Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

"a co do marketingu to doniedawna wlasnie tak tu rozslawiony JD mial najwieksze reklamy w kazdej gazecie i na kazdych targach wiec o co chodzi??"-o tu napisałeś coś na temat reklamy,to co napisałem do Brzozaka było napisane do Brzozaka który z pewnością zinterpretował to tak jak zinterpretować to powinien tzn.z przymrużeniem oka.No i jeszcze to oskarżenie z grubej rury o tym iż stale prawię coby wybierać JD-Timasz czytanie polega nie tylko na mechanicznym łączeniu liter w słowa a słów w zdania,nie trzeba jeszcze czytać ze zrozumieniem,czasami trzeba przeczytać więcej niż jeden post danego autora aby jakieś wnioski na temat tego co pisze wyciągnąć-ja Twoje posty czytam-a Ty moje ?

Opublikowano

widzisz sam udowodniles ze czytasz mechanicznie poniewaz nie chodzilo mi o pierwsze zdanie z Twojej wypowiedzi tylkoo dalsza czes uwierz mi mam poczucie humoru i to wielkie:)

 

co do oskarzenie(moim zdaniem okreslenie na wyrost) to nie reaguj tak emocjonalnie sam napisales o mnie:

-rozumiem że jako użytkownik ciągnika spod znaku SDF postrzegasz JD jako coś gorszego-Twoja sprawa,indywidualny wybór-ale pozwól innym trwać w tym błędzie że kupując JD mniemają iż kupują kawał solidnej techniki-ich wybór .

Opublikowano

Nic nie mówię ale temat jest o czymś innym a nie o waszej kłótni chłopaki. A wracając do tematu JD to marka jak każda inna i też zdarzają sie wpadki i felerne produkty. I teraz pytanie do właściciela tego JD czy nie próbowałeś dzwonić do innego serwisu JD lub do mechaników? Wiesz może co dokładnie poszło że cala skrzynie chcą wymienić? A nie idzie też zrobic tak ze tą stara biorą w rozliczenie za nowa i tylko dokładasz trochę kasy i masz nowa? Masz tu link do dealerów JD może znajdzie się jakiś ok i Ci doradzi co i jak http://www.deere.com/pl_PL/dealer_info/ag/...er_list_ag.html A co do valtry to hmm są też inne marki takie jak NH Fendt case może coś znich tez?

Opublikowano
Sorki że się wcinam ale jak wasza "wojenka" ma się do zamiany JD na valtre ??

Kompletnie się nie ma :P-jakoś tak wyszło w praniu.A co do zamiany-co tu dużo mówić-Ty podejmiesz decyzję a nie my-i tyle-ja osobiście chyba zmieniłbym skrzynię z AP na PQ czy AQ (nie wiem co prawda ile kosztują).

Opublikowano
siedzialem w valtrze advanced i wcale nie zrobila na mnie dobrego wrazenia, plastiki to totalna tandeta, obsluga tez bez rewelacji, takze w kwestii komfortu dla mnie to wlasnie valtra nie ma czego szukac w porownaniu z jd premium (wyposazonym w command arm) :P

A co ty wogóle widzisz tam tandetnego... Nie wiem w jakiej Valtrze siedziałeś ( z którego rocznika) bo obecnie to wykonanie jest wg. mnie super i niczego wiecej nie można wymagać... Valtra jest napewno na poziomie Fendta, a już nie wspominam o JD (siedziałem w Valtrze i Fendzie, natomiast w JD nie, ale rozmawiałem z sąsiadem na ten temat... i mówił że te trzy ciągniki można powiedzieć mają taki sam wysoki komfort pracy) :)

Tak poza tym, to jakby ktoś nie wiedział to wszystkie funkcje są na podłokietniku ( wyjścia hydrauliczne, sterowanie tylnym tuzem, przełożeniami itd... ) i nie trzeba odrywać ręki od niego, więc w każdym jest podobnie i nie wiem na jakiej podstawie można twierdzić że jeden jest gorszy albo ma mniejszy komfort pracy lub gorszy podłokietnik... :)

Opublikowano

ciągnik stoi na serwisie w jelonku zabrali go lawetą na którą został wciągnięty bo nie był wstanie sam wjechać nawet w trybie serwisowym uszkodzeniu uległy oba silniki hydrauliczne najpierw drugi zakres potem pierwszy a przyczyną były jak się okazało tarcze hamulcowe

Były już tak wyrobione że do oleju zaczeły dostawać się opiłki z tarcz filtr oleju po zatkaniu się przestał spełniać swoje zadanie bo olej zaczoł go omijać poprzez jakiś dziwny zawór przelewowy zasyfiony olej latał po całym układzie i przy okazji uszkodził zawór tls-u oraz skrzynie taką informacje dostałem dzisiaj z jelonka

Dzwoniłem do firmy Agromix Rojęczyn powiedzieli że wcale nie będą się za to brać bo niechcą narażać mnie na takie koszty sumując wszystko naprawa całkowita oparła by się o jakieś 110 tys zł :P jestem załamany

Opublikowano

Wszystko będzie wiadome jutro jadę do szanownego serwisu i będę domagał się szczegółowych wyjaśnień oprócz tego biorę aparat

jestem bardzo ciekaw jak to wygląda

Opublikowano

Kurde , wszystkiego bym się spodziewał , ale takiego werdyktu co do przyczyny awari to nigdy , świat jest dziwny :P . Ale w takim razie , spróbuj go sprzedać , jeżeli znajdzie się ktoś chętny na taki egzemplarz . Cóż , nawet JD nie jest nie zniszczalny . Czy miałeś go od nowości ?? Jaki ma przebieg ??

Opublikowano

a może kupiłeś go używanego ? tylko o tym nie wiedziałeś? może sprowadzili go z Niemiec , wypicowali go , przebieg cofnęli i sprzedali jako nowego?

w tych czasach się można wszystkiego spodziewać . . .

Opublikowano

Hmmm jestem blady. Macie racje jak opiłki z hamulców znalazły sie w oleju hydraulicznym. Może to tylko ściema by wyłudzić kase. Musisz to obadać i to szczegółowo jak będą cos kręcić to to bardziej naciskaj :P Pozdawiam i powodzenia

Opublikowano

Sądze że dość duża role mogło mieć takrze mieszanie olejów , lecz czekam aż autor się wypowie co do sposobu zakupu ciągnika (nowy/używany) i mieszania olejów . Gdyby się okazało że to częściowo wina zmieszanego oleju to była by dobra nauczka dla właścicieli ciągników z nowoczesnymi skrzyniami biegów. Szkoda jasia , naprawdę współczuję .

Opublikowano

traktor był kupiony nowy w maju 2007 kosztował 330 tys zł brutto do awarii przepracował około 2500 h a co do olejów hmm różnie to bywało ale nie sądzę aby miało to kluczowe znaczenie choć mogę się mylić oleje były powiedzmy różnych gatunków ale nie były to jakieś zlewki

Opublikowano
Jakim cudem opiłki z tarcz hamulcowych dostałe się do skrzyni? Przecież to nie możliwe :P

JD niegdy nie rozbierałem ale pewnie ten ciągnik ma hamulce mokre w kąpieli olejowej czyli w tym samym oleju który krąży w skrzyni biegów. . Odzielny zbiornik ma jedynie do hydrauliki zewnetrznej. Jeżeli sie mylę to niech ktos mnie poprawi.

Takie rzeczy sa możliwe ale raczej w mocno wypracowanym sprzęcie lub ze (złym lub miesznym olejem) no i od czego jest kontrolka zapchanego filtra. Ale zawór omijajacy filtr kiedy się on zapcha to juz genialny pomysł wręcz głupota bo wiadomo ze takie będa skutki jezeli już ten zawór zadziała

Opublikowano

czyli ze smutkiem mozna stwierdzic, ze tutaj uzytkownik/serwis nawalil, a nie konstrukcja :)

Co do skrzyń bezstopniowych-niestety przeglądając zachodnie fora zauważyłem że jednak są te skrzynie ch.yba dosyć awaryjne-ale pocieszę użytkowników innych marek-w Fendtcie też :)

niestety ale tutaj osmiele sie nie zgodzic :) na moim terenie pracuje cala masa fendtow, jest ich po prostu na peczki, wszystkie vario i w sumie nie slyszalem na razie o jakiejkolwiek awarii przekladni, a najstarsze jezdzą juz po 7-8 lat, takze tutaj bylbym bardziej pewny niz w przypadku jd. bo AP w niemieckich johnach jest poki co jak na lekarstwo, ale czy o tym juz nie rozmawialismy kiedys??? i to chyba z toba @jaro :)

uwierz mi mam poczucie humoru i to wielkie:)

to akurat cecha charakteru ktorej nie da sie obiektywnie samemu ocenic, pomysl ilu ludzi przyznaloby sie, ze nie posiadaja poczucia humoru, lub posiada go troche mniej?? :)

