Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

dzieki bardzo wszystkim za odpowiedzi. w sobote lub niedziele jedziemy po naped. efekt koncowy przedstawie napewno :P

 

P.S moze pytanie nienawiazyjace do tematu ale sie zawsze zastanawiam ile KM ma zetor 6748? bo moj wujek ma takiego i teraz jakbym miał naped to chciałbym wiedziec ktory jest silnijeszy. pozdrawiam

Opublikowano
7245 ma tyle samo koni co 7211 bo różni sie tylko przednim napędem!!! Mają 62,6 konia, podobno ale nie jestem tego pewien te które szły na zachó i skandynawie miały więcej koni ale nie wiem czym to jest spowodowane ani czy to prawda!

 

Jest to spowodowane innym pomiarem mocy takim "lajtowym". Porostu mierzą wedle innej normy jak np. Proxima 65 ma moc wedle normy ECE R24 - 61KM a wedle ISO TR 14396 - 65 KM, a Forterra 125 ECE R24 -120KM ISO - 130 KM.

 

Zetor 6748 jak pisze w czeskim prospekcie ma moc klasy 60-65 k

Opublikowano
sorki ale zadajesz głupie pytania, gdyby sobie nie radził to nie byłoby modelu 7245...

Nie wymądrzaj się! Do tematu zetor 7211 ma 66 km, 7245 tyle samo. Pozdrawiam Dołączenie przedniego napędu to napewno dobry wybór!

Opublikowano

Da sobie radę doskonale, masz do niego fajny pług - zobaczysz jak będzie szedł 4x4 na pewno się nie rozczarujesz :P

 

Zetor 7211 i 7245 mają po 62km

 

Kolego, dostajesz 10% za odkopanie tematu sprzed dwóch lat, postem o zerowej wartości merytrycznej.

Opublikowano

no to co że odkopał temat jezeli wiedział coś co wniesie do tematu to chyba dobrze a wracając miałem 7211 i według instrukcji i tabliczki miał 66km

Opublikowano (edytowane)

Gdzie w instrukcji jest napisane, że ma 66 km? :blink: Jedyne co tam było podane to siła uciągu czy coś takiego w kN

Tutaj sobie zobacz na łoryginalnym :) czeskim prospekcie dokładnie 46 kW co po przeliczeniu na kunie daje około 62,5 KM B)

t78516_72.jpg

Edytowane przez adikpl1
Opublikowano

zależy z którego roku masz traktor ja miałem z 1990 i na książce instrukcji była wlepka z fabryki i pisało ze silnik osiąga 49kw przy 2200 obrotach na minute co odpowiada ponad 66km na tabliczce znamieniowej też miałem napis 49kw.

Opublikowano

Witam. potrzebuje szybkiej a nawet natychmiastowej odpowiedzi. czy most przedni od zetora 6245 jest lzejszy i czyms sie rozni od mostu przedniego z zetora 7245. bo tak sie zasatnawiam na załozneniem do 7211 i znalzłem po dobrej cenie ale jest od 6245 i nie wiem czy bedzie pasował i czy on sie czym rozni. dziekuje za odp. pozdro

Ciężki most pasuje do zetorów serii 6045,6245,7045,7245,7745 a letki był montowany w 5245,5045 i inne starsze czyli silniki 3 a ciężki 4 silniki.Do tego zetora tylko ciężki

Opublikowano

Ja widziałem już kiedyś w Zetorze (tyle że sprowadzanym) most który określiłbym mianem superciężkiego :D -szkoda że zdjęć nie porobiłem :( .Co do mocy to wszystko ładnie pięknie-ale...wg. instrukcji moc na WOM to 43 kW,wg.testów 44,5 kW-w testach przyjmuje się że na WOM-ie traci się ok. 10 % w stosunku do mocy na silniku...

Opublikowano

Panowie podepnę się do tematu

mam Zetora 6245 z ciężkim przednim mostem chciałem wymienić w nim olej, jest śruba do spuszczania oleju jest i do sprawdzania stanu a nie widzę którędy miał bym ten nowy olej wlać wystarczy wykręcić górną śrubę z korpusu i w ten sposób wlać? jak możecie to podpowiedzcie oraz ile tego oleju tam wchodzi?

Opublikowano

lejek przegubowy lub zwykly z rurka, odkrecasz ta duzo srube z boku osi, u mnie ma jeszcze czerwony kolor, 

ile wchodzi-az zacznie wylewac sie przez kontrolke, chyba cos z 1,5 l tam wchodzi, jak ci sie leje to mozesz zastosowac miks ze smarem i nie trzeba simeringow wymieniac.

Opublikowano

koledzy mam jeszcze jedno pytanie w moim  Zetor 6245 cały czas sam się załącza przedni napęd jest to od samego sprowadzenia cały czas rączka opada więc i napęd się załącza nie wiem jak ta rączka powinna być zamontowana a może powinna być tam jakaś sprężyna która będzie trzymać tą rączkę aby się nie załączał jak by ktoś mógł napisać lub zrobić zdjęcie jak to powinno wyglądać będę bardzo wdzięczny za pomoc 

Opublikowano

Za późno napisałeś, nie będę szedł już fotek robić :D Jak by to wyjaśnić... Jest blokada. Patrząc pod kabiną przy przystawce masz taką blaszkę z dwoma wycięciami (takie E), a na dźwigni powinien być jakiś poprzeczny "ząbek" który powinien się zazębiać na górnym lub dolnym wycięciu w zależności czy masz napęd załączony czy nie. Chyba sprężyna jakaś tam też była co trzyma dźwignię aby się nie obróciła i wypadłą z zapadek. Może mało jasno napisałem ale zerkniesz pod kabinę to załapiesz o co chodzi :)

Opublikowano (edytowane)

ok wszystko jasne mam ten wybierak że opuszczam rączkę w dół lub w górę tylko chciałem zerknąć u kogoś jak to jest zamontowane jakaś sprężyna jak i gdzie jest założona bo u mnie to lata jak chce a raczej powinno być przykręcone, mam instrukcję montażu ale niestety nie mam tego pokazanego, wydaje się mi że ta rączka powinna chyba być przykręcona do podłogi aby nie latało, jak byś mógł kolego romek6340  zrobić zdjęcie to by było super mogę poczekać

 

Edytowane przez adamgaleon
Opublikowano

dzięki kolego za zdjęcie ale powiedz mi jeszcze ta sprężyna na zdjęciu ona trzyma tą rączkę? bo u mnie jest wszystko tak samo tylko nie mam żadnej sprężyny która by odbijała tą rączkę do góry

Opublikowano

Zdjęcie jak na złość coś się obróciło...

Ta sprężynka to dokładniej dociska ten wybierak w ten wcięciu aby nie wyskoczył. Ten płaskowniczek na dźwigni co trafia w te wcięcia jest przedłużony i do niego przyczepiona jest sprężyna. Wytwarza tak jakby siłę skręcającą i dociska wybierak

Opublikowano

to teraz już super wyjaśniłeś mi to właśnie, będę musiał dospawać jakieś ucho aby założyć tą sprężynę więc już wszystko wiem dzięki wielkie za pomoc teraz już naprawa pójdzie szybciej bez myślenia i kombinowania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ARTI2019
      Zetor 7745 rozłącza przedni napęd pod obciążeniem, i słychać pykanie jakby ktoś trytytką się bawił dodatkowo drży dźwignia załączania napędu, ktoś borykał sie z takim problemem ? dzieje się to losowo, czasami pod większym obciążeniem czasami pod mniejszym, czasami 2 hektary zrobi i nic a czasami nie da się pracować bo co chwilę pyka i rozłącza .... szukam rozwiązania
    • Przez mf390
      Witam,
      Stoję przed zakupem Zetora 7245 lub 7745, z tego co zauważyłem w 7745 jest blokada przedniego mostu a w 7245 nie ma, z zewnątrz obie osie wyglądają identycznie. Czy jest możliwość "dołożenia" takiej blokady w 7245?
    • Przez noid
      Witam.
      Jak odkręcić wał przedniego napędu od skrzyni biegów zetor 7245?
      Wyciekł cały olej. Potrzebuje szybkiej pomocy.
      Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez Erdien94
      Cześć wszystkim.Jak w temacie jaki olej wlać do tłumnika drgań 7245 ?Prosze o pomoc:)
    • Przez torq1906
      Witam, posiadam Zetora 7211 i zastanawiam się nad dołożeniem mu przedniego napędu, to że się da to zrobić za mniejsze czy większe pieniądze to jasne tylko nurtuje mnie kwestie formalno-prawne a mianowicie jak to zrobić w taki sposób, żeby wszystko było zgodnie z literą prawa, żeby bez stresu można było się przemieszczać po drogach publicznych?
      Na chłopski rozum wydaje mi się, że żeby dało się tak zrobić to trzeba zastosować most i części z modelu 7245, czy mam rację?
      Czy może przejdzie też na częściach od innych ciągników czy np. samochodów jak Robur czy inne wynalazki?
      Czy ktoś się orientuje ile taka przyjemność mogłaby kosztować robiona przez fachowca, z całą papierologią itp.? 
      Zaznaczam, że sprzedaż tego i kupno 7245 nie wchodzi w grę bo szansa, że znajdę go w takim stanie jak ten który posiadam jest jak trafienie w totka. 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v