Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co o nim sądzisz? Jak chodzi? Ile mth? Prawdopodobnie też takiego będę kupował. Może masz dla mnie jakieś wskazówki dotyczące zakupu tego ciągnika? Twój to zwykły model czy profiline?

Opublikowano

Kolega ma ten model :P

Jak narazie śmiga aż miło, pracuje z gruberem 3m, 4 skibowym vogel&nott z wałem ale z tego co wiem kolega chce zmienić pług na 5 skibowy bo nie ma co robić ten ciągnik :P

Z tyłu opony chyba 650mm to ciągnik idzie jak szalony w polu :P

Super sprawa z tym ciągnikiem.

Z tego co wiem narazie sprawuje się bezawaryjnie, ale nie znam przebiegu [jest od jesieni 08]

Opublikowano

Ja też jestem nim zainteresowany, a dokładnie M600, (opcja NH t6050 RC), i sam nie wiem na co się zdecydować.

Może ktoś ma większe doświadczenie co do tych maszyn.

Cenowo jednakowy koszt

Opublikowano

Jak brać Deutz-Fahra to tylko w Profiline trochę to kosztuje ale to jest całkiem inny ciągnik mam dwa Deutz- Fahr'y jeden to Profiline a drugi to Agrotron w podstawowum wyposarzeniu, komfort pracy i jazdy jest nie porównywalny z wersją podstawową .

Opublikowano

Czy ktoś słyszał jakieś opinie na temat dealera "Lawson" w tupadłach? Chce od nich kupić M610. Słyszałem, że dopóki nie podpisze się z nimi umowy i nie da zaliczki to jest super ale później mają człowieka w du...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Seria M jest adresowana do innej grupy odbiorców, poza tym jest to seria ciągników o klasę większych niż K

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Poprawione... Bynajmniej ja nie mam na imię Adrian. :lol:

Opublikowano

Seria M jest adresowana do innej grupy odbiorców, poza tym jest to seria ciągników o klasę większych niż K

Tak ale po dobrych targach mają podobną cenę, chodzi mi o największego K i M 600. U nas w okolicy rolnicy mają taki dylemat który z nich wybrać i bez wahania doradzam M. A czy M jest przeznaczony do innej grupy odbiorców? Hmm te większe może tak ale 600 i 610.

Opublikowano

Proszę jeśli możecie mi doradzić co wybrać JD 6830 czy DF M 610? Ciągnik głównie do prac oraz załadunku piachu, węgla itp. Bardzo proszę tez o polecenie ładowacza czołowego.

Z góry dziękuje i pozdrawiam :lol:

Opublikowano

Zależy czy chcesz wziąść JD premium czy zwykłego jeśli zwykłego to ja radze DF w profilain. Jak myślicie czy wewnętrzna recyrkulacja spalin w DF wychodzi na plus czy minus jeśli chodzi o spalanie??

Opublikowano

Witam Kolegów :P

Najmniejsza M-ka ma 132 km, ale musimy ocenić do czego ten traktor będzie nam służył. Bardzo długo wahałem się między K 610 a M600, cena M-ka była droższa o około 20-25 tyś. , ale mój dealer dał mi namiary na ludzi którzy maja i k610 i m600, i zaczeło się zwiedzanie i wywiady ;)

 

Opinia o M600 : "Super traktor, lepsze wyposażenie niż w serii K, ale jedna wada: Brak rozgraniczenia między lekką a ciężką pracą, traktor spala tyle samo paliwka w beczce 6000 litrów co w 5 skibach czy gruberku, że nie wspomne o kosiarce :D "

 

A w K610 widać znaczącą różnice, jak lekko to mniej jak ciężko to więcej.

 

Więc musicie ocenić co będzie traktor robił, ja wybrałem K610 i narazie jestem zadowolony, strasznie się spracował u mnie już bo odgarnoł 2 razy śnieg xD

 

 

A co do pytania Andrzeja

Napisano 04 January 2010 - 15:17

Jak myślicie czy wewnętrzna recyrkulacja spalin w DF wychodzi na plus czy minus jeśli chodzi o spalanie??

 

Niestety ale nieznacznie wychodzi na nasz minus, zwiększone spalanie lecz naprawde bardzo nieznacznie. EGR (Exhaust Gas Recilculation) jest po to aby utrzymać norme spalin Tier III. A co do spalania to wiem bo miałem z EGR-em problemy w swoim Mondeo MK3 2002 rok diesel i wyeliminowałem ten system i spalanie spadło o ok 0,2l na 100 :D

 

Pozdrawiam .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v