Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mateusz_320    0

Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Mechanik ma go i sprawdza , a ty oczekujesz lepszej podpowiedzi od tych , którzy słyszą tylko Twój opis ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz_320    0

Mechanik ma go ale jeszcze nie sprawdzał a ja sie chciałem tylko zapytac co może byc przyczyna czy wtryski za duzo ustawione?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    30

Ciśnienie w wtryskach masz prawidłowe,tak jak pisze kolega kitowiak być może jest źle ustawiony początek wtrysku,sprawdź jeszcze kompresje bo może jest już słaba.

A kto Ci ustawiał wtryski?Końcówki zostały  zgrane ze znakami na korpusie wtryskiwacza?bo jak ostatnio byłem ustawiać wtryski do 60-tki,to facet przyszedł z końcówkami bez znaków,to facet co ustawia wtryski go pogonił,powiedział,że tego nie można ustawić i jest słabe zawirowanie w komorze spalania.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz_320    0

Wtrysków nie ustwaialiśmy wogóle ciagnik mam pół roku i wtryski sa nie ruszane do wczoraj od jego kupna. Wlasnie chciałem sie zapytac jakia powinna byc kompresja na tłoku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

To raczej nie ten trójgarowiec , ale kto wie ?B|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    30

Jak będziesz miał trochę niższe ciśnienie na cylindrach,to nie będzie tam jakiejś  tragedii.

Możesz wsadzić jeszcze uszczelki 1,2 mm jeżeli masz 1.5 mm wtedy zwiększy się trochę ciśnienie sprężania,ale najpierw zrób to co się wcześniej pisało.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    515
Te kolory co podałeś mówią inna usterkę, dlatego ze niebieski to pewnie jak odpalisz go na zimnym to tak jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Kitkowiak nie trzymaj ludzi w napięciu . Mów!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No @kitkowiak , kiedy można liczyć na odpowiedź co do tej usterki ? Kasy chcesz czy jak ? :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    30

Najpierw posprawdzaj to co się prędzej pisało czyli początek wtrysku,ciśnienie spręzania jak to nie pomoże to będziemy myśleć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    515
Co ja jasnowidzem jestem, sprawdź kąt wtrysku a następnie sprężanie i odpowiedz tutaj,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No wybacz , ale tak napisałeś jakbyś znał odpowiedź . No i chyba nie tylko ja tak myślałem B|.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WojtekWawszczak
      Witam. Mam prośbę. Może mi ktos dokładnie wytłumaczyć obsługę zetora 5211 chodzi mi gdzie znajduje bagnet do sprawdzania poziomu oleju w silniku, gdzie jest zbiorniczek na płyn do spryskiwaczy, jakie ma hamulce, zapalanie świateł pozycyjnych, drogowych, mijania, kierunków, schemat skrzyni biegów 
    • Przez unnahmed
      posiadam ciągnik z  silnikiem zetor 5211, mam rówież orginalny stary który lepszy ??
    • Przez Mateusz_320
      Witam. Panowie mam problem w swoim zetorze. Założyłem niedawno wspomaganie orbitrol. Przy jeździe 25-30km ciągnik z maszyną na tyle goni tańczy po drodze. Dodam że os remontowana żadnych luzow nigdzie. Da się skasować gdzieś luz lub coś żeby nie gonił tańczył. Kolumna wyrzucona. Proszę o pomoc. Dodam ma oś miękka i ma 50 kg tylko obciążenia. 
    • Przez marcinl43
      witam, mam pewien problem. Przy włączaniu WOM słychać zgrzyt taki. można to zlikwidować? . Druga sprawa jak zatrzymać wałek bo naciskam sprzęgło i się nie zatrzymuje ?
    • Przez NABUCH
      Witam . Potrzebuję porady odnośnie kontroli wskaźnika temperatury w zetorze 5211. W ciągniku po krótkim czasie dochodzi do wzrostu temperatury do 120stC.  Realnie temperatura jest niższa. Dodatkowo dla pewności wyjęty został termostat. Zwierałem przewód czujnika do masy i wskazówka idzie do 120 St czyli maks wskaźnika.  Wygląda że zegar reaguje poprawnie.  Na wsuwce  od czujnika po przekręceniu kluczyka jest 5.4V . Czujnik pomierzyłem przy temperaturze ok 30 st i miał 230ohmów . Ktoś może podpowiedzieć czy taka wartość napięcia i rezystancji  jest poprawna   . Czujnik był niedawno wymieniany .  Podejrzewam czujnik  chociaż niedawno był zmieniony  .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj