Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów jestem tu nowy i chciałem się przywitać.

 

Niedawno kupiłem taką maszynę Case 856 xl z ładowaczem Emily 3 sekcyjnym mam go 1 tydzień i maszynka jest super bardzo mocny silnik 4T dotego duża wygodna i resorowana kabina kabina. Z chcęcią odpowiem na wasze pytania.

 

Drodzy forumowicze potrzebuje garstkę najważniejszych informacji tzn:

- ile wchodzi litrów oleju do silnika i najlepiej jakiego?

- jaki jest numer filtrów paliwa, oleju, hydrauliki, ewentualnie czy ktoś stosuje polskie zamienniki jeśli tak to jakie i proszę o numer seryjny,

-jakie lać oleje do skrzyni biegów tylnego i przedniego mostu i ile wchodzi tam oleju, niestety nieposiadam do niego instrukcji i dlatego takie szczegułowe pytania,

i jeszcze jedno pytanko czy olej hydrauliczni i do skrzyni biegó mają ten sam zbiornik czy tam są dwa oddzielne zbiorniki jeśli tak to gdzie jest wlew od jednego i drugiego.

 

pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedz łukasz.

Opublikowano

Dzięki za szybka odpowiedz. Ciągnik kupiłem w okolicy Bełchatowa w Łódzkim a model turajest nieczytelny zdarta naklejka ale jak ktoś chcę podajenumer aukcji z allegro 608589363 znajdziesz sobie w archiwum tam masz foty tej maszynki. na żywo duzo lepiej wyglada zrobiłem muelektryke bo pare żeczy niedzialalo tzn:kierunki halogeny itp.ale sprzęt piękny i komfortowy.Nawet ma podnoszenie podnośniki załanczane z tylnego błotnika.

Opublikowano

Wiem doskonale ze ma potężny udzwig bo juz testowałem pełną łyżkę piachu lekko podnosi a łycha ma 2 metry szerokośći i bardzo przyjemny w obsłudze.

Pozrawiam.

Opublikowano

Łyżka z piachem to jeszcze nic ja brałem nim świeżą karpę z klonu wyrwaną koparką jak podniosłem to wspomagania nie miałem i przód siadł i mało co się nie wywróciłem dopiero uczepiłem karpę na krótko i przewiozłem,planuje jakieś obciążenie zrobić na tylny TUZ.

Opublikowano

Popieram masz racje niepowinno sie pracowac z turem bez przeciwwagi ponieważ łatwo można uszkodzic przedni napęd i przednia oś.

My z ojcem w wekend planujemy jakąś stalowa skrzynie pospawać a do środka wsypac piach, planujemy około 1 tony żeby całość ważyła.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam może ci się przyda ci ten link bo ja sam mam case 856XL na pneumatyce:

http://www.bareco.com.au/files/filters/un10.htm

oleju do silnika wchodzi ok.8.5 do 9L ja jeżdżę teraz na oleju FALCO 15W/40 ale w tym roku mam go zalać TURNUSEM.

Wlew od płynu hydraulicznego jest z tyłu, dokładnie na górze za taką blachą co są zamocowane przewody hydrauliczne.

Dobrze nie pamiętam, ale wlałem około 12L HYDROL L-HV68 i go odpaliłem żeby go przepompował. Przejechałem się a po chwili zgasiłem i sprawdziłem na miarce, dopiero dolewałem resztę. Jak byś mógł to podeślij fotkę swojego case'a. Wlew od skrzyni biegów prawdopodobnie jest pod podłogą (na środku) i trzeba wycinać otwór żeby tam sie dostać,ale tego jeszcze nie sprawdzałem

Opublikowano

Dzięki za konkretną odpowiedz w wekend jak wrócę do domu to powymieniam w nim olej i filterki. Foty zrobie dopiero za tydzien bo niemam w tej chwili aparatu.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Kolego ARTUR05 mam pytanko jaki pług i inne maszyny nim ciągasz i na jakim biegu ja dopiero w wekend pierwszy test zrobie w agregacie 2,8m z wałkiem strunowym, narazie tylko turem pracowałem to powiem ci ze mocna bestia do tego potężny tur i komfortowa kabinka.

