Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Opony
KamilMaj    0

Szukałem długo inie mogę znaleźć tematu a rozglądamy się nad oponami do massey Fergusona 3060 i chodzi o tylnie, żeby nie zcierały się szybko i w miarę dobra firma (nie chińskie) może coś doradzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciej5161    0

Trochę nie w temacie. Dzięki naszym powiatowym władzą, temat zdzierania się opon nie występuje. Władza dba o opony w naszych maszynach i nie chce nam robić krzywdy naszą głupotą. Bo po co komu asfalt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sznajdik    133

Ja mam tylne michelin 50% bieżnika jedna do zawulkanizowania z boku brona mi uderzyła jak składałem i nie myśląc kupiłem nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    243

Zacznijmy od tego ile chcesz na nie przeznaczyć? Jeśli dobre opony i nowe to koszt w granicach 10tys. ostatnio sam stałem przed takim wyborem tylko w innym sprzęcie. Tak więc wyjścia pozostają dwa albo szukać dobrych używanych które na głowę biją te nowe tanie opony w których albo bieżnik ginie. Co rano się na nią patrzy jakby jacyś złodzieje gumy w nocy kursowali i coraz mniej jej zostaje, albo bieżnik jest ale po 2 latach opona z boku tak popękana że strach jechać w pole bo można nie wrócić. Tak więc reasumując wszystko zależy od budżetu. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ThePerkins    67

Przednie w jakiej cenie, jaki rozmiar?

Skąd jesteś?

13.6 R24, 800 zł za sztukę i coś tam się opuści. Mazowieckie pow Sokołowski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilMaj    0

A właśnie z przodu mamy opony Agrimax, MFa mamy gdzieś pół roku i są na nim jeszcze goodyear-a czyli chyba oryginały i Łysawe są trochę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    133

Ze 3 lata temu kupiłem mitasy za 2000 szt taurusy kosztowały jakieś 2900 nie wiem skąd 10tyś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    133

Nie mam złej opinii na razie nic się nie dzieje wcześniej widziałem to nowe zetory wychodziły na nich nie wiem czy teraz też tak jest żebym ciągnikiem tylko w polu robil to by można było rzucić się na coś z górnej półki a ja to do lasu to na budowę to w pole i szkoda było by zniszczyć markową oponę w lesie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    195

Trochę mieszacie.

Kolego @sznajdik

- Mitas 16,9 R34 ok. 2 tyś zł.... ok ale diagonalna bo radialna to ok 3 tyś. zł/szt. 

- Taurus 16.9 R34 POINT8 - ok 2,8 tyś zł ale to już radialna

 

W Twoim przypadku radialna nie jest obowiązkiem ( łatwiej ją uszkodzić na boku ) bo jak pisałeś - las, budowa itp.

Jednak do pracy w glebie wg. mnie nie ma innych opon jak radialne, ciekawą opcją są jeszcze Cultor.

 

10 tyś zł na cały ciągnik? Owszem: 2 x Kleber 420/85R34 (16.9 R34) TRAKER + 2 x Kleber 13.6 R24 (380/70R24) SUP VIGNE i jeszcze brakuje zł:) ale to nie oto chodzi aby płacić. Kwestia do czego bo można taki kpl. za 8 tyś zł i wcale nie gorszy jakościowo ( np. Mitas czy Taurus ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    243

Przestawiała mi się ta 6 w w serii i z seii 30xx wyszła 36xx sorki. Ja do reni 180.94 kupowałem i tyle mnie wyniosły. Wracając do tematu jeśli mają byś do lasu dutowa ogólnie drastyczne warunki to jak najbardziej diagonalna, jeśli natomiast do pracy w polu polecałbym tylko radialne zupełnie inna praca. Odradzam tanie chińczyki bo to strata pieniędzy ale warto zastanowić się nad dobrymi markowymi używkami.  


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slajders25    11

Jak dokończą żywota to je wymienisz:)

 

Oczywiście że tak :))

A tak na poważnie to gwarancja zawsze może się przydać. W tym roku sąsiadowi 5 letni trelleborg tm800 R38 rozerwał się na połowie powierzchni bocznej. Nie było gwarancji i kilka dobrych tysi w plecy

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    11

do 3070 zalozylem taurus point sa bodajze trzeci sezon na ciagniku, w polu spisuja sie bardzo dobrze, ale tez dosyc duzo jezdze po asfalcie, nie widac na nich zuzycia, wczesniej stare opony byly good year to na tych komfort jazdy jezt lapszy ale to moze tez dlatego ze opony sa wieksze i lepiej wybieraja nierownosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Misiaul
      Witam
      Rozebralem dzisiaj sprzęgło przedniego napędu i po wstępnych oględzinach tarczek wydają się one dobre. Rowki na nich są, grubość mają w okolicach 2,3mm. I czy rozbierać tą część co jest ten duży seger? Jest tam cos co by mogło wpływać na brak przedniego napędu? 
      Chyba zamowie te tarczki bo jak juz rozebrane i je wymienie. 
      Pozdrawiam
    • Przez Narko
      Witam.
      Kilka pytan mam do Was:
      -czy silowniki podnosnika to sa silowniki glowne czy jest jeszcze jakis w monobloku jak to jest w C- 330?
      - jakie jest cisnienie nominalne silownikow i rozdzielacza?
      - czy w ciagniku jest jakis amortyzator ktory niweluje skoki cisnienia w ukladzie hydrauliki np. przy zjezdzie  ciagnikiem  z miedzy z bardzo ciezka maszyna?
      - jaki jest skok silownika?
      Chcialbym takie silowniki zastosowac w innym ciagniku jako glowne podnosnika.
       
    • Przez norbi9032
      Witam mam problem z podnośnikiem EHR w MF 3060.
      Nie zapala się żadna kontrolka, sprawdzałem bezpieczniki przy akumulatorze wszystko jest ok.
      Napęd Wom Przyśpieszacz wszystko działa. Oprócz EHR.
       
    • Przez Wojar12
      Witam, zablokowała mi się skrzynia. Podczas jazdy ciągnik się zadusił. Od tamtej pory na luzie jest bieg (chyba 1) jak się wrzuca na dźwigni jakikolwiek bieg to ciągnik się zadusza, na luzie jeździ do przodu i tyłu ( zmieniając rewersem). Rozkeciłem dekiel z prawej strony i sir okazało że się od kręciła nakrętka nr 21. Teraz moje pytania. Czy mogła to być przyczyną zakleszczenia skrzyni? Dziś już nic nie robiłem, czy nie będę miał problemu ze skręcenie tego? Dodaje kilka zdjęć może ktoś zauważy inne nieprawidłowości i podpowie co od razu sprawdzić.



    • Przez krzysiu12
      Witam! Musze wymienic uszczelniacze (te duże zewnetrzne) w przedniej osi przy moim fergusonie, jak sie do nich dostac? 
×