Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Problem polega na tym iż haki które mają za zadanie trzymać tylną klapę puszczają zbyt wcześnie (wskaźnik nie wchodzi nawet na czerwone pole) przez co nie mogę zbić beli tak mocno jakbym chciał. Czasem gdy dobije za duzo materiału klapa sie otwiera i musze owijać belke awaryjnie na otawrtej klapie. Z boku pod siłownikiem jest regulacja (naciąg sprężyny) , pomimo naciągu na maxa spręzyna nadal jest luźno może wymienić ją na jakąś krótszą i grubszą ? Może ktoś miał podobny problem ,proszę o porade gdyz na forum nie znalazlem nic rzeczowego.

 

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Hydraulika trzyma? Jeśli nie to próbowałeś co chwila domykać komorę w czasie prasowania?
A może po prostu masz już wyrobione uszy (haki) blokujące komorę. Wystarczy je odpowiednio podszlifować i problem powinien zniknąć. Spraktykowane i sprawdzone.

Edytowane przez ZYLA
Opublikowano

Witam 

Napisz czy to nowa czy stara prasa. Czy ten problem pojawił się nagle czy jest od zawsze. Jeżeli chodzi o regulację siły dobijania beli  jest trzystopniowa i odbywa się poprzez zmianę otworu do którego wpięta jest sprężyna dźwigni zamka ta część zamka na klapie. Tu standardowo ustawione jest na środkowy otwór. Następna rzecz to drobne fragmenty prasowanego materiału które z komory wydostają się i gromadzą w okolicy zamka co może powodować że nie będzie się domykał do końca. Co jakiś czas trzeba wysiąść i oczyścić. Tak to jest akurat skonstruowane. Następny temat to czy opuszczasz klapę grawitacją czy hydraulicznie ściągasz siłowniki klapy do końca. Jak nie ściągniesz siłowników do końca to sprężyna dociskająca ramię zamka może nie dać rady domknąć zamek do końca. I ostatnie co mi przychodzi do głowy to może po prostu rozregulował ci się wskaźnik. Zobacz co ci wskazuje jak zamkniesz klapę i dociągniesz siłowniki do końca - powinien być początek zielonego. Sprawdź czy ramię zamka siada na tej obrotowej tulei dźwigni zamka, może trzeba przesmarować. A co do tych mocniejszych sprężyn to bym nie kombinował. Może się okazać że bele zbijesz jak kamień, zamek nie puści a prasa i tak ci się otworzy tyle tylko że na zawiasie. To jest system bezpieczeństwa. Mam nadzieję że pomogłem - pozdrawiam

Opublikowano

Przez te kilka miesięcy to pewno już naprawił i Twoja pomoc już pewno zbyteczna .

Opublikowano

Masz rację nie popatrzyłem na datę dodania postu, wyświetlił się jako pierwszy a nie zaglądałem dawno do działu pras sipma. Może kiedyś ktoś będzie szukał rozwiązania podobnego problemu to będzie miał jak znalazł. A w sumie to Johny1225 mógłby napisać co ostatecznie zrobił i czy pomogło.

Pozdrawiam

 

Opublikowano

Podszlifowalem troche i jest lepiej ale i tak za malo i zamierzam wiecej sezon sie skonczyl wiec narazie prasa stoi pod dachem.Bylo tak od poczatku , sipma to troche nie dopracowana konstrukcja i trzeba sobie pare rzeczy poprawic (np walczylem z aparatem na siatke zeby nie sciagal i elektromagnes ciagnol) ale jak juz wszystko dopracujesz to zyleta .Dziekuje ze mimo starego posta ozywiles dyskusje napewno sprawdze twoje rady przy pierwszej okazji i pewnie wtedy sie jeszcze bede odzywal. Pozdrawiam

Opublikowano

Witam mam podobny problem tylko ze u mnie nie za kazdym razem tylko sporadycznie co kilkanascie belek puszczaly zamki zazwyczaj w sianokiszonce sloma i siano nic i teraz nie jestem pewien ale przy tym zaworze chyba to jest zwrotny co sie wpina w gniazdo od ciagnika zawsze troszke byl mokry wiec musialo z niego cieknac i moze przez to cisnienie bylo slabsze i puszczal silownik wiec przy dobijaniu co jakis czas dociagalem wajcha w ciagniku az w koncu pekl mi waz i teraz pytanie jak go wykrecic tam w prasie jak tam nie ma dostepu myslalem juz z gory wyciac w tej ramie blache i jakis dostep bedzie

Opublikowano
odkrec caly zawor max 1h pracy. jak bedzie na wierzchu wykrec przewod i po kłopocie. ci do komory przy silownikach komory masz takie widelki ktore lacza się z hakami do zamku skroc te widelki o 2 obroty po jednej i drugiej strony tak samo.
Opublikowano

panowie może ktoś podpowie

jak powinna być naprężona linka od wskaźnika wypełnienia komory gdy klapa jest pusta zamknięta. u mnie jest luźna wisi. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez solek01
      Mam w moim Masseyu 690haki CBM ale nie działają, dzwignie są pourywane, wszystko zapieczone. Na allegor widziałem zestawy naprawcze tylko czy one będą pasowały do każdego haka czy tylko do wybranych. Czy ktoś je już naprawiał?
    • Przez dawid464
      witam
      czy może mi ktoś powiedzieć gdzie można to kupić albo jak to się fachowo nazywa
      tu są przykładowe zdjęcia
      http://zapodaj.net/1c6edf7932072.jpg.html
      http://zapodaj.net/265b58f383baf.jpg.html
    • Przez lordrolnik
      witam mam następujący problem podczas dobijania beli komora się trochę uchyla i tu pytanie czy po zamknięciu klapy z tyłu ciśnienie musi zejść do zera czy trochę trzymać prosze o szybką odpowiedz.
    • Przez coolman111
      Jak w temacie . Jeśli zalegają Wam jakieś siłowniki klapy bagażnika, które już nie trzymały klapy w Waszym samochodzie to chętnie je przygarnę. Siłowniki chcę zamontować w kabinie C 360, szyba nie jest duża więc nawet stare siłowniki utrzymają ją. Najlepsze byłyby od Poloneza bo te były najmocniejsze i nawet stare wysłużone bez problemu dadzą radę. Jeśli są to inne to nie mogą być dłuższe niż 30cm w stanie złożonym i 42cm rozłożone. Mniejsze jak najbardziej mogą być. Najlepiej jakby było to w Kujawsko-pomorskim to sprzedawca nie musiałby się trudzić z wysyłką- mogę podjechać.
      Info proszę kierować na PW lub maila: coolman111@wp.pl
       
       
       
      Data wystawienia: 19.04.2015
    • Przez MalopolskaAgrovision
      Witam, czy ktoś z użytkujących ten ciągnik również zmienial w nim juz turbo,kolektor,haki,  ma problemy z EGR, i z spadającymi belkami z tylnej ośki oraz  czy miał problem z wiskozą ?? czy to tylko ten egzemplarz taki jest, dodam że ciągnik z 2010-11 i bedzie mial juz z 5tyś godzin 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v