Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

wydaje mi sie ze 385 wychodziły tez 6 cylindrowe wiec co to za problem dołozyc turbo i wzmocnic silnik tylko skrzynia jest niby od 120 KM aq nie od 160 KM i to moze zawiesc

Opublikowano

Problem leży po stronie finansowej, o ile dobrze pamiętam koszt montażu doładowania waha się w granicach 10 tyś. Oczywiście jeżeli chcemy mieć to zrobiony jak w silnikach fabrycznie wyposażonych w turbosprężarkę. Nie radzę rozwiązań połowicznych bo silnik szybko straci swoje właściwości.

Opublikowano
Problem leży po stronie finansowej, o ile dobrze pamiętam koszt montażu doładowania waha się w granicach 10 tyś. Oczywiście jeżeli chcemy mieć to zrobiony jak w silnikach fabrycznie wyposażonych w turbosprężarkę. Nie radzę rozwiązań połowicznych bo silnik szybko straci swoje właściwości.

 

zgadzam się bo niektórzy myślą że wystarczy dać 2000 na turbo i kolektory ale prawidłowo trzeba zmienić wał korbowy korbowody no i oczywiście tłoki, tuleje i pierścienie bo też się różnią jeszcze jest problem z chłodnicą to wszystko jest strasznie drogie

Opublikowano
sprawdzlem ale bylem tez na innych stronach i poodają inaczej.

Moc jednego konkretnego ciągnika można podać na kilkanaście sposobów, jest masa róznych norm określających sposoby pomiaru i zależnie od tego wartość może sie róznić kilka procent. Zresztą co to za różnica czy 385 ma 76KM czy 78KM jak i tak kilka już dawno zdechło... Wartości mocy maksymalnej trzeba traktować orientacyjnie, ważniejszy jest jej przebieg w całym zakresie obrotów.

Opublikowano

Witam wszystkich agrootowiczów!

Jako,że często siedze na allegro i w cenach sie troche orientuje to zaciekawiły mnie ceny właśnie ursusów 912. nie są to duże pieniądze i zastanawiam sie czy nie zamienić 360 na 912 i tu zwracam sie do was z proźbą o wasze opinie na temat tego właśnie traktora, nic o nim nie wiem i chciałbym sie zorientować czy warto to kupić czy raczej nie? piszczie jego wady i zalety

pozdrawiam czesio200:)

Opublikowano

jak masz możliwość to zmieniaj ciągnik może nie z najwyższej pułki ale na pewno lepszy od 60 z psuciem to jak to ursus ma swoje mocne i słabe strony jedną z najsłabszych jest hydraulika, która nie jest zbyt dopracowana ale z to ciągnik jest dość prosty w budowie i wszystkie naprawy można dokonać we własnym zakresie no i części są dostępne nie za drogie choć często kiepskiej jakości.

Opublikowano

no nie wiem czy bys dal rade zamienic 360 na 912. jak juz to na 902 albo 385. no chyba ze masz super "60" w stanie idealnym. a jesli chodzi o 912 jest to super ciagnik ale przy zakupie takiego ciagnika zwracaj zawsze uwage na to czy ma silnik nowego typu no i czy ma slilownik przy podnosniku albo chociaz mocowanie na ten silownik. bo takie mocowania sa drogie a zeby samemu zrobis to troche roboty bo musi byc to solidne. przydaje sie to do ciezkiego pluga agregatu itp. bez tego szybko wysiada pompa podnosnikowa. ja kupilem 912 z 89 roku i on tez wlasnie ma te mocowania, silnik nowego typu, sprawny zolw i rozszezona hydraulike(4 zlacza). w zimie dalem za niego 21 tys zl. jest to wersja exportowa(DE luxe)

Opublikowano

może nie w sensie dosłownym zamienić tylko sprzedać 60 dołożyć i kupić 912 a ma to wspomaganie?

komfort napewno lepszy jak 360 bo mocniejszy duża kabina no i cięższy więc chyba lepszy a 3skiby to by se leciutko leciał a większy pług to mi nie potrzebny bo za mało mam ha

