Qucyk

John Deere 6010 brak kierunkowskazów...

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Qucyk    0

Witam szanowne grono,

 

Będę wdzięczny za pomoc... w moim John Deere 6010 przestały działać kierunkowskazy, sprawdzałem odpowiedni bezpiecznik w kabinie po prawej ręce kierowcy obok siedzenia jest OKI, zastanawiam się czy może być to przerywacz  kierunkowskazów (John Deere 3040 AL32891)? Problem w tym że nie mogę namierzyć jego lokalizacji w jelonku... może ktoś podpowie gdzie go szukać? A może to jest co innego? Miał ktoś podobny problem?

 

Pozdrawiam

Qucyk

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nocnik
      Witam !! Posiadam ciągnik marki John Deere 6310 ostatnio na desce zaczęła palić mi się kontrolka ,,i” w kółeczku na zielono po odpaleniu ciągnika cały czas miga czy wie ktoś co oznacza ta kontrolka i co może być przyczyną jej świecenia ? 
    • Przez Wuwo1
      Witam  po pracy w polu ok 30 min mój Jelonek 6200 zgasił się normalnie .i tu problem bo nie chce odpalić . nawet nie kreci rozrusznikiem tylko styka  (czasem tak miał i mu przechodziło na   zwarcie to samo .jak się zabrać za to niestety mam bardzo slaby dostęp wersja z tur .
    • Przez Nintendo
      Witam wszystkich. 
      Przymierzam się do zakupu john deere 6510. Niestety ciągnik pochodzi z Francji i ma zablokowany bieg F (siedzi zaślepka w jego miejscu). 
      Podczas testu rozpędził się do max 31kmh, czy jest możliwość by ją rozblokowac na 40 czy raczej nie? 
       
    • Przez piter0013
      WItam

      Panowie mam taki problem z jelonkiem od dłuższego czasu że ma on ciągle spadek paliwa. Jak postoi załóżmy przez noc to już nie chcę zapalić i trzeba go przepompowywać. Zdiagnozowałem że winny jesteś zawortek zwrotny który znajduję przed filtrem paliwa. Wymieniłem go na oryginalny JD i po tygodniu ten nowy również padł i puszczał paliwo w obie strony, do tej pory zmieniałem już kilka razy ten zaworek zwrotny z tym że teraz już wybierałem tańsze odpowiedniki i we wszystkich przypadkach było podobnie że trzymały kilka dni i puszczały.

      I moje pytanie jest takie: Co powoduje że te zaworki tak padają ??

      Czy może mieć to jakiś związek z pompą wtryskową ? Bo pół roku temu odmówiła posłuszeństwa i 3 razy była u pompiarza, ponieważ ten nie mógł jej dobrze zrobić.... Teraz z pompą jest niby dobrze ale też nie do końca jestem pewien bo trafiła mi się w lato i na jesieni taka sytuacja że podczas np. talerzowania przy pracy pod obciążeniem ciągnik zaczął słabnąć i nagle zgasł i nie chciał odpalić, od razu  odkręciłem tą śrubkę plastikową od przelewu przy podstawie filtra paliwa i okazało się że dopiero po kilku sekundach gdy załączyłem pompkę zaczęło przelewać się paliwo.... czyli pompa nie dostawała paliwa, czym to mogło być spowodowane ?

      Przewody zasilające szczelne

      Liczę na Wasze podpowiedzi bo już nie mam siły na te codzienne przepompowywanie ciągnika przed zapaleniem...
    • Przez Lukaszmis
      Witam, jaki może być problem niedziałającej blokady w JD6210? Po wciśnięciu przycisku zaczynają mrugać kontrolki ostrzegawcze - blokada nie działa. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj