Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problem z moją forterrą, dokładnie nie nabija mi motogodzin oraz nie pokazuje obrotów silnika, alternator jest dobry bo taki sam jest w majorze i sobie podmieniłem oraz sprawdziłem. W forterze dodatkowo zamiast trzymać ładowania na poziomie ~14V trzyma na  poziomie ~12V . Czy ktoś sie z tym spotkał a jak tak to dzie szukać usterki? :)

Opublikowano

Pasek jest napięty oraz alternator jest sprawny (podstawy wiem gdzie szukać, tutaj jest jakis grubszy problem:/) , bardziej mnie się wydaje coś w elektryce tylko nie wiem gdzie dokładnie szukać.  

Opublikowano
9 godzin temu, ZYLA napisał:

Nie przyglądałem się, ale czy regulator jest wbudowany w alternator? Kontrolka ładowania się świeci? I czy gaśnie wogóle?  

Dodam ze ciągnik odpalony, kontrolka ładowania i stop świeci się.   Założyłem ten alternator do mogę drugiego zetora i alternator jest sprawny działa jak powinien w drugim ciągniku, a w tym mam takie coś.

22809827_1097122550422838_1339161198_n.jpg

Opublikowano

miałem coś takiego bo przetarł się cienki przewód przy alternatorze , na początku nie było widać bo był w osłonce gdy pociągnąłem kabel do dopiero zobaczyłem

sprawdź kable od altka

Opublikowano
23 godziny temu, ksys napisał:

miałem coś takiego bo przetarł się cienki przewód przy alternatorze , na początku nie było widać bo był w osłonce gdy pociągnąłem kabel do dopiero zobaczyłem

sprawdź kable od altka

Dzieki za podpowiedz sprawdze instalacje dzisiaj, kabel wzbudzający czy od obrotomierza jakby był przecięty to jak wiem to efekty są takie same na zegarach, jak to tylko taka błahostka to dobrze :D  chodz ciezko dać wiare ze w tych osłonach kabel by sie przytarł :P

 

Opublikowano

Kolega miał racje przytarł sie kabel ale pod kabiną, ale nie od zbudzenia ani od obrotomierza, tylko przy kostce ale gdzie leci dalej to nie mam pojęcia  bym musiał budę podrywać, a nie uśmiechało mnie sie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v