczym wchodzącym w orbitrol i cieknącą chłodnice (mało starannie zalutowana na łączeniu pokrywy z przewodami)tak sobie radzi nawet z ibisem ls 3+1. pozdrawiam i czekam na wasze opinie z użytkowania

Opublikowano

Tam jest zamontowane takie sprzęgło, że jak je naciśniesz to przy wrzucaniu biegu wyskakuje klaun i mówi ci na jaki bieg wrzuciłeś. A i jak się ją odpala z popychu to uważaj bo mojemu dziadkowi już raz kierownica w rękach się urwali i w morde dali.

  • Like 1
Opublikowano

Skoro to jest temat o proximie 85 mam takie zapytanie. Mianowicie: jakie jest jej spalanie i awaryjność?kupić nową proxime czy może sporotańszeego Belarusa. Chciałbym aby się wypowiedzieli właściciele lub użytkownicy.

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich forumowiczów.Nie chciałem zamiecać forum więc podpiąłem się do tego tematu.Mam nadzieje że @adamo84 się nie pogniewa.

Chciałbym się dowiedzieć jaki stan oleju utrzymuje się u was w tylnym moście i skrzyni biegów?

bo u mnie stan jest poniżej"pomiędzy".

I coś się stało z pompką paliwową.Kiedyś gdy pompowałem to było słychać taki charakterystyczny gwizd,a teraz jak pompuje to chodzi tak jakby na pusto po prostu bez paliwa.

Może wiecie co się z nią stało

Edytowane przez proximaplus
Opublikowano

po pierwsze to akumulator jest przeniesiony pod schodki kabiny bo wcześniej znajdował się obok chłodnicy a opary z akumulatora wciągane przez wentylator zmniejszały żywotność chłodnicy.Po drugie to dorzucono intercooler co daje lepsze doładowanie powietrza ale przez to silnik słabiej się nagrzewa <_<.Po trzecie nowszy model mostu carraro ,inna pompka paliwowa(zamiast ostojnika wymienny filterek.A reszta to zmiany kosmetyczne

 

proxime 85 (szybka skrzynia z rewersem) mam ponad półtora roku w standardzie jest zwykłe siedzenie w opcji jest gramera choć cena nie jest adekwatna do jego funkcji bocznego siedzenia nie zamawiałem ale jest w ciągniku (widocznie standard ;) reflektory są pojedyńcze, wyjścia hydrauliczne są 3 w tym jedno zerowe :D po tym czasie urzytkowania naprawiłem tylko luz na łożysku w drążku kierowniczym wchodzącym w orbitrol i cieknącą chłodnice (mało starannie zalutowana na łączeniu pokrywy z przewodami)tak sobie radzi nawet z ibisem ls 3+1. pozdrawiam i czekam na wasze opinie z użytkowania

 

odnośnie tego luzu na łożysku drążka kierownicy to u mnie coś minimalnie skrzypi podczas poruszania kierownicom.Czyż by to było to samo???????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v