Skocz do zawartości
News
KrzychuMTZ

MTZ 82 pomocy,chcę się pozbyć regulatora siłowego(5 otworów) spod siedzenia

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Siedzenia
KrzychuMTZ    0

Witam

Mam problem z regulatorem siłowym pod siedzeniem mtz 82 regulator na 5 otworów (ten z tym cyklem mieszanym coś takiego.

Bez owijania w bawełnę,mam już dość tego regulatora 2 razy uszczelniany i dalej leje, moje pytanie brzmi czy da się go wywalić,a jeśli tak to jak to potem połączyć wszystko  żeby wszystko działało.

Z góry dziękuję wszystkim z pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Landfarmer    3572

Pozbądź się obu regulatorów daj rozdzielacz z sekcją pływającą i już. Co do połączenia to z pompy zasilanie na zasilanie rozdzielacza powrót z rozdzielacza do zbiornika i gotowe, pozostaje jeszcze temat cienkiego przewodu do powrotu który wychodzi z rozdzielacza jego też wepnij w powrót


Szef wszystkich szefów  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzychuMTZ    0

Ja chcę się pozbyć tylko tego  regulatora spod siedzenia :D ten pod kierownicą rozdzielacz chce zostawić :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mani51    141

A pod kierownicą masz tylko rozdzielacz czy jeszcze wzmacniacz hydrauliczny? Wystaje z tapicerki takie czarne pokrętło? Jeśli masz to tego też musisz się tego pozbyć.

Wywalasz regulator spod siedzenia i wszystkie rurki co są podłączone do niego czyli te co idą do przodu pod kierownicę oraz do siłownika.

Ze skrajnych otworów po lewej stronie rozdzielacza (są tam podłączone dwie rurki idące do regulatora które wyrzucisz) dajesz węże do siłownika. Gdzieś na wężu z dolnego otworu załóż zawór dławiący zwrotny regulowany tak jak na zdjęciu w mojej galerii co Ci podesłałem w innym temacie. Nie musi to być w tym samym miejscu bo np znajomy ma wstawiony pod siedzeniem. 

Po odkręceniu rurki od pompy do regulatora musisz zaślepić otwór przy trójniku.

Po odkręceniu powrotu z regulatora też musisz przerobić powrót z rozdzielacza dołączając tam tą cienką rurkę wychodzącą z prawej strony rozdzielacza. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
    • Przez ziomekq
      Witam jako,że mój stary rozdzielacz juz mocno przecieka, hałasuje, i puszcza mam zamiar zmienić go na taki:http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-40l-3-z-sekcja-plywajaca-i4076419476.html teraz takie pytanie: czy będzie pasował?,jak nie to jaki inny z sekcja plywajaca. W hydrauliczne nic nie zmieniane, Wywalony tylko ten regulator z pod siedzenia. Pozdrawiam
    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez audi80b4
      zaczeło mi ostatnio spadać ciśnienie oleju w belarusie 952 na czerwone pole wiem gdzie się zwiększa trzeba wykręcić ten korek przy filtrze i jest tam taka śruba na śrubokręt ale nie wiem w którą strone się zwiększa w którą strone mam kręcić zeby zwiększyć ciśnienie oleju i ile ma być na rozgrzanym?
    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.