A co ty wogóle widzisz tam tandetnego... Nie wiem w jakiej Valtrze siedziałeś ( z którego rocznika) bo obecnie to wykonanie jest wg. mnie super i niczego wiecej nie można wymagać... Valtra jest napewno na poziomie Fendta, a już nie wspominam o JD (siedziałem w Valtrze i Fendzie, natomiast w JD nie, ale rozmawiałem z sąsiadem na ten temat... i mówił że te trzy ciągniki można powiedzieć mają taki sam wysoki komfort pracy) :)

Tak poza tym, to jakby ktoś nie wiedział to wszystkie funkcje są na podłokietniku ( wyjścia hydrauliczne, sterowanie tylnym tuzem, przełożeniami itd... ) i nie trzeba odrywać ręki od niego, więc w każdym jest podobnie i nie wiem na jakiej podstawie można twierdzić że jeden jest gorszy albo ma mniejszy komfort pracy lub gorszy podłokietnik... :)

w tym momencie wystawie swoja wrodzona skromnosc na probe :P i powiem: widocznie nie siedziales w axionie cebis, wtedy bys zrozumial :)

ja przygladalem sie vatrze n121 advanced model z 2008 roku.

valtra nie dorownuje fendtowi i jd dlatego, ze nie jest zbudowana na ramie, valtra przewyzsza fendta, a dorownuje jd pod wzgledem rozlozenia masy, itd., itp. wlaczajac pozostale marki mozna tak wymieniac w nieskonczonosc, ale generalnie da sie zauwazyc taka prawidlowosc ze ciagniki fendt i jd maja najwiecej dobrych rozwiazan konstrukcyjnych (to moje subiektywne zdanie).

Opublikowano

Byłem na praktykach u faceta który ma JD 6920s z skrzynia bezstopniową , jakiś element w zwolnicy mu się ześrutował i facet myślał że skrzynia siadła , dzwonił po dilerach i mówili że skrzynia nowa 20tys zł tylko że nikt z tych dilerów nie chciał podjąć się naprawy , zadzwonił do firmy która naprawia samochody z automatami , firma podjeła się naprawy tyle że tak jak pisze okazało się że opiłki z ześrutowanego elementu zwolnicy dostały się do skrzyni a sama skrzynia była dobra , traktor był kupiony używany i gdy byłem na praktykach miał ponad 4tys mtg ,traktor miał przy przebiegu ok 3tys mtg założona nową skrzynie Ap w Niemczech tyle powiedział mi jego właściciel , który był tą skrzynia zachwycony .

Opublikowano

Tutaj jest pytanie do własciciela: Co z sygnalizacją zapchanego filtra oleju hydraulicznego? Jeżeli chodzi o olej to jaki miał zalany w skrzyni? kiedy ostatnio wymieniany no i najważniejsze pytanie czy w samej skrzyni był mieszany? Może był tam olej o innych parametrach niż te które zaleca producent?

Opublikowano

"CYTAT(jaro @ May 28 2009, 19:18 )

Co do skrzyń bezstopniowych-niestety przeglądając zachodnie fora zauważyłem że jednak są te skrzynie ch.yba dosyć awaryjne-ale pocieszę użytkowników innych marek-w Fendtcie też

 

niestety ale tutaj osmiele sie nie zgodzic na moim terenie pracuje cala masa fendtow, jest ich po prostu na peczki, wszystkie vario i w sumie nie slyszalem na razie o jakiejkolwiek awarii przekladni, a najstarsze jezdzą juz po 7-8 lat, takze tutaj bylbym bardziej pewny niz w przypadku jd. bo AP w niemieckich johnach jest poki co jak na lekarstwo, ale czy o tym juz nie rozmawialismy kiedys??? i to chyba z toba @jaro "

No właśnie-tu na pęczki a tam na setki takich pęczków-stąd różnice.Druga sprawa to mentalność-u nas jest zasada-złapią cię z ręką w cudzej kieszeni mów że nie twoja ręka :P.

