Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałbym się zapytać użytkowników tego silnika, czy te silniki w transporcie są takie mulowate? Delikatna górka i trzeba redukować. Nawet na pusto nie idzie jakoś super. MTZ 82 przy moim.to szatan ale z pługiem to daje radę nie czuć że ciężko itd tylko w tym transporcie ciężko

Opublikowano

Nie wiem w jakim ciągniku masz ten silnik Deutza i z jaką skrzynią biegów współpracuje ale prawda jest taka,że orzesz czy inne prace polowe wykonujesz na niskich przełożeniach a transport już na wysokich i mocy może brakować. To dość częsta przypadłość ciągników ze skrzynią 40 km/godzinę.

  • Like 1
Opublikowano

Jeśli ten problem występuje tylko w transporcie a w pracach polowych Twój GT daje radę to znaczy,że silnik jest OK i w transporcie słabnie za sprawą przekładni. Prawdę mówiąc seria GT nie była tworzona do transportu a do specjalistycznych prac polowych i komunalnych a transport to tylko przejazdy ciągnika z maszynami.

Opublikowano

Ja mam to samo w perkinsie w mf 390. Z plugiem 4x 30 idzie bez problemu, z ciezarem rusza itp ale zapnij mu 6 ton to steka, przy 10 tonach pod lekkie wzniesienie redukcja gdzie zetor 7211 sie rozpedza caly czas..... u mnie glowica do roboty bo gniazda wypalone.

Opublikowano

Ja co prawda mam DX6.10 z silnikiem F6L912 ale również podobne odczucia w transporcie. Jak pierwszy raz jechałem to aż się zdziwiłem że musiałem redukować aż do trójki (ciężar 16-18 ton z przyczepami), co prawda górka dość duża ale w MTZ z (ciężarem 12ton) do 8 biegu wydawało się mniej zauważalne (9 tka w mtz pod górkę to już oddzielny temat ;-) ). Też myślę że to wina po części szybkiej skrzyni bo w orce 4x45cm powoli dawał radę a im szybciej to łatwiej schodzi z obrotów i trzeba redukować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kamilekw1221
      witam. Jaki polecacie olej do silnika John Deere i o jakich parametrach, oraz ile go wchodzi do silnika. I jakim olejem zalać przednie zwolnice i jak to zrobić bezproblemowo oraz ile go tam wchodzi? Proszę o pomoc ;)
    • Przez panmino
      Podczas pracy na pełnym gazie i dużym obciążeniu silnik furkocze, praca jest nierówna, ale są to "nierówności" o dużym natężeniu i na obrotomierzu tego nie widać. Wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem drożność przewodów paliwowych. Co to może być?
    • Przez Darknes2243
      Planuje remont silnika, ale nie wiem co konkretnie się dzieje mojemu władziowi. Otóż w trakcie wiosennego rozruchu, wyszło na jaw, że stracił całkowicie moc. A po dodaniu gazu, coś zaczęło stukać w silniku, i zaczął się grzać. Ktoś może mi doradzić co może być powodem? 
    • Przez Michal5
      Jakom prasę rolującą wybrać do Ursusa C330M żeby sobie dawał w miarę radę z nią i czy jest do niego sens kupować prasę rolującom prasa kostkująca odpada 
    • Przez szwagier84
      Witam W przyszłości planuje zakup wyżej wymienionego ciągnika oczywiście używanego. Proszę użytkowników którzy takowy ciągnik posiadają o opinię na jego temat. Plusy minusy najczęstsze usterki koszty serwisowania. Dziękuję i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v