Skocz do zawartości
News
repek92

Pytanie do użytkowników silnika F4L913

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
repek92    0

Witam. Chciałbym się zapytać użytkowników tego silnika, czy te silniki w transporcie są takie mulowate? Delikatna górka i trzeba redukować. Nawet na pusto nie idzie jakoś super. MTZ 82 przy moim.to szatan ale z pługiem to daje radę nie czuć że ciężko itd tylko w tym transporcie ciężko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    2157

Nie wiem w jakim ciągniku masz ten silnik Deutza i z jaką skrzynią biegów współpracuje ale prawda jest taka,że orzesz czy inne prace polowe wykonujesz na niskich przełożeniach a transport już na wysokich i mocy może brakować. To dość częsta przypadłość ciągników ze skrzynią 40 km/godzinę.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
repek92    0

Mam to w fendzie 380 GT. Kurcze dziwne żeby aż tak mu brakowało MTZ mocowo podobnie ale lepiej idzie w transporcie wiem że jest lżejszy. Ale różnica spora. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

extrabyk    2157

Jeśli ten problem występuje tylko w transporcie a w pracach polowych Twój GT daje radę to znaczy,że silnik jest OK i w transporcie słabnie za sprawą przekładni. Prawdę mówiąc seria GT nie była tworzona do transportu a do specjalistycznych prac polowych i komunalnych a transport to tylko przejazdy ciągnika z maszynami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    135

Ja mam to samo w perkinsie w mf 390. Z plugiem 4x 30 idzie bez problemu, z ciezarem rusza itp ale zapnij mu 6 ton to steka, przy 10 tonach pod lekkie wzniesienie redukcja gdzie zetor 7211 sie rozpedza caly czas..... u mnie glowica do roboty bo gniazda wypalone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Kolega @extrabyk ma rację - to wina przekładni 40km/h, wprawdzie są 10% oszczędności w spalaniu, ale kosztem mocy.

  • Like 1
  • Thanks 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris94    23

Ja co prawda mam DX6.10 z silnikiem F6L912 ale również podobne odczucia w transporcie. Jak pierwszy raz jechałem to aż się zdziwiłem że musiałem redukować aż do trójki (ciężar 16-18 ton z przyczepami), co prawda górka dość duża ale w MTZ z (ciężarem 12ton) do 8 biegu wydawało się mniej zauważalne (9 tka w mtz pod górkę to już oddzielny temat ;-) ). Też myślę że to wina po części szybkiej skrzyni bo w orce 4x45cm powoli dawał radę a im szybciej to łatwiej schodzi z obrotów i trzeba redukować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jelonek6620
      John deere 2266 . Podczas koszenia  zawiesza się wyświetlacz obrotów silnika ,młocarni i wiatru.wyświetlacz nie reaguje na zaden przycisk,Po zgaszeniu silnika i ponownym włączeniu zapłonu wyświetlacz nic nie wskazuje i wszystkie parametry się kasują  . Po wprowadzeniu od nowa wszystkich parametrów i odpaleniu wszystko dziła  przez około godzine (różnie czasami dłużej) i problem powraca. Miał ktoś taki przypadek , lub ktoś wie co może być przyczyną. Proszę o pomoc bo żniwa  w trakcie 
    • Przez Axd529
      Witam, Ciągnik jest po kapitalnym remoncie silnika,ma przepracowane 15mth na biegu jałowym,na obrotach silnika od 800 do 2000. Ostatnio trochę jeździłem. Chciałbym się dowiedzieć czy mogę już jechać kultowatorować pole,czy jeszcze za wcześnie? Kultowator to unia grudziądz szer2.1m
    • Przez Johnnn
      Witam, gdzie w ciągniku International case 744 mógłby się znajdować numer silnika? Z mojej wiedzy wynika, że ten model może mieć jeden z dwóch typów silnika: albo d206 albo d239. Gdzie znaleźć ten numer? 
      Na bloku znalazłem jedynie numer 04 24 C, podobno może być też pod głowicą ale niczego nie zauważyłem.
      Czy ktoś ma jakiś pomysł? 
    • Przez rollo29
      Prośba do szczęśliwych posiadaczy prasy John deere 346 lub podobny model 3...Zerwał mi się główny łańcuch napędowy przy wałku ,i moje pytanie ile on liczy ogniw ,czy konieczne (napewno tak)jest ustawienie" zapłonu".😱😱😱😱😱😰😰
    • Przez rollo29
      Prośba do szczęśliwych posiadaczy prasy John deere 346 lub podobny model 3...Zerwał mi się główny łańcuch napędowy przy wałku ,i moje pytanie ile on liczy ogniw ,czy konieczne (napewno tak)jest ustawienie" zapłonu".😱😱😱😱😱😰😰
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.