Opublikowano

Oczywiście chodziło o Fendty !A co do ręki to chodzi o to że choćby serwis co drugi dzień był to dla wielu nie honor powiedzieć "bubla kupiłem"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zadenrolnik
      Cześć, chcialbym sie przywitać i jednocześnie zadać pytanie. 
      Po pierwsze w ogole nie znam sie na ciągnikach ale musze kupić. 
      Potrzebuje sprzęt który bedzie miał tura o udzwigu 1600kg żeby czasem rozładować palety z tira oraz potrzebuje go do odśnieżania placu, podłączyć solarke, obowiązkowo 4x4. Musze podłączyć zamiatarke zeby umyć droge po budowie i może pociągnąć zwykłą przyczepę. 100% pracy na utwardzonym terenie. Nie bedzie w ogole wykorzystywany w polu. Chyba w okolicy 90-100KM 
      Powiedzcie co wybrać, czego szukać. Nie chcę wydawać ogromnych pieniedzy bo sprzet bedzie używany sporadycznie. Chcialem zeby mial klimę ale w sumie mozna dołożyć aftermarketową.
      Póki co patrze na MF 390, 3090, Deutz dx85, 6.31, case 5130, cs78, renault ergos 100km, pronar 85, 
      Nawet nie wiem czy dobrze patrze. Chcialbym prosty sprzet zeby jak najmniej sie mogło posypać. raczej wole coś do 5t wagi zeby nie trzeba bylo balastu jak bedzie rozładowywał ciężką palete.
      Budżet zakladalem 40000 ale juz jestem czy 70000. A wolałbym wybadać mniej bo ani to nie bedzie zarabiać ani nic. To tylko na własny użytek w kole komina. 
      Bede wdzieczny za wszystkie rady, sugestię itd 
      Pozdrawiam 
    • Przez zadenrolnik
      Cześć, chcialbym sie przywitać i jednocześnie zadać pytanie. 
      Po pierwsze w ogole nie znam sie na ciągnikach ale musze kupić. 
      Potrzebuje sprzęt który bedzie miał tura o udzwigu 1600kg żeby czasem rozładować palety z tira oraz potrzebuje go do odśnieżania placu, podłączyć solarke, obowiązkowo 4x4. Musze podłączyć zamiatarke zeby umyć droge po budowie i może pociągnąć zwykłą przyczepę. 100% pracy na utwardzonym terenie. Nie bedzie w ogole wykorzystywany w polu. Chyba w okolicy 90-100KM 
      Powiedzcie co wybrać, czego szukać. Nie chcę wydawać ogromnych pieniedzy bo sprzet bedzie używany sporadycznie. Chcialem zeby mial klimę ale w sumie mozna dołożyć aftermarketową.
      Póki co patrze na MF 390, 3090, Deutz dx85, 6.31, case 5130, cs78, renault ergos 100km, pronar 85, 
      Nawet nie wiem czy dobrze patrze. Chcialbym prosty sprzet zeby jak najmniej sie mogło posypać. raczej wole coś do 5t wagi zeby nie trzeba bylo balastu jak bedzie rozładowywał ciężką palete.
      Budżet zakladalem 40000 ale juz jestem czy 70000. A wolałbym wybadać mniej bo ani to nie bedzie zarabiać ani nic. To tylko na własny użytek w kole komina. 
      Bede wdzieczny za wszystkie rady, sugestię itd 
      Pozdrawiam 
    • Przez juras390
      John Deere 7600
      Czy ktoś jest posiadaczem bo ja jestem i będę potrzebował porady
      Proszę 
    • Przez raffik4
      Witam zwracam się z prosbą o doradzemie mi jaki mam wybrać ciagnik do 60km na co prawda małà działke 2h na ktorej uprawiam warzywa,jest sad ciagnik miałby słuzyc do ogolnych zastosowań ziemia jest ciezka duzo pracy nie bedzie orka,glebogryzarka,kultywator,czasem koszenie trawy,zalezy mi na prostocie ,trwałosci i dobrego dostepu do czesci dodam iz mam na mysli ciagnik uzywany.
    • Przez lukaszgg
      Witam. Stoję przed wyborem ciągnika na gospodarstwo, wolę kupić coś nowego. I tutaj moje pytanie skierowane do was, co aktualnie polecacie? Coś co by mnie interesowało to przedział w granicach 80 - 110 KM  cena 200 netto 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v