Skocz do zawartości

MTZ 82 pomocy,chcę się pozbyć regulatora siłowego(5 otworów) spod siedzenia


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam

Mam problem z regulatorem siłowym pod siedzeniem mtz 82 regulator na 5 otworów (ten z tym cyklem mieszanym coś takiego.

Bez owijania w bawełnę,mam już dość tego regulatora 2 razy uszczelniany i dalej leje, moje pytanie brzmi czy da się go wywalić,a jeśli tak to jak to potem połączyć wszystko  żeby wszystko działało.

Z góry dziękuję wszystkim z pomoc.

Opublikowano

Pozbądź się obu regulatorów daj rozdzielacz z sekcją pływającą i już. Co do połączenia to z pompy zasilanie na zasilanie rozdzielacza powrót z rozdzielacza do zbiornika i gotowe, pozostaje jeszcze temat cienkiego przewodu do powrotu który wychodzi z rozdzielacza jego też wepnij w powrót

Opublikowano

A pod kierownicą masz tylko rozdzielacz czy jeszcze wzmacniacz hydrauliczny? Wystaje z tapicerki takie czarne pokrętło? Jeśli masz to tego też musisz się tego pozbyć.

Wywalasz regulator spod siedzenia i wszystkie rurki co są podłączone do niego czyli te co idą do przodu pod kierownicę oraz do siłownika.

Ze skrajnych otworów po lewej stronie rozdzielacza (są tam podłączone dwie rurki idące do regulatora które wyrzucisz) dajesz węże do siłownika. Gdzieś na wężu z dolnego otworu załóż zawór dławiący zwrotny regulowany tak jak na zdjęciu w mojej galerii co Ci podesłałem w innym temacie. Nie musi to być w tym samym miejscu bo np znajomy ma wstawiony pod siedzeniem. 

Po odkręceniu rurki od pompy do regulatora musisz zaślepić otwór przy trójniku.

Po odkręceniu powrotu z regulatora też musisz przerobić powrót z rozdzielacza dołączając tam tą cienką rurkę wychodzącą z prawej strony rozdzielacza. 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v