Skocz do zawartości

Polecane posty

dawid1983    1

Witam mam taki problem na zalaczonym zaplonie po wcisnueciu hamulca i nacisnieciu zguzika napedu nie rozlancza mi go sprawdzilem ze na elektrozaworze nie dochodzi mi napiecie pomimo ze kontrolka zgasla

Edytowano przez dawid1983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    28

Sprawdz w czasie jazdy czy napięcie do elektrozaworu dochodzi, bo na postoju nawet gdy napęd wyłączysz kontrolka zgaśnie to napęd jest załączony, dopiero gdy ruszysz to napęd rozłącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawid1983    1

ok dzisiaj wszystko sprawdzilem tak jak koledzy opisali  i co sie okazalo wylacznik od napedu nie dawal impulsu zalozylem nowy i napiecie w czasie jazdy idzie na elektrozawor 


tylko mam wrazenie jak by naped byl zalaczony ten wal od skrzyni co idzie do napedu to sie kreci w czasie jazdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

W czasie jazdy jak go włączysz to powinien przyspieszyć lekko bez szarpnięcia, jak rozłączysz w czasie jazdy to powinieneś poczuć lekkie szarpnięcie. To samo jak rozpędzisz się do chyba od 5 -14km/h i naciśniesz hamulec powinieneś poczuć jak Ci "spina" napęd, a później rozłącza. Wystarczy trochę posłuchać. No a jak nie potrafisz tego to bierz linę, jedź i przypnij się do drzewa. Będziesz wiedział czy ciągnie :D Albo pług po samą ramę :D


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    302

jak ruszy na maksa skręconych to będzie widział jak zagrzebują gdy ciągnie albo zostaną tylko popchnięte i ciągnik zacznie zdychać gdy nie ciągnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez Scoti
      Witam mam problem ze skrzynia a mianowicie rozbierałem dekiel skrzyni bo troche ciekł uszczelniłem i złożyłem jak odpaliłem to biegi na zakresie B były na odwrót a na A dobrze czyli jak włączałem bieg do przodu na B to jechał do tyłu a jak R to do przodu co mogłem źle złożyć ? prosze o szybką pomoc dzieki
    • Przez ogrodniczek39
      Witam Forumowiczów ,
      Czy ktoś może pomóc i podać sprawdzony kontakt gdzie mogę zakupić nowy wałek atakujący do przedniego napędu dla Ciągnika 3115 ?
      Są ogłoszenia na internecie ale nie chcę wydawać pieniędzy na marne . 
      Awaria była w ubiegłym roku , lecz postanowiliśmy zregenerować wałek . Ciągnik przepracował może 10 Ha i problem nadal wystąpił .   
       




    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
    • Przez Rider
      Witam, po uruchomieniu ciągnika miga kontrolka WOM, wałek się nie uruchamia, półbiegi nie działają, napęd, blokada też. Hydraulika i podnośnik działa normalnie.
      Naciskając pedał sprzęgła normalnie zaświeca się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni  (po uruchomieniu normalnie gaśnie) oraz kontrolki żółw/zając te od półbiegów - rozumiem ze zasilanie Autotronic jest. 
      Na uruchomionym silniku wałkiem da się kręcić
      Monitor na słupku nie działa
      Gasząc silnik kontrolka WOM gaśnie.
      Oporność na czujniku WOM (z tłu przy siłowniku ) oraz na pompie olejowej (przy filtrze hydr.) ok 450 Ohm - wg instrukcji ok, kręcąc ręką wom-em wartość się zmienia więc przypuszczam, że te czujniki są ok.
      Podpinając zasilanie bezpośrednio z akumulatora do cewki WOM - wałek startuje, do cewki hamulca WOM - hamulec blokuje wałek.
      Wersja komputera - Autotronic II
      Pytanie co może być przyczyną migającej kontrolki WOM?
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.