Skocz do zawartości
News
Folenka

Same Explorer 80 -Płyn i odpowietrzanie pompy sprzęgła

Polecane posty

Folenka    3

Jak w temacie, proszę o podpowiedź jak odpowietrzyć układ po wymianie pompy sprzęgła? Same Explorer 80, 87 rocznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

są kalemitki na układzie na górze i na dole i tak jak hamulce 


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Folenka    3

są kalemitki na układzie na górze i na dole i tak jak hamulce 

Dzięki za podpowiedzi, udało się odpowietrzyć i działa.

Ale oczywiście pojawił się kolejny problem, nie da się odpalić z kluczyka :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Brandon    0

zamiast zakładać nowy temat zapytam tutaj: 

Jaki płyn zastosowałeś, oryginalny czy jakis DOT?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czeladnik84    0

Do większość ciągników SDF idzie ATF nie dot,  były stare modele z busterem to szedł zielony płyn, ale w chwili obecnje tylko czerwony ATF.

Podstawowa sprawa lej ten kolor co był zalany fabrycznie.

 

Dnia 22.09.2017 o 19:25, Folenka napisał:

Dzięki za podpowiedzi, udało się odpowietrzyć i działa.

Ale oczywiście pojawił się kolejny problem, nie da się odpalić z kluczyka :(

Kolego sprawdź czujnik luzu dźwigni biegów, w modelach Agrotron k to on często blokował zapłon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dextron 2 to co we wspomaganiach i układach zawieszenia w samochodach


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brandon    0

Koledzy mam problem. okazało się że wyciągając wysprzęglik odczepił się "czop" z kapturkiem i spadł wewnątrz, wiec wyciągnąłem sam korpus z tłoczkiem  przekonany ze to tyle i ze czop jest przymocowany po drugiej stronie (moje pierwsze podejście do sprzęgła i  słabe dojście ze względu na mocowanie ładowacza wiec nie było jak zaglądać do wewnątrz). dziś wszystko poskładałem i zabrałem się za odpowietrzanie, ale widzę ze za dużo płynu "wchodzi" wiec wyciągam wysprzeglik... a tam brak tłoczka i płyn leje się do środka!! odkreciłem mocowanie ładowacza zaglądam do  środka i jest "czop" z kapturkiem.. udało się wyciągnąć ale tłoczka ani sladu

I teraz pytanie do speców : 

1. Czy jest jakakolwiek możliwość zajrzeć pod kolo zamachowe ( super tajny dekielek lub cokolwiek ) bez rozpoławiania

2. Czy jeżeli nie ma tajnego dekielka to czy  bezwarunkowo rozpoławiać czy np będzie sobie gdzieś tam leżał tłoczek na dnie i nie powinien narobić szkody?

wiem ze sytuacja jest średnia i ze np mogłem sprawdzić na necie jak wygląda wysprzeglik ale teraz to już nie robi różnicy i  może macie jakiś pomysł co zrobić. 

Z góry dziękuje  i czekam na podpowiedzi co zrobić

PS ciągnik to Same Explorer 70  88'

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rozpołowić :)


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brandon    0

Skoro musze go rozpoławiać to podpowiedz Kolego piotrbm_211320 na co zwrócić uwagę ( co prz tej okazji wymienić lub sprawdzić) z samym sprzegłem nie bylo do tej pory problemu, zabrałęm sie za to bo pod konec jesieni jak wcisnąłem i trzymałem to po chwili bylo slychać tarcie. wiec pomyślałęm pewnie pompka albo wysprzeglik przepuszcza ( nie było ubytku płyn) tylko pytanie czy faktycznie tu lezał  problem. 

 

dzieki za pomoc i podpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdź stan tarczy, łożyska, docisku, uszczelnienia wałka


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Andre8989
      Witam. Jak w temacie nie działa  mi czujnik załączenia womu napięcie jakie dochodzi do czujnika to 4V sam czujnik jest sprawny powinno być chyba 12V ale nie mam schematu
    • Przez JasiekAgriculture
      Witam. Niewie może ktoś gdzie mógł bym znalesc instrukcję napraw do explorera 60 (1988)r. 
    • Przez dziad2009
      Witam mam pyt co to za kontrolka niżej na zdjęciu Same titan 160 z 1993r .Po dłuższym przytrzymaniu sprzęgła wyłącza mi biegi i muszę odpalać na nowo. kontolka zapaliła się po wycieku oleju ze skrzyni pękł mi wąż od hydropaku olej uzupełniłem ale bład jest dalej ,czy ktoś ma pojęcie o co chodzi i czy ta kontrolka ma związek z tymi biegami dodam że na automacie jeżdzi i do tyłu i do przodu.Prosze o pomoc bo trochę mnie to martwi .  traktor mam od pazdziernika i jak na razie nic sie nie działo .

    • Przez lukus
      Witam mam taki problem że z rozdzielacza podnośnika z dzwigienki ciekł olej, tak wiec wyciągnąłem rozdzielacz i wysłałem do firmy która sie tym zajmuje. Kiedy go dostałem od razu go wsadzilem i wszystko działa i nie cieknie. jest tylko jedna wada i nie wiem jak to usunąc bo kiedy dodaje sie prawie na maxa gazu to ramiona sie same unoszą aż do samej góry, ale wystarczy ze ktoś stanie na nich i nie mają siły sie unieść. Tak sie zrobiło po regeneracji rozdzielacza. Zadzwoniłem do tej firmy a oni powiedzieli że odpływ jest zatkany. Później go wyciągnełem wszystko posprawdzałem i wszystko było w porządku. Więc rozebrałem rozdzilacz bo myślałem ze co się tam stało ale wszystko było ok. W tym momencie nie wiem co mam robić a bardzo mnie to denerwuje i dodam jeszcze że po regeneracji wyje jeszcze pompa hydrauliczna.
    • Przez Andre8989
      Witam! Mam problem z podnośnikiem w same explorer 90 2001r. wolno podnosi ramiona niezależnie od obrotów opadają normalnie, podczas podnoszenia silnik bardzo ciężko pracuje. Same ma rozdzielacz od hydrauliki zewnętrznej na zewnątrz i z niego wchodzi przewód do plecaka. Miał może ktoś podobny problem? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.