Skocz do zawartości
Qucyk

John Deere 6010 brak kierunkowskazów...

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
Qucyk    0

Witam szanowne grono,

 

Będę wdzięczny za pomoc... w moim John Deere 6010 przestały działać kierunkowskazy, sprawdzałem odpowiedni bezpiecznik w kabinie po prawej ręce kierowcy obok siedzenia jest OKI, zastanawiam się czy może być to przerywacz  kierunkowskazów (John Deere 3040 AL32891)? Problem w tym że nie mogę namierzyć jego lokalizacji w jelonku... może ktoś podpowie gdzie go szukać? A może to jest co innego? Miał ktoś podobny problem?

 

Pozdrawiam

Qucyk

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jarx08
      witam,
      Wczoraj w JD zmienił mi się dźwięk przy włączeniu zapłonu zawsze krótki pojedynczy i tyle. Teraz jest długi i dwa krótkie mam wrażenie, ze to oznacza jakiś błąd lub problem. W ciągniku nic się nie dzieje (niby) żadna kontrolka nie miga.
       
      Jak sie usuwa błedy w JD?
       
      Proszę o odp
      Pozdrawiam
    • Przez michalnh
      Witam,
      Mam problem z moim John Dereem 6210 mianowice niekiedy podczas jazdy ciągnik sam zwiększa sobie obroty, obroty falują w górę samoczynnie czy ktoś z was miał taki problem i mógłby podpowiedzieć co było przyczyną?
       
      Z góry dzięki, pozdro 
    • Przez Ares1x
      Witam, mam pytanie do użytkowników JD 6510. Jak oceniacie ciągniki? Jak z awaryjnością? Ogólnie czy polecacie  te ciągniki?
      Na co warto uważać przy zakupie i co sprawdzić? 
       
      skrzynia biegów power QUAD
    • Przez zygzak
      Witam priblem jest taki ze wogóle ni kręci rozrusznikiem,przez zwarcie rozrusznika odplli ale nie chce załączyć rewersu,pomoże ktoś czego i gdzie szukać
    • Przez thebestacc
      Cześć. Dzisiaj mi na 100% padła pompka zasilająca z granitu którą wymieniałem równy rok temu. Słyszałem ze te pompki z granitu są właśnie takie ale gdzieś wyczytałem że pasuje od jakiegoś samochodu, Wie ktoś od jakiego auta to pasuje?  Oryginał pochodzi dłużej bo różne są opinie?
×