Skocz do zawartości
News
KrzychuMTZ

MTZ 82 pomocy,chcę się pozbyć regulatora siłowego(5 otworów) spod siedzenia

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Siedzenia
KrzychuMTZ    0

Witam

Mam problem z regulatorem siłowym pod siedzeniem mtz 82 regulator na 5 otworów (ten z tym cyklem mieszanym coś takiego.

Bez owijania w bawełnę,mam już dość tego regulatora 2 razy uszczelniany i dalej leje, moje pytanie brzmi czy da się go wywalić,a jeśli tak to jak to potem połączyć wszystko  żeby wszystko działało.

Z góry dziękuję wszystkim z pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Landfarmer    3568

Pozbądź się obu regulatorów daj rozdzielacz z sekcją pływającą i już. Co do połączenia to z pompy zasilanie na zasilanie rozdzielacza powrót z rozdzielacza do zbiornika i gotowe, pozostaje jeszcze temat cienkiego przewodu do powrotu który wychodzi z rozdzielacza jego też wepnij w powrót


Szef wszystkich szefów  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mani51    73

A pod kierownicą masz tylko rozdzielacz czy jeszcze wzmacniacz hydrauliczny? Wystaje z tapicerki takie czarne pokrętło? Jeśli masz to tego też musisz się tego pozbyć.

Wywalasz regulator spod siedzenia i wszystkie rurki co są podłączone do niego czyli te co idą do przodu pod kierownicę oraz do siłownika.

Ze skrajnych otworów po lewej stronie rozdzielacza (są tam podłączone dwie rurki idące do regulatora które wyrzucisz) dajesz węże do siłownika. Gdzieś na wężu z dolnego otworu załóż zawór dławiący zwrotny regulowany tak jak na zdjęciu w mojej galerii co Ci podesłałem w innym temacie. Nie musi to być w tym samym miejscu bo np znajomy ma wstawiony pod siedzeniem. 

Po odkręceniu rurki od pompy do regulatora musisz zaślepić otwór przy trójniku.

Po odkręceniu powrotu z regulatora też musisz przerobić powrót z rozdzielacza dołączając tam tą cienką rurkę wychodzącą z prawej strony rozdzielacza. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Narko
      Witam Wszystkich
      Temat poswiecony totalnej metamorfozie i remontowi JUMZA 6M.
      Jestem na etapie modyfikacji i kapitalnego remontu ciagnika.
      Cel jest prosty... zrobic z niego ciagnik,ktory spelni moje wymagania a praca nim sprawiala przyjemnosc.
      Na dzien dzisiejszy silnik jest po kapitalnym remoncie. Teraz hydraulika no i tu jest wielkie pole do popisu... rozdzielacz na linkach 7 sekcji ale teraz nie o tym. Pytan mam kilka do uzytkownikow Jumza w kwestii szczelnosci tylnego mostu. Zmieniajac  olej w przekladni glownej zauwazyliscie jakies zmiany w oleju, tzw. "mleko" ? Czy zauwazyliscie w oleju jakies zabrudzenia,ktore moglyby sie dostac np. przez okno rewizyjne ? Do czego zmierzam? Z racji duzej ilosci oleju w wannie przekladni glownej chcialbym go wykorzystac do zasilenia calej hydrauliki Jumza. Hydraulika to bedzie dosc mocna strona ciagnika,ktora bedzie dosc mocno eksploatowana wiec chcialbym zapobiec grzaniu sie oleju... stad pomysl by wykorzystac te kilkadziesiat litrow oleju w przekladni.
      Zmodyfikowales/usprawniles  swojego Jumza,pochwal sie i podyskutujmy o tym.
      Hejt czy stwierdzenia " po co ,to nie ma sensu, Jumz nigdy nie bedzie pelnowartosciowym ciagnikiem, sa lepsze i fajniejsze traktory,mogles wybrac inny ciagnik " sa mi zbedne... wiec sie nie wysilajcie i nie robcie mi smietnika w temacie.
      Fotki z remontu sa i beda kolejne ale nie teraz... a bedzie co ogladac
    • Przez MichaPieprzak
      Witam przymierzam się do remontu skrzyni w mtz 82 powodem jest wycie nie zależnie czy sprzęgło jest wciśnięcie czy nie podejrzewam jakieś łożysko napędu pompy hydraulicznej wycie na tak zwanym żułwiu i wycie 5.8 bieg proszę o porady o czym pamiętać na co uważać trzeba jakieś luzy w skrzyni ustawiać etc z góry dzięki pozdrawiam 
    • Przez kellyq
      cześć
      Znajdzie się jakaś dobra dusza która by zmierzyła jaki jest gwint w czujniku temperatury wody w mtzcie np takim. Chodzi o tą dużą nakrętkę którą przykręca się czujnik.
       

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez grego
      Mój MTZ miał straszne problemy z odpalaniem, jesli nawet juz załapał to nie był w sytanie wejśc na obroty. Wytypowałem że to wina pompyt wtryskowej.
      Znalazłem u siebie właściwie taką sama pompe, symbol ten sam zdaje się UTN -5, po założeniu i odpowietrzeniu pali na dotyk i wchodzi na obroty, ale...maksymalne obroty to tylko 1600 ob/min. Jak sie dobrze przyjrzałem to nawet tak pisze na tej pompie. Wykręciłem tą śrube regulacyjną, ale teraz max obroty to i tak tylko około 2000. Do sie jeszcze coś z tym zrobić?
×