Zapomniałbym ile ci pali w orce itp.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam, co do agregata uprawowego 2.80m to on nawet nie będzie go czuł bo ja na wiosnę robiłem agregatem 3.2 aktywnym i robiłem na 2-ce szosowej przy obrotach od 1450 do 1650 bo więcej nie potrzebował bo miał wystarczającą moc przy tych obrotach. W zeszłym roku robiłem sąsiada agregatem ścierniskowym 3m unii bo on ma też case cvx130 i chciałem go sprawdzić. Nie wierzyli na wsi że on w ogóle go podniesie a co dopiero uciągnie. Jednak dawał radę, tylko chodził na początku 4-ką terenową to był zbyt wolny a moc była nie wykorzystana. Jak mu wrzuciłem 2 szosowę to szedł jak rakieta przy obrotach 1750 do 1950- dawałem mu tyle że miał włączony przedni napęnd bo miałem łyse opony z tyłu. W tym roku kupiłem nówki i zobaczę bez napędu jak on chodzi.Na zimę orałem 4x35cm też 2 szosową, a co do spalania to mu zalałem 75l ON i obrobiłem nim 6h przy pracach orkowych, agregacie i rozrzutniku i jeszcze zostało w zbiorniku trochę.

Jeszcze bym zapomniał w tym roku nakręce film jak nim robię w tym ścierniaku 3m po kukurydzy....

Opublikowano

Ja posiadam taki ciągnik.Maszyna super mocna i wygodna turbinka sobie ładnie gwiżdże niemiałem z nim większych problemów po za wymianą uchylanej szyby w drzwiach.Mój case robił kiedyś w sadzie w Holandii dlatego ma węższe opony i jest wogóle węższy od innych 856.Z którego roku jest ten twój Case ? bo mój z 83r :P pozdrawiam

Opublikowano

Mój jest z 88 roku a pierwsza rejestracja to 91.W sobotę robiłem przegląd i przeszedł bez problemu a wtym tygodniu go zarejestruje mam przetłumaczone dokumenty bo mój egzemplarz jest z Francji i nawet zrobiłem opinie rzeczoznawcy żeby nie jeżdzić 20 razy do wydziału komunikacji.Za tydzień dam foty to sobie obejrzysz a może nawet jakiś filmik nagram.

 

Pozdrawiam Łukasz.

Opublikowano

Niech chcę zakładać nowego wątku a więc pisze w tym potrzebuje informacji czy da się jakoś zmienić prędkość podnoszenia podnośnika bo wydaje mi się że wolno podnosi i denerwuje w polu jak dojerzdzasz do końca i trzeba podnieść, np: w C360 którego mam to szybciej podnosi???

 

Prosze o pomoc.

Opublikowano

Mój jest z 92r.a z tym podnoszeniem to podnosi chwilę wcześniej to zanim dojedziesz do końca to już podnie się,ja tak robię i jest oki. a poprzyczniaka nie zmienia się, nie jest przez to większy.

Opublikowano

Mam pomysł tylko niewiem dokładnie bo znalazłem taką długą śrubę obok tego żółtego pokrętła (pseudo EHR) służącego do zmiany sterowania podnoszenia podnośnika z kabiny na pokrętło na tylnym błotniku. W piątek pokęce tą śruba i napisze jaka jest różnica a za dotychczasowe wpisy bardzo dziękuję.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam drodzy forumowicze.

 

Potrzebuje kolejnej porady a mianowicie jakie jest urządzenie podgrzewające w moim Case 856 patrzyłem dziś na silnik ale nie widzę świec żarowych ani świecy płomieniowej???? ale coś tam musi być, bo na desce rozdzielczej jest lampka od podgrzewania ale na razie jej nie uruchomiłem bo jeszcze niedoszła do mnie instrukcja obsługi.

 

Wypatrzyłem taką gruszkę na gumowej rurze która dochodzi do turbiny a do tej gruszki idą jakieś dwa grube kabelki może to ale wolę zapytać kogoś kto ma taki ciągnik i ma sprawne podgrzewanie.

 

Bardzo proszę o pomoc.

Opublikowano

od filtra powietrza idzie taki gruby gumowy przewód do czegoś tam nad silnikiem (nie wiem jak to nazwać) i tam jest w środku taka spirala która się nagrzewa. to co napisałeś że dochodzą dwa kabelki grube.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v