Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Na stronie ROLSADU nie widnieje M600PL.

Opublikowano

Witam, mam pilne pytanie odnośnie Agrotrona M600.

Kolega dzisiaj rano normalnie odpalił ciągnik w garażu, następnie coś tam nim porobił i zostawił na 2h na dworze.

Po następnym uruchomieniu na słupku kabiny na wyświetlaczu gdzie wyświetlane są półbiegi wyświetlił się "klucz" i kierunek jazdy- reszta informacji znikła.

W instrukcji wytłumaczone jest to jako "drobna usterka lub nieprawidłowe działanie przekładni".

Skrzynia zachowuje się normalnie, w czasie jazdy nie ma żadnych nieprawidłowości.

I tu kolega ma pytanie czy można dalej jeździć ciągnikiem bo jest mu pilnie potrzebny?

Proszę o pomoc.

 

Z góry dzięki za przydatne informacje :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Proponuję odpiąć klemy od akumulatora i zostawić ciągnik na 1-2h, potem podpiąć. Jeżeli komunikat będzie nadal widoczny zgłosić do serwisu.

Opublikowano

Moze ciagnika nie rozgrzal i od razu jazda i na elektrozaworach gesty olej nie pozwolił na domkniecie, komputer nie zaczail styku w przewidzianym przedziale czasowym(chociaz zawór sie przestawil w dobre położenie).

I tak poprostu wyglada zimowa jazda z elektronika w tle.

Opublikowano

A ja mam pytanie szczególnie do użytkowników ciągnika Deutz M620. Czy ten ciągniczek poradzi sobie z pługiem 5- skibowym obrotowym (vogel&noot, overum, kverneland) na klasie ziemi średniej (2b,3a,3b) ??? Oraz jeśli ktoś taki posiada to jak jest z jego spalaniem ??? Czy lepiej dołożyć i kupić JD lub Fendta ??? :unsure:

Opublikowano

A ja mam pytanie szczególnie do użytkowników ciągnika Deutz M620. Czy ten ciągniczek poradzi sobie z pługiem 5- skibowym obrotowym (vogel&noot, overum, kverneland) na klasie ziemi średniej (2b,3a,3b) ??? Oraz jeśli ktoś taki posiada to jak jest z jego spalaniem ??? Czy lepiej dołożyć i kupić JD lub Fendta ??? ^^

 

moc silnika i TUZ wystarczająca moim zdaniem...

jeszcze zależy jaką szerokość na korpus wybierzesz... ale nawet przy 2,5 m szerokości powinno być ok...

Opublikowano

Mam pytanie do użytkowników DF M620 jak pozbyć sie z wyświetlacza napisu o wymianie oleju, bo zawsze robił to serwis ale teraz jak sami wymieniamy olej to nie ma mamy jak tego zrobic. Czy da się to zrobić we własnym zakresie?

Opublikowano

Witam, mam taki problem: w moim m600 przy uruchamianiu pojawił się komunikat: silnik, parametry e2p, urządzenie uszkodzone. Co może być przyczyną, jak to naprawić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v