Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

tomi382    98

Czy ma ktoś informacje co do nowych modeli proximy odnośnie chip tuningu? Nowe Proxy mają pompę wtryskową sterowaną elektronicznie więc wydaje mi się że można poprawić program podnosząc moc o 20-30%.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kali2107    50

u nas na okolicy prawie wszystkie traktory podnoszą czesi. jeszcze nikt po zrobieniu złego słowa nie powiedział.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kitowiak    321

Jak podniesiesz to sprzęgło będzie co 200 mtg do roboty, nie z tym ciagnikiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


tomi382    98

Sprzeglo nie ma nic do rzeczy. To nie automat. Tylko interesuje mnie czy jest taka mozliwosc w nowej proxie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Mikruss    67

Właśnie sprzęgło ma najwięcej do rzeczy. Co z tego ze silnik będzie miał mi i momet Obr. Jak sprzęgło nie przeniesie tego dalej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kali2107    50

jeżeli ta proxa to najmniejszy model z serii to jeszcze może się udać. skoro sprzęgła takie slabe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


sumek666    9

Jaka jest cena za tuning? Wie ktoś może jakie są różnice w cenie pomiędzy 90 a 100, 100 a 110 itd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomi382    98

90 już nie produkują. różnica miedzy 80 a 100 wynosi 20tys netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Autofan    8

Tylko czy Proxima 80 nie ma dalej pompy wtryskowej mechanicznej (spełnia nadal normę IIIB) Proxima 100 spełnia normę IV stąd pompa już sterowania elektronicznie oraz Ad blue.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez COUNTRYSERVICE
      Mam problem ze wspomaganiem (ciągnik na gwarancji, serwis się tym zajmie, ale może ktoś wie co to). Czasem przy bardzo wolnej jeździe nie da sie skręcać, jest duży opór, zatrzymuję sie sprawdzam co sie dzieje i koła stoją w miejscu, ale kierownicą można pomało skręcać. Podobnie jest w "trasie" : wyjeżdżam z domu, kierownica przy kołach na wprost jest ustawiona prosto, po 10 kilometrach przy kołach na wprost kierownica jest przekręcona o 45 stopni, a wkażdym zakręcie muszę "dokręcać", żeby sie w nim zmieścić. Krótko mówiąć kierownica swoje, koła swoje....
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez roberti
      Witam Panowie mam taki problem z zetorem forterra hsx 120. 2013r. zaczął rozłączac rewers. na wyswietlaczu Literka ,,N'' myga gdy chce go zapalic. tak jak myga f. dzieje sie tak jak jest gorąco. gdy schłodze cały rewers okładami z lodu wtedy jest na jakis czas spokój az się znów nie nagrzeje i znów rozłącza i nie da się jechać. a jak zgaszę to juz ie można zapalic. nie wiem co zrobic a nowy kosztuje ok. 1500zł
    • Przez bronzowy
      Może ktoś mi pomoże. Mam taki problem. Podnośnik dostaje wariacji.Przy włączonym podnoszeniu uniesie maszynę i cały czas podaje olej do siłowników, aż przygasa silnik. Po przekręceniu pokrętła wysokości podnoszenia do tyłu przeciążenie ustaje. Po kilkukrotnym przełączeniu podnośnika w górę i w dół wraca wszystko do normy. Przy ponownym opuszczeniu i podniesieniu pokrętło wysokości trzeba obrócić w prawo, bo maszyna jest nie podniesiona. Kontrolka sygnalizująca błędy mruga dwa razy. Czasami długo działa dobrze, a czasem co chwila się chrzani. Może miał ktoś podobny problem?
×