Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

są kalemitki na układzie na górze i na dole i tak jak hamulce 

Dzięki za podpowiedzi, udało się odpowietrzyć i działa.

Ale oczywiście pojawił się kolejny problem, nie da się odpalić z kluczyka :(

Opublikowano

Do większość ciągników SDF idzie ATF nie dot,  były stare modele z busterem to szedł zielony płyn, ale w chwili obecnje tylko czerwony ATF.

Podstawowa sprawa lej ten kolor co był zalany fabrycznie.

 

Dnia 22.09.2017 o 19:25, Folenka napisał:

Dzięki za podpowiedzi, udało się odpowietrzyć i działa.

Ale oczywiście pojawił się kolejny problem, nie da się odpalić z kluczyka :(

Kolego sprawdź czujnik luzu dźwigni biegów, w modelach Agrotron k to on często blokował zapłon.

Opublikowano

Koledzy mam problem. okazało się że wyciągając wysprzęglik odczepił się "czop" z kapturkiem i spadł wewnątrz, wiec wyciągnąłem sam korpus z tłoczkiem  przekonany ze to tyle i ze czop jest przymocowany po drugiej stronie (moje pierwsze podejście do sprzęgła i  słabe dojście ze względu na mocowanie ładowacza wiec nie było jak zaglądać do wewnątrz). dziś wszystko poskładałem i zabrałem się za odpowietrzanie, ale widzę ze za dużo płynu "wchodzi" wiec wyciągam wysprzeglik... a tam brak tłoczka i płyn leje się do środka!! odkreciłem mocowanie ładowacza zaglądam do  środka i jest "czop" z kapturkiem.. udało się wyciągnąć ale tłoczka ani sladu

I teraz pytanie do speców : 

1. Czy jest jakakolwiek możliwość zajrzeć pod kolo zamachowe ( super tajny dekielek lub cokolwiek ) bez rozpoławiania

2. Czy jeżeli nie ma tajnego dekielka to czy  bezwarunkowo rozpoławiać czy np będzie sobie gdzieś tam leżał tłoczek na dnie i nie powinien narobić szkody?

wiem ze sytuacja jest średnia i ze np mogłem sprawdzić na necie jak wygląda wysprzeglik ale teraz to już nie robi różnicy i  może macie jakiś pomysł co zrobić. 

Z góry dziękuje  i czekam na podpowiedzi co zrobić

PS ciągnik to Same Explorer 70  88'

Opublikowano

Skoro musze go rozpoławiać to podpowiedz Kolego piotrbm_211320 na co zwrócić uwagę ( co prz tej okazji wymienić lub sprawdzić) z samym sprzegłem nie bylo do tej pory problemu, zabrałęm sie za to bo pod konec jesieni jak wcisnąłem i trzymałem to po chwili bylo slychać tarcie. wiec pomyślałęm pewnie pompka albo wysprzeglik przepuszcza ( nie było ubytku płyn) tylko pytanie czy faktycznie tu lezał  problem. 

 

dzieki za pomoc i podpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez semos
      Tak jak w temacie kupię ciągnik Lamborghini Lampo lub jego odpowiednik Same Roller powyżej 2007r. Interesują mnie tylko oferty krajowe najlepiej od pierwszego właściciela. Kontakt: 508-228-452; lub adres e-mail: semos@wp.pl
    • Przez NorbertKolk
      Witam . Poszukuję informacji technicznych do skrzyni w która wyposażone są ciągniki same titan lamborghini  deutz fahr itd . Wiem że montowane były tam te same skrzynie a jedynie różniły się wyposażeniem i sterowaniem . Taką samą skrzynię mam w Renault 180.94 i niestety brak ludzi do pomocy aby ją reaktywować . Zbieram wszystkie informacje aby wiedzieć jak ta skrzynia działa jakie musi mieć wartości itd . Większość użytkowników  Ciągników renault ze skrzynią multishift 3 zakresy 9 przełożeń ,sprzedają te ciagniki ze względu na fakt iż nie mogą nigdzie uzyskać pomocy i rzetelnych informacji aby te skrzynie naprawić . Bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc gdyż nie chodzi tu tylko o mój problem lecz  o to aby te ciągniki również u innych wróciły do żywych .Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź 
    • Przez damiex90
      Witam, ostatnio ułamała mi się taka dźwigienka przy rewersie w ciągniku same explorer. Pytanie brzmi jak to coś na zdjęciu może się nazywać albo jakiś numer katalogowy..
      1.xps
    • Przez Patrykxd
      Witam ostatnio wymieniałem pompki hamulcowe w Deutz Fahr DX90 bo starych nie dało się zregenerować i przy wkręcaniu czujnika STOP ukręcił się gwint i pękła obudowa wkoło tego gwintu i moje pytanie jest takie czy da się to czymś zakleić żeby wytrzymało to ciśnienie. Myślałem nad tym spawaniem na zimno tym klejem czy zda to egzamin? Zdecydowałem się na tańszy zamiennik bo oryginał cena kosmos.
    • Przez Rafał11
      W moim Same nie da się wrzucić rewersu do przodu do tyłu wchodzi lekko a to przodu się nie da dokładnie jest tak tak samo z wajchą co się zmienia zakres biegów. Czym to może być spowodowane??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v