repek92

Pytanie do użytkowników silnika F4L913

Polecane posty

repek92    0

Witam. Chciałbym się zapytać użytkowników tego silnika, czy te silniki w transporcie są takie mulowate? Delikatna górka i trzeba redukować. Nawet na pusto nie idzie jakoś super. MTZ 82 przy moim.to szatan ale z pługiem to daje radę nie czuć że ciężko itd tylko w tym transporcie ciężko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5579

Nie wiem w jakim ciągniku masz ten silnik Deutza i z jaką skrzynią biegów współpracuje ale prawda jest taka,że orzesz czy inne prace polowe wykonujesz na niskich przełożeniach a transport już na wysokich i mocy może brakować. To dość częsta przypadłość ciągników ze skrzynią 40 km/godzinę.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
repek92    0

Mam to w fendzie 380 GT. Kurcze dziwne żeby aż tak mu brakowało MTZ mocowo podobnie ale lepiej idzie w transporcie wiem że jest lżejszy. Ale różnica spora. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

extrabyk    5579

Jeśli ten problem występuje tylko w transporcie a w pracach polowych Twój GT daje radę to znaczy,że silnik jest OK i w transporcie słabnie za sprawą przekładni. Prawdę mówiąc seria GT nie była tworzona do transportu a do specjalistycznych prac polowych i komunalnych a transport to tylko przejazdy ciągnika z maszynami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    446

Ja mam to samo w perkinsie w mf 390. Z plugiem 4x 30 idzie bez problemu, z ciezarem rusza itp ale zapnij mu 6 ton to steka, przy 10 tonach pod lekkie wzniesienie redukcja gdzie zetor 7211 sie rozpedza caly czas..... u mnie glowica do roboty bo gniazda wypalone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5011

Kolega @extrabyk ma rację - to wina przekładni 40km/h, wprawdzie są 10% oszczędności w spalaniu, ale kosztem mocy.

  • Like 1
  • Thanks 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris94    23

Ja co prawda mam DX6.10 z silnikiem F6L912 ale również podobne odczucia w transporcie. Jak pierwszy raz jechałem to aż się zdziwiłem że musiałem redukować aż do trójki (ciężar 16-18 ton z przyczepami), co prawda górka dość duża ale w MTZ z (ciężarem 12ton) do 8 biegu wydawało się mniej zauważalne (9 tka w mtz pod górkę to już oddzielny temat ;-) ). Też myślę że to wina po części szybkiej skrzyni bo w orce 4x45cm powoli dawał radę a im szybciej to łatwiej schodzi z obrotów i trzeba redukować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez darsonspire
      Chcial bym sie cos dowiedziec o tej seri, mnie interesuje model 610 ale z mila checia zapoznam sie z opinniami na temat ogolnie tej seri 600. Jakie spalanie, awaryjnosc elektroniki i mechaniki jakie opcje warto dobrać przy zamowieniu i wogole poznam kazda opinnie posiadaczy. Dodam ze malo mnie interesuja teksty typu szwagra brat ma sasiada  ktorego kuzyn ma takiego i jest zadowolony lub nie
    • Przez Bocian6230
      Mam pytanie odnośnie dofinansowania np. młody rolnik. Ja kończyłem technikum mechanizacji rolnictwa i wiem, że bez problemu mogę składać wniosek o młodego rolnika ,na prowadzenie itp , a kolega chodzi do zakładu doskonalenia zawodowego na kierunek rolnik , poszedł tam od razu po gimnazjum , on też po takiej szkole może starać się o dofinansowanie? Będzie miał takie same kwalifikacje jak po technikum czy zawodówce rolniczej? 😀
    • Przez Kryszpol
      Chciałbym się dowiedzieć gdzie mogę kupić osłonę na silnik do ursusa sześcio cylindrowego lub może ktoś posiada taką na sprzedaż 
    • Przez daniel20v
      Witam. Mam parę pytań odnośnie podnośnika w moim IHC.
       
      Interesuje mnie ta dźwignia od tempa podnoszenia (prawa górna), domyślam się że chodzi o to że odpowiada ona za szybkość podnoszenia, u mnie niestety nie ma reakcji na nią (czy odpowiada za coś innego a ja błędnie podejrzewam ?)
       
      Dwa to problem z podnoszeniem. Są dwie dźwignie, pierwsza od strony błotnika to poziom opadania / podnoszenia drugą to natomiast standardowa dźwignia od podnośnika do ustalenia  uniesienia wysokości ramion . Problem w tym że u mnie ona nie zostaje w wymaganym położeniu , a zawsze opada maxa (stąd ta blaszka tam dokręcona by się trzymał na górze ).
      Pytanie teraz co mogło ulec uszkodzeniu że ona się nie zatrzymuje w wymaganej pozycji ? 
       
      Na chwilę obecną by mieć wymagana pozycję podnośnika postanowiłem te dwie dźwignie połączyć i tak oto dwoma dźwigniami steruje na raz w wachlarzu od skrajnie dolnego poziomu do maxymalnie uniesionego . Pytanie tylko czy tak może być ? Czy nic się nie zepsuje w dźwigni która ustala ograniczenie odpadania i unoszenia gdy będę nią cały czas robił ?
       

    • Przez daktobik123
      Witam szanowne grono. Panowie Ursus c-360 wyszła mi korba bokiem myślałem o zakupie silnika po regeneracji ale wpadł mi w ręce silnik Perkinsa z agregatu wojskowego . Mam pytanie czy w miejsce orginalnego silnika mozna wlożyc silnik 3p ? czy bedzie on pasował na mocowania ? Czytałem że pomiędzy skrzynią a silnikiem trzeba włożyć jakiś dystans. może ktoś z Was robił taki przeszczep i podzielił by się informacjami na ten temat.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj