Skocz do zawartości
News
Folenka

Same Explorer 80 -Płyn i odpowietrzanie pompy sprzęgła

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Folenka    3

Jak w temacie, proszę o podpowiedź jak odpowietrzyć układ po wymianie pompy sprzęgła? Same Explorer 80, 87 rocznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

są kalemitki na układzie na górze i na dole i tak jak hamulce 


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Folenka    3

są kalemitki na układzie na górze i na dole i tak jak hamulce 

Dzięki za podpowiedzi, udało się odpowietrzyć i działa.

Ale oczywiście pojawił się kolejny problem, nie da się odpalić z kluczyka :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Brandon    0

zamiast zakładać nowy temat zapytam tutaj: 

Jaki płyn zastosowałeś, oryginalny czy jakis DOT?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czeladnik84    0

Do większość ciągników SDF idzie ATF nie dot,  były stare modele z busterem to szedł zielony płyn, ale w chwili obecnje tylko czerwony ATF.

Podstawowa sprawa lej ten kolor co był zalany fabrycznie.

 

Dnia 22.09.2017 o 19:25, Folenka napisał:

Dzięki za podpowiedzi, udało się odpowietrzyć i działa.

Ale oczywiście pojawił się kolejny problem, nie da się odpalić z kluczyka :(

Kolego sprawdź czujnik luzu dźwigni biegów, w modelach Agrotron k to on często blokował zapłon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brandon    0

czyli w zasadzie to samo co idzie do wspomagania do VW? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dextron 2 to co we wspomaganiach i układach zawieszenia w samochodach


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brandon    0

Koledzy mam problem. okazało się że wyciągając wysprzęglik odczepił się "czop" z kapturkiem i spadł wewnątrz, wiec wyciągnąłem sam korpus z tłoczkiem  przekonany ze to tyle i ze czop jest przymocowany po drugiej stronie (moje pierwsze podejście do sprzęgła i  słabe dojście ze względu na mocowanie ładowacza wiec nie było jak zaglądać do wewnątrz). dziś wszystko poskładałem i zabrałem się za odpowietrzanie, ale widzę ze za dużo płynu "wchodzi" wiec wyciągam wysprzeglik... a tam brak tłoczka i płyn leje się do środka!! odkreciłem mocowanie ładowacza zaglądam do  środka i jest "czop" z kapturkiem.. udało się wyciągnąć ale tłoczka ani sladu

I teraz pytanie do speców : 

1. Czy jest jakakolwiek możliwość zajrzeć pod kolo zamachowe ( super tajny dekielek lub cokolwiek ) bez rozpoławiania

2. Czy jeżeli nie ma tajnego dekielka to czy  bezwarunkowo rozpoławiać czy np będzie sobie gdzieś tam leżał tłoczek na dnie i nie powinien narobić szkody?

wiem ze sytuacja jest średnia i ze np mogłem sprawdzić na necie jak wygląda wysprzeglik ale teraz to już nie robi różnicy i  może macie jakiś pomysł co zrobić. 

Z góry dziękuje  i czekam na podpowiedzi co zrobić

PS ciągnik to Same Explorer 70  88'

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rozpołowić :)


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brandon    0

Skoro musze go rozpoławiać to podpowiedz Kolego piotrbm_211320 na co zwrócić uwagę ( co prz tej okazji wymienić lub sprawdzić) z samym sprzegłem nie bylo do tej pory problemu, zabrałęm sie za to bo pod konec jesieni jak wcisnąłem i trzymałem to po chwili bylo slychać tarcie. wiec pomyślałęm pewnie pompka albo wysprzeglik przepuszcza ( nie było ubytku płyn) tylko pytanie czy faktycznie tu lezał  problem. 

 

dzieki za pomoc i podpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdź stan tarczy, łożyska, docisku, uszczelnienia wałka


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamillo123
      Witam,
      Czy ktoś z Was posiada informację jak podpiąć linkę obrotów młocarni w kombajnie Massey Ferguson 507, ponieważ mam zerwaną. Pytam się ponieważ zakupiłem ten kombajn a nie wiem, jak należy ją podpiąć od strony młocarni, nie od obrotomierza. Drugie pytanie to odpowietrzenie lewego hamulca, jak go odpowietrzyć, z prawym nie miałem problemu natomiast z lewym mam.
    • Przez mmaarrcciinn
      Sprzedam maskę do ciągnika Lamborghini Lampo/ Same Roller
    • Przez antonio8
      Mam problem z odpowietrzeniem hamulców w Aresie 656. Cala sytuacja zaczela sie w momencie gdy podczepilem nowa przyczepe z hamulcami hydraulicznymi. Ciagnik i przyczepa hamuja tylko zdarza sie sytuacja ze raz na jakis czas poprostu hamulec nie zadziala. Wydaje mi sie ze wina lezy w odpowietrzeniu. Jeden mechanik mowil ze odpowietrza sie na pracujacym silniku i nie wciska sie hamulcow tylko luzuje odpowietrzniki. I ostatnio pojawil sie tez problem z olejem hydraulicznym bo zapalila sie kontrolka od temperatury oleju hydraulicznego. wydaje mi sie dziwna sytucja bo zapalila gdy ciagnalem pusta przyczepe. Przy pracach z plugiem czy agregatem uprawowo-siewnym nie palila sie wczesniej. Olej wymieniany w w tamtym roku czyli zrobione jakies 200mtg. Moze wina lezy w czujniku.
    • Przez RybbA1999
      Witam,mam problem otóż po wymianie tarcz i oringów na tłokach hamulcowych nie podaje oleju na pompki hamulcowe czytałem że przyczyną tego może być zapowietrzona pompa więc moje pytanie brzmi w którym miejscu się ją odpowietrza? 

    • Przez krystal1
      witam mam zamiar kupić pług obracamy do Silvera 90 z 2001r , lepiej kupić 3 czy 3 +1 ziemią bez pagórków 3 4 klasa takie coś znalazłem  https://www.olx.pl/oferta/plug-gregoire-besson-3-1-overemu-kverneland-kuhn-master-hauard-CID757-IDtB0t1.html 
      https://www.olx.pl/oferta/plug-obrotowy-4-skibowy-ibis-l-3-1-CID757-IDswVPn.html
      https://www.olx.pl/oferta/plug-kverneland-li-plugi-obrotowy-CID757-IDweNfF.html
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.