Skocz do zawartości
marcin14-90

Długość wału napędowego

Polecane posty

marcin14-90    0

Witam jestem w trakcie zakładania przedniego napędu do 902 i nie wiem jaki wał mam kupić. Oś mam od szóstki z długim atakiem, mierzyłem tak na szybko i mi wyszło ok.108-109cm czy dostanę taki wał i jak bardzo się rozsuwa? Widziałem różne długości ale takiej nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    233

Raz widziałem taką 914  z  napędem od 6 ale to było fabryczne. Raczej nie dostaniesz takiego wału. 

Masz dwie opcję, założyć przystawkę od 914,  lub przerobić wał skrucić od 1224 ale musisz to zrobić  w zakładzie gdzie go wyważą, albo wyważyć go po przerubce.

W Wałbrzychu  to robią,  dokładnie w  Jedlinie, minaczej  pęknie.

 

Ja jeździłem na napędzie z 914 w 1224 i przedłużonym wałem i wszystko było dobrze z póki górki  nie wybiłem na luz i rozpędziłem się może do ponad 30 km/h i wał urwał się rozwalając przy okazji filtr oleju w drobny mak , olej cały wylał się na drogę, do domu dojechałem spalając żółwia. Więc nie zbyt tanio mi wyszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    233

Żeby szybciej jechał. Czesto tak robię ale teraz do 55   km się rozpędzam  i nie Ursusami już.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez drogerhas
      Witam mam wielki dylemat na temat wyboru ciągnika. Posiadam gospodarstwo o pow. 15ha i zajmuję się hodowlą bydła mlecznego i w tej chwili mam 3 ciągniki: Ursus c-330, Ursus c-360 i Ursus c-385, który złożony z Ursusa i Zetora trochę tego i trochę tego taki już po prostu kupiłem. I właśnie z tym c-385 mam problem, posiada on przedni napęd, elektryka sprawna, 87km, 2 wyjścia hydrauliczne i  reszta standardowo, nie jest on w najgorszym stanie z zewnątrz bo pomalowany i w kabinie nie jest najgorzej. I właśnie chcę się jego pozbyć, bo kupiłem go od handlarza i to był mój bardzo wielki błąd. Handlarz zrobił go tak aby tylko go sprzedać: pomalował bez podkładu, silnik w nie najlepszym stanie(wiem że dużo nie wytrzyma), hydraulika się psuje, pompa paliwa do wymiany. Choć mam go od wielu lat dopiero teraz pomyślałem  o tym tylko zastanawiam się co lepiej? Sprzedać go i kupić inny za podobne pieniądze czy też do poczciwej sześćdziesiątki wstawić przedni napęd i wspomaganie? Dodam też że sześćdziesiątka ma swoje podzespoły w bardzo dobrym stanie oprócz hydrauliki ale to się zrobi. C-360 robiłem do tej pory większość prac polowych c-385 tylko orałem, kultywatorowałem i belowałem. Jakbym wstawił przedni napęd te obowiązki przejęłaby 360, dodam też że mam podłączonego do niej tura zwykłego dwusekcyjnego i w przyszłości planuję zakup nie za dużego pługa 3 obrotowy. I co Panowie zrobiliby na moim miejscu? Sprzedać ursusa c-385 i kupić jakiś z napędem 4x4 o podobnej kwocie(więcj niż 24 000 nie wyciągnę w takim stanie) czy też może go naprawić a może sprzedać i udoskonalić poczciwą sześćdziesiątkę? Z góry dziękuję za podpowiedzi.
    • Przez killler89
      Kupie wał strunowy podwojny na zębatej listwie, szerkosc najchetniej 3m ale moze tez byc cos ponizej jak i cos powyzej tego. oferty na pw lub tel 691 826 925
    • Przez djarcik
      Witam forumowiczów! W związku z tym że ostatnio pojawił mi się problem przy moim MF 3080 tworzę ten temat aby pomóc innym poszukującym. W moim MF komputer został już dawno przerobiony na przekaźniki, jeszcze zanim go kupiłem. Teraz pojawił mi się problem z przełączaniem skrzyni na żółw/zając a także z rozłączeniem przedniego napędu. Jak wiadomo w tym ciągniku często wiąże się to z awarią komputera sterującego skrzynią. U mnie komputer jest odłączony natomiast jest zrobiona BARDZO prowizoryczna przeróbka na przekaźniki. Do tej pory działało jednak coś musiało paść i chcąc to naprawić niestety nie mogę dojść do ładu i składu z tym. Chcę zrobić instalację na nowo jednak byłbym wdzięczny jakby ktoś ogarnięty na schemacie rozrysował jak takowa instalacja ma wyglądać jakich użyć przekaźników oraz jak to wszystko połączyć. Temat przekaźników był już w wątkach poruszany jednak schematu nie znalazłem jak to dobrze zrobić. Liczę że ktoś pomoże i mi i innym forumowiczom którzy mają podobny problem.
    • Przez JaKu76
      WItam kupiłem massey fergusona 590 i mam problem ponieważ nie załącza się przedni napęd.Jak go załączyć?
      Proszę o szybką odpowiedź!
    • Przez leszek1981
      Jak dziala wlanczanie przedniego napedu ? ciagnie gdy ma cisnienie na tarczki czy cisnienie rozlancza .bo u mnie ciagnie caly czas.??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.