Skocz do zawartości
repek92

Pytanie do użytkowników silnika F4L913

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
repek92    0

Witam. Chciałbym się zapytać użytkowników tego silnika, czy te silniki w transporcie są takie mulowate? Delikatna górka i trzeba redukować. Nawet na pusto nie idzie jakoś super. MTZ 82 przy moim.to szatan ale z pługiem to daje radę nie czuć że ciężko itd tylko w tym transporcie ciężko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1203

Nie wiem w jakim ciągniku masz ten silnik Deutza i z jaką skrzynią biegów współpracuje ale prawda jest taka,że orzesz czy inne prace polowe wykonujesz na niskich przełożeniach a transport już na wysokich i mocy może brakować. To dość częsta przypadłość ciągników ze skrzynią 40 km/godzinę.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
repek92    0

Mam to w fendzie 380 GT. Kurcze dziwne żeby aż tak mu brakowało MTZ mocowo podobnie ale lepiej idzie w transporcie wiem że jest lżejszy. Ale różnica spora. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

extrabyk    1203

Jeśli ten problem występuje tylko w transporcie a w pracach polowych Twój GT daje radę to znaczy,że silnik jest OK i w transporcie słabnie za sprawą przekładni. Prawdę mówiąc seria GT nie była tworzona do transportu a do specjalistycznych prac polowych i komunalnych a transport to tylko przejazdy ciągnika z maszynami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    88

Ja mam to samo w perkinsie w mf 390. Z plugiem 4x 30 idzie bez problemu, z ciezarem rusza itp ale zapnij mu 6 ton to steka, przy 10 tonach pod lekkie wzniesienie redukcja gdzie zetor 7211 sie rozpedza caly czas..... u mnie glowica do roboty bo gniazda wypalone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4997

Kolega @extrabyk ma rację - to wina przekładni 40km/h, wprawdzie są 10% oszczędności w spalaniu, ale kosztem mocy.

  • Like 1
  • Thanks 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris94    23

Ja co prawda mam DX6.10 z silnikiem F6L912 ale również podobne odczucia w transporcie. Jak pierwszy raz jechałem to aż się zdziwiłem że musiałem redukować aż do trójki (ciężar 16-18 ton z przyczepami), co prawda górka dość duża ale w MTZ z (ciężarem 12ton) do 8 biegu wydawało się mniej zauważalne (9 tka w mtz pod górkę to już oddzielny temat ;-) ). Też myślę że to wina po części szybkiej skrzyni bo w orce 4x45cm powoli dawał radę a im szybciej to łatwiej schodzi z obrotów i trzeba redukować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MAHU
      Witam. Posiadam duży problem z tym ciągnikiem. Ten ciagnik to pomyłka.
       
      Pomyłką jest to że ten ciągnik ma niby fabrycznie 101 KM a w polu na klasie ziemi od II-IIIb z pługiem zagonowym cztero skibowym ten ciągnik ledwie dawał radę, mało tego by było to na hektar wypalił 28 litrów. No a o awaryjności to nie będę pisał bo za długo by mi to zajeło. Jedna wielka duża pomyłka !!!!!!!!
    • Przez faofar
      Witam mam takie pytanko na jak długo podłancza sie kabel do podgrzewanie bloku??W instrukcji tego nie znalazłem.
      .Ciągnik ma 1000mth ,niby skandynaw a od -5 jest juz problem .Aku ma rok czasu wiec nowy.
    • Przez piterq1991
      Witam!
       
      Panowie potrzebuje numer katalogowy uszczelniacza silnika znajdującego się przy pompie paliwa. Dokładnie to ten na wałku poniżej pompy wtryskowej. Dokładnie zaznaczony strzałką na obrazku. Pod tą obudową. Bardzo mi się leje tam olej a jutro zamawiam części do silnika.
      Proszę o pomoc.
       
      Pozdrawiam
      Piotr
    • Przez winkelried
      Panowie, proszę użytkowników jak i osoby mające wiedzę w temacie o opinie, informacje. Mianowicie planuje zakup ciągnika 115 - 130 km. Mam na oku Valmet / Valtra 8150 Mega. Napiszcie proszę jak z awaryjnością, jak z silnikiem, przede wszystkim skrzynią bo tutaj spotkałem się z negatywnymi opiniami, oraz ogólnie co o nim sądzicie. 
      specyfikacja ciągnika który zanlazłem: 2001 rok, 6300 mth, pochodzenie: Niemcy, pracował w żwirowni.
      Wiem, że temat Valmet seria 8xxx był już jednak nie ma tam zbyt wiele informacji.
       
    • Przez xxxMarcin3
      Witam. Czy ktoś z was jest może uzytkownikiem tego modelu . Prosze o opinie . I Czy byście  ją polecili . 
×