Skocz do zawartości
repek92

Pytanie do użytkowników silnika F4L913

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
repek92    0

Witam. Chciałbym się zapytać użytkowników tego silnika, czy te silniki w transporcie są takie mulowate? Delikatna górka i trzeba redukować. Nawet na pusto nie idzie jakoś super. MTZ 82 przy moim.to szatan ale z pługiem to daje radę nie czuć że ciężko itd tylko w tym transporcie ciężko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1476

Nie wiem w jakim ciągniku masz ten silnik Deutza i z jaką skrzynią biegów współpracuje ale prawda jest taka,że orzesz czy inne prace polowe wykonujesz na niskich przełożeniach a transport już na wysokich i mocy może brakować. To dość częsta przypadłość ciągników ze skrzynią 40 km/godzinę.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
repek92    0

Mam to w fendzie 380 GT. Kurcze dziwne żeby aż tak mu brakowało MTZ mocowo podobnie ale lepiej idzie w transporcie wiem że jest lżejszy. Ale różnica spora. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

extrabyk    1476

Jeśli ten problem występuje tylko w transporcie a w pracach polowych Twój GT daje radę to znaczy,że silnik jest OK i w transporcie słabnie za sprawą przekładni. Prawdę mówiąc seria GT nie była tworzona do transportu a do specjalistycznych prac polowych i komunalnych a transport to tylko przejazdy ciągnika z maszynami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    103

Ja mam to samo w perkinsie w mf 390. Z plugiem 4x 30 idzie bez problemu, z ciezarem rusza itp ale zapnij mu 6 ton to steka, przy 10 tonach pod lekkie wzniesienie redukcja gdzie zetor 7211 sie rozpedza caly czas..... u mnie glowica do roboty bo gniazda wypalone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5001

Kolega @extrabyk ma rację - to wina przekładni 40km/h, wprawdzie są 10% oszczędności w spalaniu, ale kosztem mocy.

  • Like 1
  • Thanks 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris94    23

Ja co prawda mam DX6.10 z silnikiem F6L912 ale również podobne odczucia w transporcie. Jak pierwszy raz jechałem to aż się zdziwiłem że musiałem redukować aż do trójki (ciężar 16-18 ton z przyczepami), co prawda górka dość duża ale w MTZ z (ciężarem 12ton) do 8 biegu wydawało się mniej zauważalne (9 tka w mtz pod górkę to już oddzielny temat ;-) ). Też myślę że to wina po części szybkiej skrzyni bo w orce 4x45cm powoli dawał radę a im szybciej to łatwiej schodzi z obrotów i trzeba redukować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez cugiel
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie grzałki silnika.Chodzi mi głównie oto gdzie się ją montuje w tym modelu?
      Prosiłbym o jakieś zdjęcie.
    • Przez mateo105
      witam wszystkich mam zamiar kupic prase taka jak w opisie i mam pytanie czy ten wlasnie model prasy posiada  zamki na komorze bo boje sie ze baz zamkow wlasnie bedzie otwierala sie klapa.
    • Przez Sebastian1221
      Witam. Mianowicie mam pytanie w sprawie ciągnika PRONAR 1221A są jakieś lepsze taśmy walka WOM NIZ ORYGINALNE
       
    • Przez kamiljaro
      Witam, case 5150 1996r. skrzynia powershitf polbiegi zmieniane w dźwigni zmiany biegów licznik ten najbardziej cyfrowy.
      Licznik wskazuje mi na  wolnych obrotach 280 a przy maksymalnych obrotach około 600. Orientuje sie ktoś jak mogę to przestawić lub co może to powodować 
    • Przez kamiljaro
      Witam, case 5150 1996r. skrzynia powershitf polbiegi zmieniane w dźwigni zmiany biegów licznik ten najbardziej cyfrowy.
      Licznik wskazuje mi na  wolnych obrotach 280 a przy maksymalnych obrotach około 600. Orientuje sie ktoś jak mogę to przestawić lub co może to powodować 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.