Opublikowano

jest na pewno tylko sprawdź przy zakupie jak się skręca na mocno nagrzanym oleju bo w przypadku serwa często na zimno jest dobrze a jak się rozgrzeje to gorzej niż w 60, no i oczywiście czy nie ma wycieku z serwa, jeszcze radzę sprawdzić podnośnik jak działa z ciężkimi maszynami po nagrzaniu i czy przy podnoszeniu nie wyje zbytnio (efekt zaworu przelewowego i złego ustawienia cięgiełek między rączkami a roździelaczem)

Opublikowano

na tlumik nie patrz. ja mam w 912 silnik nowego typu i tlumik tez jest w masce. rozni sie tym ze stary typ ma ze strony tlumika pod kolektorem wydechowym takie dwie duze pokrywy a nowy typ w tym samym miejscu ma 4 male okragle pokrywki. no i rozni sie jescze tym ze pod miska olejowa ma jeszcze jakby taka druga, mniejsza miske i tam jest woda a w nowym tego nie ma. i jeszcze miarka oleju jest w innym miejscu(blizej pompy wtryskowej). a jesli chodzi o spalanie to nie wiem jak to jest. zapewne przy lekkich pracach nie spali duzo wiecej niz "60".

Opublikowano

Ja jak bym był na Twoim miejscu kupił bym 914 . Mam 912 i troche żałuje że bez przodu bo to nie ciagnik do pola do transportu wspaniały !!Odwoziłem nim buraki i odwoże rzepak i naprawde ale w orce na naszych górach z 4 nie daje sobie rady ......-

Opublikowano

ja sie przekonalem ze zawsze. kiedys mialem lyse opony przy 1224 i nawet z wlaczonym przednim napedem nie mogl uwlec pluga 5-skibowego(5*35 chyba cos takiego, nie pamietam) na 5 klasie ziemi i musialem w 4 skiby orac a jak kupilem nowe opony na tyl to ciagne nim plug Kvernelanda 4*51 i idzie leciutko nawet bez wlaczonego przodka na glinie (3 i 4 klasa ziemi). ja uwazam ze nawet jak ciagnik bedzie mial turbo i przedni naped to nie da rady robic na lysych oponach. teraz musze tylko kupic nowe oponki na przod ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez oMajsteRo
      Witam, mam problem z Ursusem 1204.
      Na ciepłym silniku powyżej 1500 obr. coś stuka w silniku.
      Silnik jest po remoncie.
      Zawory są dobrze ustawione.
      W załączniku film z pracy silnika.
      2222.mp4
    • Przez tomaszmab
      Witam wszystkich, kupiłem ciągnik rok temu . Poprzedni właściciel oszukał mnie i nie powiedział że ciągnik ma pęknięty tylny most przy okienku na napęd . Pęknięcie na dole , most pospawany , zaszpachlowany , sączy się olej bardzo powoli. Zbiłem szpachle jak szukałem wycieku to trafiłem na to. Wcześniej myślałem że to na łączeniu między skrzynia a mostem że  gdzieś uszczelka się podwinęła przy zakładaniu itp. A tu takie kwiatki wyszły . Ciągnik z turem. Tak ukrył wadę że wogle tego nie było widać , zaszpachlowane luks . W chłodne dni jak teraz to praktycznie nic nie leci . Co można z tym zrobić ? Wymianiac most ? Czy zakleić , zasmarować dwuskładnikiem i liczyć że nie będzie pękało dalej? Pęknięcie na 15 cm .. 





    • Przez rolnikgospodarny95
      Mam stara deskę rozdzielcza i chcę założyć gnizdo zapalniczki w jakim miejscu usytuować żeby nie zawadzała?
    • Przez Adam20000
      Dzień dobry 
      Planuję pomalować swojego ursusa 1201.Jaką polecacie farbę na blachy kolor żółty. Chciałbym aby malowanie pasowało jak najbardziej do oryginału. Ursus  jest z roku 1981.
    • Przez derxyyy
      1.Dzień dorby mam pytanie zna ktoś na internecie lub wie jakie siedzenie polecić do 1000zł do ursusa 914 mogą być linki? 2. Oraz mam pytanie podesłał by ktoś na je zamocować jak zrobić całe mocowanie lub gdzie można także kupić z góry za odpowiedzi będę wdzięczny. 3. Wie ktoś gdzie można kupić Płyte/Podstawę siedzenia do ursusa 914 z pasującym siedzeniem ?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v