Skocz do zawartości
Folenka

Same Explorer 80 olej/ paliwo na wydechu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Same
Folenka    1

Pacjent : Same Explorer 80 rocznik 88, na wydechu pojawiły się resztki oleju/ paliwa (trudno stwierdzić co to dokładnie). 

Może podpowiecie gdzie szukać przyczyny takiego stanu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    0

Jeśli to olej to pierścienie lub uszczelnienie zaworów w głowicy, chyba że silnik z turbo to można jeszcze turbine posądzić.

Jeśli to paliwo to wtryski i pompa do sprawdzenia. Jeśli któryś wtrysk "leje" to wyrzuci niespaloną mieszankę....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

peewee1984    0

Najlepiej żeby to jakiś mechanik dotknął okiem, na odległość to raczej ciężko ocenić...Jeśli to olej to zapewne jego stan będzie się zmniejszał. Są jakieś inne objawy oprócz tych na tłumiku? Spadek mocy lub silnik zaczął dymić??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Folenka    1

Żadnego dymienia nie ma, o spadku mocy trudno powiedzieć, bo ciągnik mamy dopiero niecałe 3 tygodnie.

 

GucioJUMZ możesz mieć rację. Zdarza mu się popracować na jałowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ACoCieTo    9

A co to ma do rzeczy? Silnik ma dobrze pracować na każdych obrotach w ruchy czy na postoju... Co ma do tego bieg jałowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeżu! jak by na jałowym puszczał to na obrotach by wylewał wiadrami podejrzane są uszczelnienia trzonka zaworowego i pierścienie olejowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    147

może płyn bo uszczelka, może chłodne noce i skrapla się woda, może olej a może paliwo. W każdym przypadku oprócz chłodnych wilgotnych nocy silnik pracuje gorzej lub dymi a tu czytamy że wszystko w normie.
Wnioskuję, że nawet jak się dowiedzieliśmy co to nie naprawi tego w żaden sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    283

Piotrbm - na obrotach nic wiadrem się nie wyleje spokojnie uszczelniacze trzonków się też do tego przyczyniają .Nawet Zetor miał coś wspomniane w książce że nie powinien zbyt długo pracować na biegu jałowym . Jak jesteś taki znawca koncernu DF to mamy tu takiego K610 na wiosce co więcej stoi jak pracuje może kojarzysz maszynę z 2012r brak mocy na silniku i inne bajery 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Folenka    1

Nic nie piszę, bo ciągnik chodzi, nie ma chwilowo czasu na szukanie przyczyny. Na pewno trzeba wymienić jakieś podkładki pod wtryskiwaczem (piszę "jakieś" bo nie znam się zbytnio).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×