Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam tyle ile powinno byc miedzy min a max na bagnecie, a simering jak oststnio wkładałem to wziołem za silikon, oczywiście pierścień zewnętrzny :) co styka się z obudową bo myślałem że może tam puszcza bokiem ale nic :)

Opublikowano

Ja jak w case robiłem przedni napęd to też było 10 szerokości i jeszcze luz był w gnieździe więc wziełem jeden 7mm i drugi 5mm. Musi być taka szerokość niech ci zamówi a nie pier.... że nie ma (teraz wszystko jest). Jest u mnie taki sklep co mówią że nie ma, a pojdade do innego i mi zamówią

Opublikowano

gniazdo jak się nie myle ma głębokość 15mm potem jest gniazdo łożyska, siedzi tam łożysko a przed tym łożyskiem od strony simeringa jest jeszcze seger i nie powiem czy on lekko chowa się w to gniazdo simeringa czy nie jak tak to napewno minimalnie

Opublikowano

Roki212 jeżeli dobrze rozumiem to Ty mówisz o przodzie skrzyni czyli tam gdzie jest sprzęgło bo co niektorzy to mówią o tyle gdzie wychodzi wałek WOMu. więc jeśli tak to za mało łożysk wymieniłeś bo idzie wałek I stopnia jedno łożysko w kole zamachowym a drugie w skrzyni dostęp po zdjęciu górnego dekla i koła jakiegoś inaczej się nie da a Ty wymieniłeś 2 łożyska od II stopnia tylko

Opublikowano

Tak tam gdzie jest sprzegło o tym mowa!

łożysko od wałka I stopnia pod pokrywą jest ok, a jeśli miało by luz to ciekło by z drugiego simeringa między dwoma wałkami, a tak wycieka tylko z obudowy spod freza II stopnia, a łozysko w kole zamachowym wymieniałem rok temu jak sprzęgło robiłem.

Opublikowano

witam

Panowie mam ppytanie  nie mama dużego pojęcia o mchanizacji  ursusa c 330  a wiec kilka dni temu podczas prac polwych   kranik od chłodnicy się odkręcił nie wiem jak to możliwe było a ze pracowałem od rana zauważyłem kilka godzin później nie wiem w którym czsie kranik popuścił   oczywiście nie było chłodzenia i olej się zagrzał wsilnuku gdyż  spod uszczelki i z miarki para się pokazała oczywiście dolałem wody czy jakies groźne następstwa tej sytułacji mogą nastopic  dodam ze jak tylko zauważyłem pare ciągnik wyłaczyłe czy mogły jakies uszczelki się popsuc w silniku i jak zauwazyc podczas kolejnych prac czy z silnikiem jest wszystko wporzadku  pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez szymi198710
      Witam, mam problem z same Explorer 80 pierwszej serii. Dziś kosiłem rotacyjna i otworzyła się z zatrzasku po czym przekaźnik się przyblokował... Wtedy przestała działać hydraulika. Podnośnik wspomaganie wyjście na tura... W ogóle nie słychać by pompa chodziła... Wie ktoś co.moglo się stać? Ciągnik rocznik 1986.
    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez felmag
      Witam.Jaki olej i ile do sprzęgła VTK-290 TD?




    • Przez lllllkl
      Witam właśnie robię remont sprzęgła i wymieniłem już dwa simeringi od strony pokrywy wału silnika i od strony skrzyni interesuje mnie wymiana uszczelniacza pomiędzy wałka sprzegła a wałka wom jak go się wymienia ? Wymienia się go bez ich zdejmowania czy trzeba zdjąć te wałki żeby wymienić ten simering mały. Noi jeszcze jedna sprawa mam luz na tym wałki i co muszę zrobić żeby go wyjąć wystarczy odkręcić tylko te 3 śrubki czy muszę coś rozpinać w skrzyni bardzo proszę o pomoc

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v