News
Folenka

Same Explorer 80 -Płyn i odpowietrzanie pompy sprzęgła

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Folenka    3

Jak w temacie, proszę o podpowiedź jak odpowietrzyć układ po wymianie pompy sprzęgła? Same Explorer 80, 87 rocznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

są kalemitki na układzie na górze i na dole i tak jak hamulce 


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Folenka    3

są kalemitki na układzie na górze i na dole i tak jak hamulce 

Dzięki za podpowiedzi, udało się odpowietrzyć i działa.

Ale oczywiście pojawił się kolejny problem, nie da się odpalić z kluczyka :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Brandon    0

zamiast zakładać nowy temat zapytam tutaj: 

Jaki płyn zastosowałeś, oryginalny czy jakis DOT?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czeladnik84    0

Do większość ciągników SDF idzie ATF nie dot,  były stare modele z busterem to szedł zielony płyn, ale w chwili obecnje tylko czerwony ATF.

Podstawowa sprawa lej ten kolor co był zalany fabrycznie.

 

Dnia 22.09.2017 o 19:25, Folenka napisał:

Dzięki za podpowiedzi, udało się odpowietrzyć i działa.

Ale oczywiście pojawił się kolejny problem, nie da się odpalić z kluczyka :(

Kolego sprawdź czujnik luzu dźwigni biegów, w modelach Agrotron k to on często blokował zapłon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dextron 2 to co we wspomaganiach i układach zawieszenia w samochodach


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brandon    0

Koledzy mam problem. okazało się że wyciągając wysprzęglik odczepił się "czop" z kapturkiem i spadł wewnątrz, wiec wyciągnąłem sam korpus z tłoczkiem  przekonany ze to tyle i ze czop jest przymocowany po drugiej stronie (moje pierwsze podejście do sprzęgła i  słabe dojście ze względu na mocowanie ładowacza wiec nie było jak zaglądać do wewnątrz). dziś wszystko poskładałem i zabrałem się za odpowietrzanie, ale widzę ze za dużo płynu "wchodzi" wiec wyciągam wysprzeglik... a tam brak tłoczka i płyn leje się do środka!! odkreciłem mocowanie ładowacza zaglądam do  środka i jest "czop" z kapturkiem.. udało się wyciągnąć ale tłoczka ani sladu

I teraz pytanie do speców : 

1. Czy jest jakakolwiek możliwość zajrzeć pod kolo zamachowe ( super tajny dekielek lub cokolwiek ) bez rozpoławiania

2. Czy jeżeli nie ma tajnego dekielka to czy  bezwarunkowo rozpoławiać czy np będzie sobie gdzieś tam leżał tłoczek na dnie i nie powinien narobić szkody?

wiem ze sytuacja jest średnia i ze np mogłem sprawdzić na necie jak wygląda wysprzeglik ale teraz to już nie robi różnicy i  może macie jakiś pomysł co zrobić. 

Z góry dziękuje  i czekam na podpowiedzi co zrobić

PS ciągnik to Same Explorer 70  88'

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rozpołowić :)


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brandon    0

Skoro musze go rozpoławiać to podpowiedz Kolego piotrbm_211320 na co zwrócić uwagę ( co prz tej okazji wymienić lub sprawdzić) z samym sprzegłem nie bylo do tej pory problemu, zabrałęm sie za to bo pod konec jesieni jak wcisnąłem i trzymałem to po chwili bylo slychać tarcie. wiec pomyślałęm pewnie pompka albo wysprzeglik przepuszcza ( nie było ubytku płyn) tylko pytanie czy faktycznie tu lezał  problem. 

 

dzieki za pomoc i podpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdź stan tarczy, łożyska, docisku, uszczelnienia wałka


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukaszzablotni
      Dzisiaj podczas orki w moim  John deere 6320 wyrzuciło a raczej wyrzucalo płyn chłodniczy z korka przelewowego zaczęło to drastycznie przybywać , podejrzewam że to uszczelka pod głowica, wytworzyło ciśnienie i zamiast do obiegu wszystko wracalo do zbiornika wyrownawczego. Dało się też zaraz przed awarią zauważyć delikatny spadek mocy. Czekam na waszą pomoc czy to to czy szukać winny gdzie indziej, nie wiem czy przykładowo jakiś termostat czy coś się mogło zablokować i to mogło też być przyczyną. 
      Dodam jeszcze że nie sprawdzałem jeszcze stanu oleju czekam aż ostygnie będę widział czy się podniósł wtedy będzie oczywiste co jest przyczyną 
      Dodam jeszcze że sprawdzałem stan oleju jest Oki. A płyn który dostał się do zwiorniczka utrzymuje się na poziomie ponad max. Jak się nagrzeje sytulacja się powtarza.
    • Przez jaguarboja
      Witam mam problem z moim same czasem wyskakuje mi błąd 065 nie mogę dojść co to może być a z rubinem się nic nie dzieje z góry dzięki za odpowiedź i Jeszcze jedno problem 2 jaką jest przyczyną szarpania przy zmianie biegów? Filtry i olej nowy 

    • Przez Damianson
      Witam zakładam temat ponieważ nie znalazłem nic na temat pompki zasilającej w renault . Otóż kupiłem ciagnik z awaria układu paliwowego ,i tu zaczyna się kłopot iż znalazłem kłopot w pomoce zasilającej ze nie podaje paliwa . W serwisie zamówiłem pompkę podałem numer VIN,rok,model i typ silnika i przyszła ta pompka to zdjęcie na  na dole natomiast po wymontowanie mam taką pompkę 

       Czy to są takie same pompki i bez różnicy która zamontować można?
    • Przez Tomson402
      Witam ostatnio kupiłem we Francji Lamborghini 180 . Ciągnik kupiłem z wyciekiem między skrzynią a silnikiem . Ciągnik wjechał o własnych siłach . Ciągnik w Polsce juz nie zjechał sam bo olej sie wylał cały . Teraz moje pytanie gdzie sie wlewa olej do przekładni . Bo jeden jest wlew w zwolnicy z tyłu po lewej stronie na imbus z miarką . Ale w instrukcji pisze ze są dwa wlewy oleju i teraz moje pytanie gdzie jest drugi wlew oleju ? Jeszcze świeci mi błąd silnika 240 i skrzyni błąd 254 . I potrzebuje elektryka który by mi to zrobił kto mi polecicie ? I proszę o waszą opinie o tym sprzęcie . 
    • Przez Adi118
      Mam problem z hamulcami z moim aresem  556. Jakiś miesiąc temu wymieniłem płyn hamulcowy lhm i odpowietrzyłem układ, wszystko było ok. Ostatnio padła mi pompa hydrauliczna która została wymieniona i po tej naprawie zniknęły mi hamulce. W zbiorniczu na płyn hamulcowy też jest pusto. Co się mogło stać istnieje możliwość ze płyn hamulcowy dostał się do skrzyni?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.