Skocz do zawartości
Folenka

Same Explorer 80 olej/ paliwo na wydechu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Same
Folenka    3

Pacjent : Same Explorer 80 rocznik 88, na wydechu pojawiły się resztki oleju/ paliwa (trudno stwierdzić co to dokładnie). 

Może podpowiecie gdzie szukać przyczyny takiego stanu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    0

Jeśli to olej to pierścienie lub uszczelnienie zaworów w głowicy, chyba że silnik z turbo to można jeszcze turbine posądzić.

Jeśli to paliwo to wtryski i pompa do sprawdzenia. Jeśli któryś wtrysk "leje" to wyrzuci niespaloną mieszankę....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

peewee1984    0

Najlepiej żeby to jakiś mechanik dotknął okiem, na odległość to raczej ciężko ocenić...Jeśli to olej to zapewne jego stan będzie się zmniejszał. Są jakieś inne objawy oprócz tych na tłumiku? Spadek mocy lub silnik zaczął dymić??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tam są chyba pompy a nie pompa :)

 

dymi z odmy ?


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Folenka    3

Żadnego dymienia nie ma, o spadku mocy trudno powiedzieć, bo ciągnik mamy dopiero niecałe 3 tygodnie.

 

GucioJUMZ możesz mieć rację. Zdarza mu się popracować na jałowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ACoCieTo    11

A co to ma do rzeczy? Silnik ma dobrze pracować na każdych obrotach w ruchy czy na postoju... Co ma do tego bieg jałowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeżu! jak by na jałowym puszczał to na obrotach by wylewał wiadrami podejrzane są uszczelnienia trzonka zaworowego i pierścienie olejowe


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    259

może płyn bo uszczelka, może chłodne noce i skrapla się woda, może olej a może paliwo. W każdym przypadku oprócz chłodnych wilgotnych nocy silnik pracuje gorzej lub dymi a tu czytamy że wszystko w normie.
Wnioskuję, że nawet jak się dowiedzieliśmy co to nie naprawi tego w żaden sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    293

Piotrbm - na obrotach nic wiadrem się nie wyleje spokojnie uszczelniacze trzonków się też do tego przyczyniają .Nawet Zetor miał coś wspomniane w książce że nie powinien zbyt długo pracować na biegu jałowym . Jak jesteś taki znawca koncernu DF to mamy tu takiego K610 na wiosce co więcej stoi jak pracuje może kojarzysz maszynę z 2012r brak mocy na silniku i inne bajery 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie miałem przyjemności ale chętnie rzucę okiem rozwiń temat inne bajery :)


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Folenka    3

Nic nie piszę, bo ciągnik chodzi, nie ma chwilowo czasu na szukanie przyczyny. Na pewno trzeba wymienić jakieś podkładki pod wtryskiwaczem (piszę "jakieś" bo nie znam się zbytnio).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez Damiano604
      Witam, od dłuższego czasu mam problemy z ciągnikiem Same Silver 110, dokładnie rok temu po raz pierwszy wszystkie pompo-wtryskiwacze  zapiekły się i ciągnik wchodził na maksymalne obroty, wszystkie pompki rozebrałem, wyczyściłem następnie założyłem, przy okazji wyczyściłem cały zbiornik paliwa, założyliśmy nowy filtr paliwa ciągnik zaczął chodzić normalnie i tak przez prawie rok, 2 tygodnie temu problem powrócił i powtarza się, gdy odkręciliśmy filtr paliwa to był w nim sam szlam, pompki odblokowaliśmy i chodził kilka dni, niestety tylko kilka, objawy są takie że rano coraz ciężej odpala i nie chodzi cały czas równo i dzisiaj rano już nie chciał zapalić. Powiedzcie gdzie mam jeszcze patrzeć może jakieś oringi są do wymiany, absolutnie nie mam pojęcia co mam z tym zrobić a w internecie ciężko znaleźć ten temat. Silnik w nim to 1000.4-WTI
    • Przez maniek05
      witam mam problem załącza mi się przedni napęd i  dwa koła ciągną wszystko wyłączone samoczynnie się włancza  elektrozawór czyszczony tylko po założeniu go spowrotem cewka była gorąca i nie chciał się włączyć ale jakoś się włączył  może miał ktoś taki przypadek .
    • Przez Mixser0997
      Witam posiadam ciągnik deutz fahr agrotron 6.00s z 1996r. Pojawił się problem z ehr. Po przekręceniu kluczyka nie zapala się pomarańczowa dioda, a podnośnik nie reaguje. Jedynie można podnosić i opuszczać guzikami z błotników.
      Ktoś wie co to może być? Jeśli tak proszę o pomoc
    • Przez Xeon
      Witam,
      Nie odbija mi pedał hamulca od lewego koła w DX 6.30 (we wszystkich DXach jest też tak pewno). - Po prostu trzeba posmarować ośkę na której zamocowane są oba pedały hamulcowe. Rzecz w tym, że nie ma tam żadnych smarowników (kalamitek). Jak to ogarnąć?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.