Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mateusz_320    0

Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    3265

Mechanik ma go i sprawdza , a ty oczekujesz lepszej podpowiedzi od tych , którzy słyszą tylko Twój opis ?


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz_320    0

Mechanik ma go ale jeszcze nie sprawdzał a ja sie chciałem tylko zapytac co może byc przyczyna czy wtryski za duzo ustawione?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawelec1997    7

Ciśnienie w wtryskach masz prawidłowe,tak jak pisze kolega kitowiak być może jest źle ustawiony początek wtrysku,sprawdź jeszcze kompresje bo może jest już słaba.

A kto Ci ustawiał wtryski?Końcówki zostały  zgrane ze znakami na korpusie wtryskiwacza?bo jak ostatnio byłem ustawiać wtryski do 60-tki,to facet przyszedł z końcówkami bez znaków,to facet co ustawia wtryski go pogonił,powiedział,że tego nie można ustawić i jest słabe zawirowanie w komorze spalania.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz_320    0

Wtrysków nie ustwaialiśmy wogóle ciagnik mam pół roku i wtryski sa nie ruszane do wczoraj od jego kupna. Wlasnie chciałem sie zapytac jakia powinna byc kompresja na tłoku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    7

Jak będziesz miał trochę niższe ciśnienie na cylindrach,to nie będzie tam jakiejś  tragedii.

Możesz wsadzić jeszcze uszczelki 1,2 mm jeżeli masz 1.5 mm wtedy zwiększy się trochę ciśnienie sprężania,ale najpierw zrób to co się wcześniej pisało.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    375
Te kolory co podałeś mówią inna usterkę, dlatego ze niebieski to pewnie jak odpalisz go na zimnym to tak jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    3265

No @kitkowiak , kiedy można liczyć na odpowiedź co do tej usterki ? Kasy chcesz czy jak ? :ph34r:

  • Haha 1

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    7

Najpierw posprawdzaj to co się prędzej pisało czyli początek wtrysku,ciśnienie spręzania jak to nie pomoże to będziemy myśleć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    3265

No wybacz , ale tak napisałeś jakbyś znał odpowiedź . No i chyba nie tylko ja tak myślałem B|.


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez grzechqp
      mam pytanie czym różnią sie te 2 ciągniki i jeszcze 1 który lepiej sie nadaje na ciągnik poocniczy zetor 5211 czy mf 255(u3512)
    • Przez adas157
      Witam mam takie pytanko zastanawiam sie na kupnem landini 8550 za 30tys rok 88 jak sie taki ciagnik sprawuje czy czesci sa drogie ogolnie czy w kabinie jest cicho napedy jak tam sa zalanczane przyciskiem czy mechanicznie czy jest tam jakas elktronika w tym ciagniku
    • Przez malolat
      Cześć,
       
      Poszukuję ciągnika na gospodarstwo 12ha mam urususa c-330 i przydalby się nowy, mam plug 5-skibowy, skiby sa normalne tzn takie jak np. u 2 skibowki do ciapaka. Mam przyczepę 12 ton i c330 juz nie daję rady.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez utek
      Witam! Przymierzam się do przekładki silnika w 60-siątce, gdyż obecny niestety jest w tragicznym stanie. Docelowo miałby to być silnik z zetora 5211, wiadomo 3 cylindrowy. Czy ktoś z was może posiada c360 w takiej konfiguracji, ewentualnie orientuje się jakie przeszkody stoją na drodze takiej modyfikacji.
       
      Pierwszy zauważalny problem to obudowa rozrządu i przednia belka. Ci którzy przekładali silniki z 7211 pisali o wymianie obudowy na tą z c360. A co w przypadku gdy obudowa w zetorze jest bez wspomagania? Pasuje wtedy, czy również trzeba przekładać?
       
       
      Kwestie kosmetyczne, jak krótsza maska odkładam na razie na dalszy plan.
       
       
      Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam.
    • Przez ROBERTINHO
      Witam.
      Chce pomalować zetora 5211 i mam takie pytanie.
      Ile litrów farby musze mieć żeby go całego pomalować?
      Ile farby czerwonej, ile czarno-zielonej, ile kości słoniowej na felgi i ile białej na dach?
      Prosze o pilne odpowiedzi.
×