Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

witam ostatnio do głowy wpadł mi pewien pomysł otóż we władymircu po prawej stronie skrzyni biegów jest wyjście na przystawkę pasową przynajmniej tak mówi instrukcja,wykombinowałem że gdyby na tym wałku osadzić tarcze hamulcową z jakiegoś auta albo bęben wtedy nie dostawało by się tam błoto ani piach założyć szczęki i cylinderek a pompkę przymocować do dźwigni pedału sprzęgła powstał by w ten sposób hamulec skrzyni biegów coś w zasadzie działania przypominający ten z mtz hamulec taki był by pomocny w transporcie ale bardziej w kosiarce rotacyjnej bo przy rozpędzaniu jej  trzeba szybko wbijać bieg a potem szybko je zmieniać wiadomo 1 stopień sprzęgła ale wracając do tematu pompkę założył bym przy dźwigni sprzęgła tak żeby była wciskana przy całkowitym wyciśnięciu pedału sprzęgła a sprzęgło ustawił bym aby wysprzęglało wsczęniej mam nadzieje że zrozumiecie co chciałem powiedzieć:) prosze o wasze opinie na ten temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper88    31

Coś takiego jest też w zetorach. Z rotacyjną pewnie zdałoby to egzamin bo jest kierunkowe sprzęgło w kosiarce ale jak niby miało by to pomóc w transporcie? Jeśli dobrze to sobie wyobrażam to jeśli wcisnalbyś sprzęgło podczas jazdy to hamowalbyś nie tylko skrzynię ale cały ciągnik i całe zamierzenie na nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak tak mój błąd w transporcie bez sensu ale w rotacyjnej mogło by to zdać egzamin chociaż w  mtz jest  hamulec jest na wałku sprzęgłowym  i w czasie wyciśnięcia sprzęgła  hamuje całą skrzynie biegów aby  bez zgrzytów wrzucić beg ciekawe jak takie rozwiązanie sprawdziło by się w t25 ciekawe czy wałka by nie ukręciło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zbyszekbrzuze    197

Tak ale to hamowanie jest bardzo słabe, praktycznie niewyczuwalne podczas jazdy, trzeba się nauczyć z tego korzystać.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez quxfrix
      Panowie mam problem z biegami - przód/tył. Mianowicie bardzo "ciężko" wchodzą biegi przód/tył - druga wajcha (mam ciągnik w wersji z dwoma wajchami). Jak zgaszę ciągnik to biegi wchodzą bez problemu. Co może być przyczyną? Da to się jakoś sprawnie naprawić?
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez kubaguzik
      Poszukuje schemat biegów do t-25 z dwoma dzwigniami.
    • Przez morales
      witam,
      całkowicie już zgłupiałem przy tej maszynie, zacznę od początku. pewnego pięknego dnia podłączałem do t25 nową przyczepę, w której zrobiłem całą elektrykę (nowe światła, wiązki przewodów) i pozostało ją tylko połączyć z ciągnikiem. wszystko było w porządku do momentu, w którym podłączyłem wtyczkę idącą z przyczepy do traktora. prawdopodobnie źle podłączyłem przewód idący od świateł stop z przyczepki do gniazda w traktorze (podłączyłem go do środkowego bolca w gnieździe). utraciłem w tym momencie światła stop w traktorze jak i w przyczepie. po odłączeniu wtyczki z przyczepy do traktora jest to samo, brak świateł stop w ciągniku oraz zauważyłem również, że po wyłączeniu w kabinie świateł mijania przy włączonym traktorze, one cały czas świecą, nie reagują na wyłączenie przycisku w kabinie.
      co się mogło stać? odłączyłem przełącznik świateł stopu (ten który jest pod traktorem, załącza się go naciśnięciem pedału hamulca) i połączyłem na krótko, światła stopu zaświeciły. postanowiłem wymienić przełącznik na nowy, pomyślałem, że może się uszkodził. zamontowałem nowy przełącznik, światła stop zaczęły działać, wszystko było ok do momentu włączenia świateł mijania przy wyłączonym silniku. stało się to samo, brak świateł stopu ... nie mam już żadnego pomysłu co robić dalej. co się mogło stać? bezpieczniki całe, nie przepalone.
      bardzo proszę o pomoc, bo skończyły mi się pomysły. o co tu chodzi?
      pozdrawiam
    • Przez Franek3333
      Witam planuję przenieść rozdzielacz hydrauliczny na lewy tylni  błotnik by można było pracować z owijarką  bez wchodzenia do ciągnika   . Czy  ktoś z kolegów dokonywał takich zmian   ? Czy ten oryginalny rozdzielacz  spełni swoją rolę czy trzeba go wymienić .? na jakiś inny   pozdrawiam proszę o jakie foto ewentualnie długości i przepływowość  przewodów zastosowanych  do tego udoskonalenia  .
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.