Skocz do zawartości
Zetorek91

Zetor 5245 - remont

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
Zetorek91    0

Witam. Panowie potrzebuje porady waszej a mianowicie zaczynam malowac maske błotniki w skrócie blacharke i chciałbym juz całego pomalowac ma juz 5000mtg od nowosci i nie był malowany. Tylny most os przednia juz troche rdzewieje a w pozniejszym czasie chcialbym zrobic remont skrzyni silnika i sprzegła gdzies na zimie i nwm czy opłaca sie malowac bo obawiam sie ze pozniej troche zle to moze wygladac po remoncie. Doradzicie czy malowac czy nie. Z góry dzięki za odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moorgi    278

Mechanicznie najpierw, blacharka na końcu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wincenty5    24

Jeżeli zamierzasz sprzedawać ten traktor w ciągu najbliższych 10 lat to radze ci go nie maluj.Wyobraż sobie że nawet na tym forum jest masa tumanów dla których ciągnik malowany jest od razu skreślany przy kupnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Zetorek91    0

Rozumiem Cię tylko trochę wzrok go zamist przeciągać to odpycha stan jego jest jak mowie pomalowalbym go tylko później remont
I takie pytanie w ciągu miesiąca 2 razy zakleszczyl mi na wstecznym co może być przyczyną? Sprzęgło do końca było dane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

naucz się zmieniać biegi , trochę kąśliwie ale ten typ tak ma   ;)  gdzieś tu na AF jest blaszka co się dokłada żeby dźwignia miała ograniczony ruch i się nie zakleszczy .

 

A tak to nie rób skrótów że z wstecznego na ukos na 3 , tylko masz robić tak wsteczny w dół i dopiero w bok i znów w dół na 3 (wiem co mówię bo kiedyś nie raz się szło skrótem i się zakleszczał)

 

Sprawdź jeszcze bezpieczniki od wodzikow czy siedzą dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetorek91    0

Własnie na kazdym biegu którym wrzuce hrubocze nawet jak nacisne sprzegło dwa razy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

to może odpowietrz , ewentualnie wymiana części że wciskasz nic nie znaczy , odrazu sprzęgło bierze tzn wysprzęglnik wychodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetorek91    0

Czyli Sprzegło głownie pod uwage? Mechanik mi mówił ze podregulował ale jest strasznie juz wytarte i moze nie wysprzeglac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    111
Napisano (edytowany)

Wyobraż sobie że nawet na tym forum jest masa tumanów dla których ciągnik malowany jest od razu skreślany przy kupnie.

No bo widzisz, taki tuman jak ja, jak widzi ciągnik "świeżo sprowadzony, w oryginale, od pierwszego właściciela, rocznik 8x, opony pierwsze od nowości, bez wkładu własnego, stan idealny, Niemiec/Francuz/Anglik/Fin płakał jak sprzedawał"a ciągnik swiezo wymalowany i błyszczący jak psu wiadomo co, to nabiera pewnych podejrzeń.

A prywatnego ciągnika, nikt rozsądny nie skreśli bo był parę lat temu malowany, bez przesady. Sam kupiłem malowany, prywatny, koleś miał go chyba 5-6lat, ale widac, że parę lat temu te malowanie, tu obdrapany, tam gdzieś wgnieciony itd. Ale nie widać wycieków, nie widać żeby byl czyszczony,farba nie odchodzi platami, reszta gra mechanicznie, to co tu skreślać.

Za to od handlarza jeden wymalowany oglądałem i tu przyznaje się, jestem tumanem, więcej napewno do handlarza nie pojadę malowanego ogladac i skreślę go już w przedbiegach.

A co do samego tematu, to jak masz zamiar na zimę go rozbierać, to bez sensu teraz robić jakieś malowanie. Imo lepiej wtedy na spokojnie, dokładnie.

Edytowano przez daron64

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    197

Witam. Panowie potrzebuje porady waszej a mianowicie zaczynam malowac maske błotniki w skrócie blacharke i chciałbym juz całego pomalowac ma juz 5000mtg od nowosci i nie był malowany. Tylny most os przednia juz troche rdzewieje a w pozniejszym czasie chcialbym zrobic remont skrzyni silnika i sprzegła gdzies na zimie i nwm czy opłaca sie malowac bo obawiam sie ze pozniej troche zle to moze wygladac po remoncie. Doradzicie czy malowac czy nie. Z góry dzięki za odpowiedz

Powiem ci tak nie zaczynaj remontu od d**y strony tzn.zrób najpierw remont podzespołów które masz do roboty a dopiero po tym myśl o malowaniu blacharki bo tak to szkoda twojego czasu i kasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Zbyszkos
      Czy błotniki metalowe od Ursusa 385 / 914 będą pasować do Zetora 7245. Oponki te same czyli 12,4 r24 przedni most podobny przynajmniej mocowania. Czy uda się zrobić taki przeszczep bez większych przeróbek w mocowaniach?? Może ktoś tak juz zrobił??
    • Przez funkmaster1993
      Witam!
      Mam nastepujące pytanie do forumowiczów
      Gdzie w można kupić najlepiej przez internet zamek do drzwi prawych do zetora 5320.
      Aha i czy pasuje tam zamek od modeli np. 5211 itp.
    • Przez Zetorek91
      Panowie wiem nie powinien byc tutaj ten post ale ułamałem 5 srub w ramie kabiny jak odkrecałem błotnik. Mozecie poradzic jak je teraz wykrecic i pozniej nowe wkrecic?
    • Przez matix0x
      Witam! Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić jak działa ten dolny zaczep hitch z tymi teleskopami? W jakim celu są tam te teleskopy?
    • Przez matix0x
      Witam! Dużo trzeba przerabiać żeby założyć ten napinacz dolnych ramion teleskopowy? Bo teraz mam ten normalny.
×